این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی طلا و جواهر

فیروزه نیشابور 0 تومان

فیروزه نیشابور

%0
  • تهران شمال

ساعت مچی طرح لانس CK

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش طلا و جواهر

بسیاری از افراد علاقه دارند تا هدیه ای زیبا را با چاشنی غافلگیری یا سورپرایز، برای دوستان و آشنایانشان تهیه کنند. هدیه ای که علاوه بر زیبایی گویای به خرج دادن سلیقه در انتخاب و تهیه آن باشد. این به این معنی نیست که حتما هدیه باید از کره مریخ آمده و یا درجه یک ترین وسیله موجود در بازار باشد!. خیر ، بلکه هدف چیزی فراتر از آن است و آن جذابیت یک هدیه است . تا بتواند بوسیله آن میزان اهمیت فرد گیرنده را برای او و خود به اثبات برساند

اگر دنبال هدیه ای خاص هستید ، ما به شما محصولی با نام ساعت CK طرح لارنس را معرفی میکنیم. هدیه ای که مصداق ضرب المثل معروف یک تیر و دو نشان است: هم دستبند، هم ساعت.


همه ما دوست داریم تا جدیدترین ها را داشته باشیم و یا آنها را حداقل یکبار امتحان کنیم . از لباس و مدل مو گرفته تا گوشی و وسایل الکترونیک . اما این نوآوری و جذابیت وقتی در مدل و روش باشد بسیار خواستنی تر میشود.

کمپانی های بزرگ و معتبر از سالها قبل با در نظر گرفتن این نیاز به نوآوری و جدید بودن، به سرعت محصولاتی متفاوت و حتی در برخی موارد عجیب به بازار عرضه میکنند. ایده هایی که حاصل تلاش و فکر یک تیم با سابقه و با تجربه هستند و در اکثر موارد با موفقیت روبرو میشوند.

عرصه ساعت هم از این نو آوری و تغییر بی نصیب نبوده . و باید گفت بیشترین تغییرات ، ایده ها و نوآوری ها مربوط به ساعت ها بوده است.

ما نیز ساعتی برای شما در نظر گرفته ایم که به گواه بسیاری از طراحان و فروشندگان بارزترین ویژگی آن طراحی متفاوت و شکل و فرم خاص ان است . ساعت ck طرح لارنس.

قیمت: 29800 تومان
لینک خرید: http://irbiz.mizbanshop.com/basket/add/332


ساعت سی کا ، ck ، ساعت مجلسی ، ساعت اسپورت ، ساعت نقره ای ، ساعت زنانه ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا