این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

خدمات ساختمانی در همین محل

نورپردازی استخر تماس بگیرید

نورپردازی استخر

%0
  • تهران غرب

جدیدترین آگهی خدمات ساختمانی

ساخت کمد ریلی در شریعتی و خدمات کابینت در شریعتی تماس بگیرید
شرکت تاسیسات ویلایی مانی گستر کوهسار تماس بگیرید
1
تاسیسات ویلایی مانی گستر کوهسار تماس بگیرید
مهندسین مشاور شریفان سازه کاسپین تماس بگیرید
کولر گازی و داکت اسپیلت گرین GREEN تماس بگیرید

کولر گازی و داکت اسپیلت گرین GREEN

%0
  • تهران شمال
نمایندگی رسمی تهویه مطبوع گرین GREEN تماس بگیرید
1
ارائه کلیه خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان ها تماس بگیرید

پله پیچ

در تهران مرکز, آریاشهر | آگهی های خدمات ساختمانی

شرکت پایا استپ فعالیت خود را از سال 1378 درحوزه نورد قطعات و ساخت اسکلت های فلزی و سازه های صنعتی آغاز نمود. پس از کسب تجارب فراوان رویکرد کاری شرکت به صورت تخصصی تر در زمینه طراحی و ساخت پله های پیش ساخته، گرد و مارپیچ ادامه پیدا نمود.
این شرکت با همکاری متخصصان و مهندسان سازه، معماری و مکانیک با بهره گیری از روش های محاسبه دقیق و فرمولی، طراحی پله های گرد و مارپیچ را انجام داده و اجرا نماید. که این مسئله باعث گردیده تا خطاهای احتمالی طراحی، ساخت و نصب به صفر برسد.
مراحل اجرای پله از مرحله طراحی، ساخت تا نصب:
-بررسی و تحلیل نقشه های معماری و پلان پله گرد
-بازدید یکی ار مهندسان با سابقه شرکت از سایت و بررسی محل قرارگیری پله گرد، اندازه گیری میزان فضای اختصاص یافته به پله و ابعاد آن و نیز برداشت اطلاعات کف تا کف و بررسی محدودیت های احتمالی محل مورد نظر.
-طراحی نقشه دوبعدی اولیه با اطلاعات برداشت شده و پله از نظر داشتن پاخور مفید و اسناندارد و نیر عدم سرگیر بودن و سرترسی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
-پس ار رفع محدودیت های احتمالی و رفع نواقص و تکمیل نقشه دوبعدی، نقشه سه بعدی طراحی می گردد و کلیپ و نمافیلم آن برای مشاهده کارفرما تهیه می شود. پس ار تایید کارفرما و عقد قرارداد، نقشه کارگاهی پله طراحی و جهت ساخت به کارگاه ارائه می گردد. همچنین نقشه جداگانه ای برای تکیه ها (محل اتصال پله در ساختمان) به کارفرما داده می شود.
-پس از نصب تکیه گاه ها، پله به محل ارسال می گردد. همچنین متخصصان نصب پله گرد نیز به کارفرما معرفی خواهند گردید.
-
لازم به ذکر است به دلیل استقبال مشتریان گرامی، این شرکت اقدام به انجام و تکمیل سایر اجزای پله از جمله کف و نرده نموده است. جهت این امر شرکت پایا استپ استادکاران ماهر کف پله های چوبی، سنگ و شیشه و اجرای نرده های استیل و چوبی و فرفوژه و ... را به خدمت گرفته و بهترین و زیباترین محصولات را به مشتریان عزیز تحویل می نماید.
رضایت مشتری برای شرکت پایا استپ ازمهم ترین اولویت های کاری می باشد. زیرا ما اعتقاد داریم تداوم و موفقیت فعالیت ها در گرو رضایتمندی مشتری است. لبخند و رضایت مشتری بهترین تبلیغ ما خواهد بود.
www.payastep.com
payastep@gmail.com
09124020409


پله گرد ، پله دکوراتیو ، پله اکسپوز ، پله پیچ ، پله بنایی ، پله رفت وبرگشت ، پله تیراهنی ، گنبد ، ساخت پله گرد ، ساخت پله پیچ ، ساخت گنبد ، نورد ورق ، ساخت پله فلزی

تهران / تهران مرکز / آریاشهر     خدمات ساختمانی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا