این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

پوشاک در همین محل

جدیدترین آگهی پوشاک

 کیف فلاکسی تماس بگیرید

کیف فلاکسی

%0
  • مشهد
کیف استخری تماس بگیرید

کیف استخری

%0
  • مشهد
فروش ساعت مچی 159,000 تومان

فروش ساعت مچی

%0
  • تهران شرق
تولید کاور لباس شرفی تماس بگیرید

تولید کاور لباس شرفی

%0
  • تهران جنوب
فروش اسپان باند پارچه سوزنی پارچه یکبار مصرف تماس بگیرید
چمدان نشکن فایبرگلاس چمدان مسافرتی 0 تومان
نوار برزنتی نوار سراجی نوار سوزنی 0 تومان
آتی مزون . مزون آتنا امامی تماس بگیرید

آتی مزون . مزون آتنا امامی

%0
  • تهران غرب

اورکت مردانه مدل آریو

در اصفهان, احمد آباد | خرید و فروش پوشاک

اورکت مردانه آریو محصولی از گروه تولیدی پوشاک تیرگان

اورکت مردانه آریو (ARIO) یک اورکت شش جیب یقه ایستاده ازجنس کتان کجراه مشکی ایرانی است. آریو اورکتی است با تن نشین فوق العاده و بی نقص, با رنگ مشکی دارای تنالیته بالا و طراحی به روز که علاوه بر زیبایی , بر کاربری های آن هم افزوده است.انان که دوست دارند اورکتی از جنس کتان بپوشند همه خواسته های خود را یکجا در اورکت آریو خواهند یافت.

اورکت مردانه مدل آریو از جنس کتان ایرانی است.پارچه کتان به کار رفته در اورکت آریو از بهترین نوع کتان کجراه ایرانی تولید شده توسط کارخانه های به روز داخلی است.کتان ایرانی از کیفیت خوب و قابل رقابت با محصولات معتبر خارجی برخوردار است به شرط این که از تولیدکنندگان به نام و شناخته شده تهیه گردد وگرنه بازار پر است از کتانهای نامرغوب ایرانی و خارجی.و یکی از افتخارات و تعهدات ما همکاری با بهترینهای هر رشته است.

اورکت مردانه آریو یک اورکت یقه ایستاده شش جیب است,دو جیب روی سینه و چهار جیب در پایین که دو تا از آنها به صورت کتی و دردار و دو تا هم کاپشنی است که دست به صورت اریب داخل آن می شود.این چیدمان از جیبهای گوناگون بر روی یک اورکت علاوه بر زیبایی دوچندانی که به اورکت می دهد کاربری ان را نیز برای شما افزایش می دهد.جلوی این اورکت هم با زیپ و هم با دکمه بسته می شود.

آستری اورکت آریو از جنس مخمل و پشم و شیشه پرس شده می باشد که هم گرم کنندگی اورکت را براورده می کند و هم به داخل اورکت زیبایی می بخشد.

اورکت مردانه آریو در رنگ مشکی و در سایزهای48 , 50 و 52 آماده شده است.


پوشاک مردانه ، پوشاک تیرگان ، اورکت ، پالتو ، کاپشن ، کت اسپرت ، پوشاک اصفهان ، اورکت اصفهان ، تولیدی پوشاک ، تولیدی اورکت ، تولیدی اصفهان ، کاپشن مردانه ، تولیدی اورکت ، تولیدی پالتو ، تولیدی کاپشن

اصفهان / اصفهان / احمد آباد     پوشاک در استان اصفهان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا