این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر آموزشگاهها

آزمون بین المللی هوش،استعدادیابی و خلاقیت 3 تا 40 سال

در استان تهران تهران مرکز, | سایر آموزشگاهها

کاربردهای تخصصی آزمون:

- تعیین ضریب هوشی و سطح هوشبری و ارائه نمودار ومنحنی مربوط براساس آخرین دستاوردهای بین المللی

-مشخص نمودن استعداد های ذاتی افراد بویژه استعدادهای تحصیلی و شغلی

- آمادگی برای شرکت در آزمون های ورودی مدارس تیز هوشان و استعدادهای درخشان کشور

-انتخاب رشته تحصیلی داوطلبان کنکور دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور

- آمادگی برای شرکت در آزمون های ورودی استخدامی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی

انتخاب رشته تحصیلی و آمادگی برای ورود به دوره دبیرستان مدارس کشور از دوره راهنمایی-

تقویت حافظه و کارکرد سریع سلولهای مغزی و جلوگیری از تنبلی مغز وبیماری آلزایمر

آیا می دانید انتخاب نوع و روشهای مطلوب آموزشی و تحصیلی جوانان و فرزندانمان براساس توانائی های ذاتی و درونی آنان مطابقت دارد ؟

آیا می دانید شناخت و سنجش ضریب کمی و کیفی انواع استعدادها وسطح هوشی در حوزه های تحصیلی،شغلی و زندگی مدنی و شهروندی متجلی و مصداق پیدا می کند ؟!
آیا می دانید بخش عمده و کثیری از خانواده های محترم نظرات شخصی و فردی خود را بر روی تمایلات فکری و ذاتی فرزندان خود در مسیر شغلی،کاری،تحصیلی واجتماعی تحمیل می کنند ؟!

آیا می دانید بخش عمده ای از فراگیران و دانشجویان به دلیل عدم شرکت در سنجش های ذاتی،هوش واستعدادیابی در رشته دلخواه و مورد علاقه دانشگاهی خود تحصیل نمی کنند ؟!

آیا والدین و مربیان گرامی از میزان دقیق یا نسبی سطح هوش،استعداد وتوانائی های تحصیلی و مهارتی دانش آموزان و دانشجویان را با توجه به مشغله های فراوان آگاهی دارند ؟!

آیا می دانید اطلاع از میزان ضریب هوشی و سطح هوشبری می تواند نقش جدی و بسزایی بررویکرد روشهای مطلوب آموزشی و تحصیلی داشته باشد ؟!؟
آیا می دانید با شرکت در سنجش های هوش و استعدادیابی مهارتهای تحصیلی، فردی و اجتماعی فرزندانمان کشف می گردد ؟!
آیا می دانید با اطلاع از میزان سطح هوش وخلاقیت و استعداد ذاتی افراد،از هزینه های غیرضروری وبی مورد کلاسهای تقویتی،جبرانی و... جلوگیری میگردد ؟!
آیا می دانید با شرکت در سنجش های هوش واستعداد یابی،زمینه مهارتهای شغلی واجتماعی وتحصیلی فرزندانمان بطور تخصصی مشخص می شود ؟!

شما چگونه فکر می کنید؟!!!

با ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری این موسسه به توانمندیها،ضریب هوشی واستعدادهای واقعی و کاربردی و..... فرزندانمان که آینده سازان این مرزو بوم اند پی ببریم.

لطفا جهت کسب اطلاعات تکمیلی به منوی اصلی سایت، بخش خبرها و مقالات علمی وهمچنین به نمایندگیها،مراکز مشاوره وثبت نام تحت نظارت این موسسه در سرتاسر کشور مراجعه فرمائید.





استعدادیابی و تقویت حافظه ، انتخاب رشته تحصیلی ، آزمون های ورودی استخدامی ، انتخاب رشته تحصیلی ، تعیین ضریب هوشی ، سطح هوشبری ، استعدادهای تحصیلی و شغلی ، مدارس تیز هوشان ، استعدادهای درخشان ک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا