این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فیلتر یخچال ساید آمریکایی 0 تومان

فیلتر یخچال ساید آمریکایی

%0
  • اصفهان اصفهان
فروش قطعات لوازم خانگی آمریکایی تماس بگیرید

فروش قطعات لوازم خانگی آمریکایی

%0
  • اصفهان اصفهان
فروش قطعات یخچال ساید آمریکایی تماس بگیرید

فروش قطعات یخچال ساید آمریکایی

%0
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

تولید بادکنک تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید
چاپ کلاه تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید

چاپ کلاه تبلیغاتی در کرج

%0
  • کرج
ساخت پلاک استیل در کرج تماس بگیرید

ساخت پلاک استیل در کرج

%0
  • کرج
چاپ و تولید بادکنک تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید
تبلیغ ارزان تماس بگیرید

تبلیغ ارزان

%0
  • تهران شرق
دستکش کار تبلیغاتی با برند اختصاصی شرکت شما تماس بگیرید
باکس هفت قلم شرکت جهان هدیه سیمرغ 0 تومان
باکس هفت قلم شرکت جهان هدیه سیمرغ 0 تومان

پنتون چاپ افست coated & uncoated CMYK

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

کاتلوگ کامل چاپ چهار رنگ افست مدل کاتود و آنکاتد pantone cmyk coated & uncoated

مناسب برای طراحان گرافیک - مدیران چاپخانه ها - مدیران لیتوگرافی

پنتون coated & uncoated CMYK

کاتلوگ کامل چاپ چهار رنگ افست مدل کاتود و آنکاتد pantone cmyk coated & uncoated

مناسب برای طراحان گرافیک - مدیران چاپخانه ها - مدیران لیتوگرافی

شما به عنوان دانشجوی گرافیک دیزاین باید با رنگها آشنائی کامل داشته باشید باید نام اکثر رنگها را بدانید و مهمتر اینکه هر رنگی چه خصوصیات روانی را دارد و بروی همدیگر چه اثری میگذارند. به عنوان دانشجوی گرافیک دیزاین باید بدانید رنگها چه زمانی هیجان انگیز و چه موقع آرامش بخش میشوند. باید بدانید مناسب چه جنسی (زن - مرد - کودک) یا چه سنی هستند چه رنگهائی بهاری و گرمند و چه رنگهائی پائیزی و سرد با مطالعه رنگها و شناخت انها گام بزرگی در افزایش دانش خود برمیدارید پنتون را بشناسید و بیشتر بدانید و بیشتر مطالعه کنید.

شرکت پنتون Pantone تعیین کننده معروف و معتبرِ رنگ به صورت تمام دیجیتال برای تمامی شرکت های تولیدی محصولات مصرفی ( Fashion - Textiles - Interior Design - Colours ) است.این شرکت در نیوجرسی امریکاست.که از سال ۱۹۵۰ آغاز به کار کرد. Lawrence Herbert فارغ التحصیل رشته شیمی از Hofstra University است.که با ابتکار و ابداع سیستم تشخیص ، تطبیق و ارتباط رنگها توانست مشکلات عدم هماهنگی چاپ و خروجی رنگ را برطرف کند .چرا که به عقیده وی هر فردی بصورت جداگانه ای رنگ ها را میبیند و این باعث دوگانگی انتخاب رنگ میشود.

اکنون شما هر جای دنیا و در هر نقطه و هر موقعیت زمانی باشید با دادن یک کد رنگ میتوانید در جای دیگر از کره زمین همان رنگ را به چاپ برسانید . در نرم افزار ادیت عکس مثل فتوشاپ ( photoshop) یا نرم افزار طراحی مثل کرل دراو (corel draw ) پالت مخصوص پنتون وجود دارد . که کار را برای طراحان آسان تر نموده تا هنگام چاپ و پرینت با دادن یک شماره رنگ خود را از دوگانگی و گاهی چند گانگی رنگی کامپیوترها خلاص کنند.

در شاخه فشن طراحان بزرگی چون حسین چلایان ، تامی هیلفیگر ، زاک پوزن و ... منتقدانی چون نینا گارسیا ، تیم گان و ... تولید کنندگان بزرگ و دست اندر کاران متخصص فشن در شرکت پنتون هرساله همکاری تخصصی دارند. بعلاوه از استعدادهای جوان نیز برای ایده پردازی های نو استفاده میکنند.و هرساله طراحان جوانی به این لیست افزوده میشوند.

این شرکت پس از فکر و ایده شروع به انتخاب رنگ مینماید و حتی برای هر فصلی که رنگی را تعیین میکند طرح و ترند فصل را هم پیشنهاد میدهد البته در شاخه لباس زنان - لباس مردان - لباس کودک -لباس ورزشی و لباس راحتی و لباس زیر .این تعیین رنگ وضعیت انتخاب و تولید را برای خیلی ها آسان میکند و به سلیقه ها جهت و سمت و سو میدهد .


قیمت: 750000 تومان


کاتالوگ اطلس رنگ پنتون ، کاتالوگ اطلس رنگ پنتونCMYK ، CMYK ، PANTONE CMYK ، PANTONE CMYK Coated ، PANTONE CMYK UN Coated ، پنتون ، آمریکایی ، کاتالوگ رنگ پنتون ، اطلس رنگ پنتون


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا