این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات مخابراتی

فروش گوشی تلفن اسکایپ تولید دانمارک

در استان تهران تهران شمال, | خدمات مخابراتی

امروزه کاربران علی الخصوص صاحبان مشاغل برای رهایی از هزینه های تماس خارجی و سهولت مکالمه به برنامه های کاربردی نظیر Skype روی آورده اند. گوشی تلفن اسکایپ RTX Dual Phone 4088 محصول شرکت دانمارکی RTX هستند که دارای شفافیت و کیفیت صدای بالایی می باشند. محصول RTX4088 یک تلفن بی سیم دو منظوره برای علاقه مندان به برقراری تماس صوتی از طریق اکانت اسکایپ می باشد. با استفاده از این سیستم تلفن بدون نیاز به دستگاه کامپیوتر می توانید به اکانت اسکایپ خود وارد شوید. همچنین تلفن اسکایپ RTX4088 یک سیستم تلفن قابل گسترش است.
طراحی و ساخت گوشی های تلفن اسکایپ RTX Dual Phone 4088 به گونه ای است که در اولین استفاده می توان متوجه کارایی آن ها شد. تلفن اسکایپ RTX Dual Phone 4088دارای دو عدد گوشی اسکایپ و نیز یکBase station با یک درگاه جهت اتصال کابل RJ45 برای مودم های اینترنت و یک درگاه برای اتصال خط تلفن می باشد. علاوه بر این قابلیت کار با 4 هندست و امکان برقرای دو تماس همزمان برای دو اکانت Skype یا یک تماس خط ثابت و یک تماسSkype را دارا می باشد. صفحه نمایش رنگی TFT با واسط گرافیکی برای کاربران و وضوح بالا، ویژگی نمایش وضعیت اکانت شما، کیفیت صدای HD و همچنین نصب و کاربری فوق العاده آسان از دیگر مزایای این دستگاه می باشد.
گوشی های تلفن اسکایپ RTX Dual Phone 4088 که توسط شرکت کاوا ارتباطات هوشمند به فروش می رسند دارای گارانتی هستند. برای دیدن تجهیزات voip موجود می توانید از سایت www.voipshop.ir بازدید فرمایید. کاوا ارتباطات هوشمند بزرگترین ارائه کننده تجهیزات ویپ در ایران می باشد. تنوع IP Phone ها را می توانید در سایت فروشگاه ویپ شاپ مشاهده فرمایید.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با مشاوران ما در شرکت کاوا ارتباطات هوشمند تماس گرفته یا به سایت های زیر مراجعه کنید
اطلاعات تماس :
021-88682454
021-4956
فکس : 88583140-021
www.voipshop.ir
www.adminkala.com
آدرس : تهران ، سعادت آباد ، خیابان 38 ام ، کوچه یاس ، بن بست کیمیا ، پلاک 3 ، واحد 3
ایمیل بخش فروش: Sales@kavatelecom.net


فروش گوشی تلفن اسکایپ تولید دانمارک ، تلفن اسکایپ ، RTX Dual Phone 4088 ، گوشی اسکایپ ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا