این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
خرید لوازم آکواریوم در کرج تماس بگیرید

خرید لوازم آکواریوم در کرج

%0
  • البرز کرج

آگهی های مرتبط

خرید ترانسفورماتورهای ایران ترانسفو  تماس بگیرید

خرید ترانسفورماتورهای ایران ترانسفو

%0
  • تهران تهران مرکز
نماینده نیرو ترانس – فروش ترانس اندازه گیری – CT - PT تماس بگیرید

جدیدترین آگهی حراج خانگی

خرید بستنی ساز خانگی الگانت با گارانتی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های حراچ خانگی

توضیحات مربوط به این کالا :
بستنی ساز الگانت Elegant مدل BL 1380 با ظاهری بسیار زیبا مورد توجه خانم های با سلیقه خانه دار قرار گرفته است.تمامی قطعات بستنی ساز قابل تعویض و همچنین قابل شستشو می باشد و در کیفیت بالایی تهیه شده اند.بستنی ساز الگانت دارای کاسه مخصوصی است که جهت تهیه بستنی آن را در فریزر قرار داده و پس از یخ زدن مایع داخلی کاسه ، آن را خارج کرده و می توان یک بار در تهیه بستنی یا نوشیدنی سرد مانند یخمک از آن استفاده کرد.بستنی ساز 1380 دارای برق مصرفی 230 ولت/50 هرتز و توان مصرفی 12 وات می باشد همچنین گنجایش این دستگاه 1.4 لیتر می باشد.بستنی ساز الگانت دارای درب درپوش بسیار مقاومی است که در هنگام کار با این دستگاه به هیچ عنوان مواد به بیرون سرازیر نمی شود و به آسانی در کم ترین زمان ممکن بستنی یا دسر بسیار خوش طعم را برای شما مهیا می سازد.طعم دلخواه بستنی ، تهیه بستنی بصورت خانگی و استفاده از موادی که مطلوب شما است دلایل انتخاب و خرید یک دستگاه بستنی ساز می باشد.

با استفاده از بستنی ساز خانگی الگانت میتوان بستنی دلخواه را با مواد تازه و بهداشتی تهیه نمود . حتی اگر رژیم غذایی خاصی دارید میتوانید از مواد رژیمی و بدون قند برای تهیه بستنی استفاده نمائید .

- استفاده آسان در منزل
- کوچک و زیبا
- مصرف برق بسیار کم
- تهیه انواع بستنی های میوه ای، شکلاتی، سنتی، فالوده، انواع دسر های سرد ، ماست های طعم دار تنها در 20-30 - دقیقه و به آسانی با بستنی ساز خانگی الگانت.
- دارای کاسه فریزر قابل جداشدن
- دارای استاندارد های معتبر اروپا ce , tuv , rohs
- دارای کتابچه آموزش تهیه انواع بستنی
- فیلم آموزشی به زبان فارسی
- تولید کشور سنگاپور تحت لیسانس الگانت انگلستان
- دارای 18 ماه گارانتی (توجه : ضمانت محصول به عهده شرکت بوده و دابی مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت)


اعتقاد داریم که قبل از خرید باید اطلاعات کامل ، صحیح و بر مبنای واقعیت به مشتری داد و بعد از خرید خدمات بی کم و کاست در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش . باور شرکت پی پاک بر این است که ارائه خدمات پس از فروش مناسب جزو حقوق اولیه هر مشتری است و رضایت مشتریان باعث پایداری و اعتبار هر شرکتی خواهد بود . به همین دلیل است که همواره افتخار این را داشتیم که مشتریانمان در کنار کیفیت بالای محصولات الگانت ، خدمات پس از فروش ما را برترین حسن شرکت پی پاک معرفی کنند.

توجه:مشتریان عزیز توجه داشته باشید به دلیل بالا بودن قیمت این محصول حتمآ باید وجه آن را اینترنتی در هنگاه ثبت سفارش پرداخت نمایید و یا میتوانند برای تایید خرید خود مبلغ ده هزار تومان آن را به صورت بیعانه پرداخت نمایید و ما بقی آن را درب منزل بعد از تحویل کالا پرداخت نمایید.
برای خرید و ارسال به سراسر کشور و تحویل درب منزل و یا محل کار خود به آدرس اینترنتی :

http://peypak.com/product.php?id=87

مراجعه نمایید.
و یا با شماره های نماینده گی شرکت تجارت الکترونیک پی پاک تماس حاصل نمایید:
09195852898
09135000502
03136732316


خرید بستنی ساز خانگی الگانت ، خرید ، خرید پستی ، بستنی ساز ، خرید بستنی ساز ، بستنی ساز خانگی ، خرید بستنی ساز خانگی ، بستنی میکر ، خرید بستنی میکر ، بستنی ساز الگانت ، خرید بستنی ساز الگانت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا