این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نرم افزار باسکول 0 تومان

نرم افزار باسکول

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

اتوماسیون صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

کنترلر ویبره کاسه ای صنعتی اتوماتیک تماس بگیرید
کنترلر ویبره صنعتی  خطی تماس بگیرید

کنترلر ویبره صنعتی خطی

%0
  • اصفهان
کنترلر ویبره صنعتی دو کانال ( خطی – کاسه ای ) تماس بگیرید
سنسور فشار Pressure Transmitter 1,750,000 تومان

سنسور فشار Pressure Transmitter

%0
  • تهران غرب
کنترل پنل کمپرسور اسکرو آرسین 4,600,000 تومان

کنترل پنل کمپرسور اسکرو آرسین

%0
  • تهران غرب
گیج اختلاف فشار سوئیچینگ dwyer رنج 6 اینچ آب تماس بگیرید
نمایندگی فروش تیغ(تیغه) اره های توس  TOOS تماس بگیرید
1
تعمیرات اینورتر دلتا اصفهان تماس بگیرید
2
الکتروحک اتیکت تابلو برق 0 تومان

الکتروحک اتیکت تابلو برق

%0
  • تهران حومه

باسکول جاده ای

در تهران مرکز, فردیس | اتوماسیون صنعتی

مشخصات یک باسکول خوب

چگونه می توان به یک باسکول خوب دست یافت؟

باسکول خوب باسکولی است که نیاز به جانکشن باکس یا جعبه تقسیم تنظیم کننده نداشته باشد. حال مهم نیست که این باسکول از چه جنسی ، چه لودسلی و یا چه نشاندهنده ای است ، اگر چه ما اعتقاد داریم که 30% سهم خطای یک توزین ایده آل متعلق به نشاندهنده ، 30 درصد متعلق به لودسل ها و بیش از 30 درصد آن نیز به فونداسیون و سازه مربوط می باشد.

بعضی از قسمتها مثل نشاندهنده قبلاً توسط اداره استاندارد چک می شود. در ایران این دستگاهها تک به تک توسط اداره استاندارد ایران کنترل می شوند. بنابراین ما از بابت نشاندهنده کاملاً آسوده خاطر هستیم. لودسلها را نیز باید از انواعی استفاده کنیم که دارای استانداردهای بین المللی باشند و سازه باسکول دیجیتال نیز باید از لحاظ رعایت استانداردهای علوم مهندسی موردتائید قرار گیرد و درستی آن از لحاظ علمی و محاسباتی به اثبات رسیده باشد.
این یقین بوسیله نرم افزارها و شبیه سازهای مختلف ، کتب مرجع ، فرمولهای ریاضی و سایر دانسته ها قابلحصول می باشد.

حتی اگر ما تمامی قطعات یک باسکول را به صورت ایده آل تهیه کنیم ، باز هم نمی توان انتظار عملیات توزین دقیق را داشت. به عبارتی داشتن نشانگر خوب، لودسل خوب، مقره های ایده آل، جانکشن باکس عالی و فونداسیون خوب دلیلی بر داشتن باسکول ایده آل نیست. چون هرگونه اشتباه در نصب آنها باعث بروز خطا خواهد گردید.

برای مثال کافیست لودسلهای ما دارای مقر ایده آل نباشند یا ممکن است لودسل ما به صورت قائم نصب نشده باشد و مقداری کج نصب شده باشد. به همین دلیل بهترین راه اینست که با حذف جانکشن باکس متوجه این ایرادات شویم. به عنوان مثال اگر جانکشن باکس را حذف کنیم و تغییری در وزن مشاهده نشود، متوجه ساخت عالی پلتفرم باسکول خواهیم شد. چنانچه این خمش در حد استاندارد نباشد، به لودسل ها نیروهای جانبی وارد خواهد کرد. چون اگر سازه باعث خم شدن بیش از حد لودسل ها شود آنگاه این امر باعث تغییر در خروجی های لودسل خواهد شد. لذا ما مجبوریم با جانکشن باکس و تری مرهای خاص که بعضی مواقع از آن به عنوان مولتی ترین یا رزیستور نام برده می شود خروجی لودسلها را تنظیم نمائیم.
این درحالی است که حتی با وجود این تنظیم، باسکول مورد بحث فقط آن وزن خاص را نشان میدهد و در صورتی که وزن یا نقطه اثر بار تغییر کند باز باسکول عملیات توزین را با خطا انجام خواهد داد.

داشتن مقره های بالا و پائین لودسل با کیفیت عالی مواد و قوسهای بالا و پائین موجود در آن باعث انتقال نیرو به مرکز لودسل در همه حالت و حصول به وزن دقیق می گردد. ضمناً تمامی لودسل ها باید دارای استاندارد جهانی OIML باشند تا بتوانند در تمامی شرایط دمائی نظیر گرما بالا یا سرمای زیر صفر کار کنند.

بسیاری از لودسل ها در دمای بالا بسیار خوب عمل کرده ولی در دمای پائین قابلیت خوبی از خود نشان نمی دهند. لذا منطقه نصب و کاربری آنها نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. عاملبسیار مهم دیگر خروجی های یکسان لودسل هاست. به این معنا که خروجی لودسل ها به ازای بار ثابت و مشخص باید یکسان باشد.

مثلاً اگر لودسلی به ازای 30 تن بار 2 میلی ولت خروجی می دهد، نمونه همسان آن از همین کارخانه و خط تولید باید 2 میلی ولت را بدون کوچکترین خطا به ما نشان دهد.
هنگامیکه خروجی ها متفاوت بود ما باید مجدداًَ از جانکشن باکس استفاده نمائیم.

نکته دیگر صفحه پلیت های زیر باسکول است که اگر تحمل بار 30 تن را در محیط Linier نداشته باشد آنگاه باسکول در وزنهای مختلف، عکس العمل های متفاوت و نامطلوب ارائه خواهد نمود. پس می توان نتیجه گرفت که در صورت سالم بودن لودسل، نشانگر، مقره های بالا و پائین لودسل، ایراد اصلی از پلتفرم و فونداسیون می باشد. این در حالیست که مشتریان در هر حال سازمان را به عنوان مسئول اصلی این مشکلات می دانند و به خطاهای خود در هنگام اجرای فونداسیون توجهی ندارند. زیرا همانطور که عنوان شد یکی از ارکان مهم باسکول فونداسیون است.

توجه به این نکته الزامی است که جی باکس نسبت به یک جعبه تقسیم معمولی دارای عملکرد و قطعات الکترونیکی بیشتری است که امکان تنظیم و گوشه گیری در آن حاصل می شود.


باسکول دیجیتالی 1 تن ، باسکول دیجیتالی 1 تنی ، باسکول دیجیتالی یک تن ، باسکول دیجیتالی یک تنی ، باسکول دیجیتالی 2 تن ، باسکول دیجیتالی 2 تنی ، باسکول دیجیتالی دو تن ، باسکول دیجیتالی دو تنی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا