این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
سالن زیبایی سپیده غرب تهران تماس بگیرید

سالن زیبایی سپیده غرب تهران

%5
  • تهران تهران غرب
1
سالن زیبایی سلنا خچاطوریان(مجیدیه جنوبی) تماس بگیرید

سالن زیبایی سلنا خچاطوریان(مجیدیه جنوبی)

%0
  • تهران تهران شرق
1
آگهی رایگان تماس بگیرید

آگهی رایگان

%30
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

1
سالن زیبایی سپیده غرب تهران تماس بگیرید

سالن زیبایی سپیده غرب تهران

%5
  • تهران تهران غرب
واردات ستیل الکل - فروش ستیل الکل تماس بگیرید

واردات ستیل الکل - فروش ستیل الکل

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش سیکلوپنتاسیلوکسان - واردات سیکلوپنتاسیلوکسان تماس بگیرید
انواع جعبه لامپ تماس بگیرید

انواع جعبه لامپ

%0
  • تهران تهران مرکز
استابلایزرهای تک فاز و سه فاز مجهز به سه سرووموتور تماس بگیرید
تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران تماس بگیرید

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

%20
  • تهران تهران شمال
واردات ستریمونیوم کلراید – فروش ستریمونیوم کلراید تماس بگیرید

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

ادکلن Tuscan Leather

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

جنسیت: مردانه | نوع عطر: Eau De Perfume | بو: ملایم و تلخ | فصل: ماه های سرد سال
بررسی تام فورد Tuscan Leather عطری مسحور کننده .
PRIVATE BLEND های رویایی TOM FORD از سال 2007 معرفی شدند . این سری در ابتدا شامل 12 پرفیوم مسحور کننده بود که در حال حاضر به 19 محصول گسترش داده شده است

نکته جالب در رابطه با این محصولات آن است که می توان هرکدام از آنها را جداگانه و یا در ترکیب با یکدیگر استفاده نمود ، البته اگر بتوانیم از پس بودجه خرید چند پرایوت بلند بر بیاییم ! عطرهای این سری در اندازه های 50 ، 100 و 250 میل عرضه می شوند . PRIVATE BLEND عرصه ایست که رایحه های بسیار ویژه با استادانه ترین روش های رایحه گیری حاصل می شوند . این مجموعه زاده یک نابغه طراحی رایحه های واقعی به نام تام فورد است .

چرا توسکان ؟
توسکانی ( که در زبان محلی تسکانا خوانده میشود ) یکی از مناطق کشور ایتالیاست که مرکز آن شهر زیبا و تاریخی فلورانس است که برج پیزای آن شهره خاص و عام است . کل توسکانی پوشیده از مراتع خیره کننده و طبیعت شگفت آوری ست که عامل توسعه دامداری و تولید یکی از بهترین و مرغوبترین انواع چرمهای دنیا است .

تام فورد نابغه از این نعمت طبیعت بهره جسته و یک عطر یگانه و در نوع خود بی رقیب را تولید نموده است . شما عطری پیش رو دارید که چرمی ، چوبی و دودی ست و می توان آن را عطری فاقد طعم شیرین دانست . شاهکاری که با نت دقیق زعفران ، تمشک و آویشن شروع میشود در نت میانی با ترکیب عجیب کندر و گل یاس روان آدمی را نوازش می دهد تا داستان اصلی شروع شده و پرده آخر سمفونی یعنی چرم و عود نواخته شود . این پرده از این سمفونی رویایی ساعتها چون یک اسب زیبا در عرصه مشام شما و اطرافیان خواهد تاخت .

شخصیت آن کیست ؟
یک صحنه ی رویایی ، تصورش آسان است ، یک نجیب زاده . فرقی نمی کند یک شاهزاده ی جوان اما جا افتاده ، مصمم ، خوش تیپ و یا یک خانم زیبا ، خوش پوش معقول و متفکر ، سوار بر یک اسب مادیان تیزپای زیبا ، در حال تاختن میان دشتی مملو از بوته های تمشک و پوشش گیاهی شامل آویشن و گلهای زیبای زعفران و یاس در جنگلی پر از عطر عود . این همه رایحه بی بدیل کافی نیست ! چون نم نم باران علاوه بر مراتع بر روی اسب زیبا و رویایی شما هم نشسته و عطر منحصر بفرد چرم و رایحه حیوانی را به اعماق وجود شما سرازیر میکند .

Tuscan Leather در ابتدا یک عطر خطی به نظر خواهد آمد و این به علت خلوص و کیفیت بیش از حد تصور رایحه های آن است . ولی کافیست به او فرصت دهید تا خود نمایی و شما را جادو کند . بله ! عرض اندام این محصول منحصر بفرد نیازمند زمان است . می بایست در عرصه بتازید و تمامی نت های آن را با اسب تیزپای خود طی کنید تا تمامی روایح زیبا را از مشام خود بگذارنید .

" این محصول رمزآلود ترین و اختصاصیترین و کاملترین عطر من است و باید بطوری آنرا عرضه کنم تا احساسی رویایی و کاملا منحصر به فرد را در وجود همگان برانگیزم " این جمله از تام فورد است که صاحب استثنائیترین و خاصترین برند عطرسازی جهان است ، این عطر را به جرأت میتوان بهترین عطر جهان نامید چرا که در اولین سال تولیدش یعنی 2007 به مدت 3 سال مبلغی به میزان بودجه چند کارخانه بزرگ عطرسازی جهان فروخت .

این عطر استثنائی و بسیار منحصر به فرد دارای عطری فوق العاده خاص ، شیک با پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری بسیار طولانی که این خاصیت آن به ترکیب بسیار اختصاصی این عطر متشکل از چرم و زعفران و کندر و بخور است که رایحه ای استثنائی خود را به جهانیان معرفی کرده است . در مدح این عطر بسیار عالی همین بس که یک پک 12 عددی از ترکیبات مختلف این عطر برای معرفی به عنوان هدیه به پادشاه نروژ اهدا گشت و با استقبال بی نظیر تمامی مارکت های جهان بخصوص اروپا قرار گرفت . این عطر پادشاهانه و سلطنتی در سال 2007 وارد بازار شد


لوازم آرایشی و بهداشتی ، رنگ مو ، رژ لب ، رژ گونه ، ریمل ، شامپو ، عطر و ادکلن ، لاک ، لوازم برقی ، ماسک مو ، ماسک صورت ، پنکیک ، ژل اصلاح ، کرم دست ، کرم پودر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا