این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

گرانولا 0 تومان

گرانولا

%0
  • مازندران بابلسر
فروش ویژه کود ارگانیک ورمی کمپوست و کرم خاکی تماس بگیرید

اسپیرولینا واسیدهای چرب ضروری

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات پزشکی

اسپیرولینا یک راه حل ارزان برای تغذیه جهانی است، اسپیرولینا تا 70 درصد از وزنش در حالت خشک شده دارای پروتئین است.
اسپیرولینا به آسانی قابل هضم است و میزان بالایی از ویتامین ب 12، آهن، بتا کاروتن و اسید چرب ضروری اُمگا-6 را تامین می کند.
اسیدهای چرب ضروری، که گاه "ویتامین اف" هم نامیده میشود، به دستهای از اسیدهای چرب گفته میشود که مصرف آنها برای سلامتی انسان ضرروی است، چرا که بدن توانایی ساخت آنها از دیگر مواد غذایی را ندارد. اسیدهای چرب ضروری به سوخت و ساز چربیها کمک میکند و به همین خاطر باعث کاهش وزن میگردد.
اسیدهای چرب ضروری از رسوب و انباشته شدن کلسترول در جدار رگها جلوگیری میکند.در لطافت پوست و مو مفید است.با بیماریهای قلبی مبارزه میکند و برای کاهش وزن و سوختن چربیها موثر است.
همچنین اسیدهای چرب ضروری برای رشد کودکان مفید است و برای رشد ناخنها نیز موثر است همچنین ار ریزش مو جلوگیری میکند، زخمها را مداوا میکند در درمان اگزما و سودا مفید است و اگر استعمال خارجی گردد پوست را سالم و شفاف نگه میدارد.
اسپیرولینا یک مولتی ویتامین و پروتئین تمام و کامل گیاهی و ارگانیک است
WWW.RGPIR.COM


کاهش سکته قلبی ، سلامت قلب وعروق ، جوان ماندن پوست ، ضد پیری ، تقویت قوای جسمی ، درمان کم خونی ، دفع سموم بدن ، ارگانیک ، سلامت پوست ومو ، جلوگیری از ریزش مو ، کمک به افزایش قد ، افزایش قد ، کلرلا ، اسپیرولینا ، گی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا