این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر آموزشگاهها

آموزش علوم نوین در شرق کشور

در استان خراسان جنوبی بیرجند, | سایر آموزشگاهها

شرکت آموزشی و پژوهشی نوآوارن خراسان جنوی یک شرکت خصوصی است که در زمینه های گوناگون علمی و فرهنگی در سطوح مختلف داخلی و خارجی به فعالیت های آموزشی می پردازد. هیئت مؤسسین این شرکت از نماینده رسمی مسابقات علمی، مدال آوران المپیاد های علمی، اساتید و اعضای هیئت علمی، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها برتر تشکیل شده است. پرورش روحیه خلاق و نوآور و گسترش ارتباطات علمی در سطوح مختلف دانش آموزی- دانشجویی در سطح داخلی و خارجی؛ گسترش دستاوردهای نوین علمی ؛ ارتقاء توانایی، خلاقیت و نوآوری در نسل جوان ، ترغیب و تشویق نوجونان وجوانان در یادگیری علوم به منظور ایجاد انگیزه برای شرکت در مسابقات و المپیاد ها، توانمند سازی جوانان برای رساندن ایده ها به طرح های اجرایی و نو ، مطالعات امکان سنجی در خصوص طرح های علمی، شناسایی فرصت ها و مطالعه در جهت تطبیق و بومی سازی دستاوردها و ایجاد صنعت توریسم علمی و تشکیل کارگروه های علمی گوناگون از اهداف شرکت می باشد.
فعالیت های شرکت در راستای ارتباطات علمی بین مؤسسات داخلی و خارجی، برگزاری مسابقات داخلی و خارجی، برپایی کارگاهها، گردهمایی ها، نمایشگاه ها و همایش های علمی گوناگون در سطح ملی و خارجی، تشکیل کارگروه های علمی با ارائه راهکارهای مناسب و با تعاریف خاص خود و همکاری با نهادهای اجرایی در این زمینه ها می باشد .

نادکو خراسان جنوبی این افتخار را دارد با حضور نخبگان علمی کشور و با حمایت بنگاه های اقتصادی خرد و کلان دانش آموزان برتر علمی را به مسابقات جهانی اعزام کند .


نادکو خراسان جنوبی ، آموزش روباتیک ، المپیاد نانو شیمی ، مسابقات روبوکاپ آزاد ایران ، مسابقات نادکاپ شریف ، مسابقات نادگشت مازندران ، مسابقات روباتیک ، المپیاد روباتیک دانش آموزی ، مسابقات جهانی ، تسهیلات دا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا