این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

کاراپوش تماس بگیرید

کاراپوش

%0
  • تهران مرکز
تولیدوچاپ نایلون،تولیدوچاپ نایلکس تماس بگیرید
کارت ویزیت های برش خاص (برش دلخواه) تماس بگیرید
عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اوکسیان استودیو 2,000,000 تومان
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز

فلش مموری تبلیغاتی کارتی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

مرکز تخصصی واردات و پخش فلش مموری کارتی با قابلیت چاپ اختصاصی طرح و متن مورد نظر شما بصورت تمام رنگی بدون محدودیت گرافیکی در دو طرف کارت ، با پوشش UV و کیفیت چاپ بسیار عالی . 10 سال گارانتی ماندگاری چاپ.
ویستا تکنولوژی برای چاپ روی فلش مموری طرح کارت ویزیت از دستگاه های چاپ ژاپنی با جوهر های اصلی استفاده می کند. لذا کار چاپ با کیفیتی در بالاترین سطح انجام می شود در این نوع چاپ هیچ محدودیتی در رنگ بندی و طراحی وجود ندارد و یک لایه UV سطح کار را می پوشاند تا علاوه بر زیبایی دو چندان ، سبب مقاومت بسیار بالای سطح چاپ شده می شود و سطح کار در برابر عواملی همچون نور آفتاب ، سایش ، قرار گرفتن در کیف چرمی ، حلال های گوناگون مانند آب ، الکل و ... مقاوم می شود و کم رنگ نمی شود.
فلش مموری کارتی یکی از جذاب ترین و جدید ترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود ، فلش مموری کارتی نسبت به موارد مشابه تبلیغاتی مانند سررسید ، تقویم و... بسیار کاربردی ، زیباتر و جذاب است. جنس بدنه ی این فلش مموری پلاستیک فشرده (PVC) می باشد لذا بسیار سبک ، مقاوم و کم حجم می باشد و حمل آن در جیب یا کیف بسیار ساده است.
این کارت ها در ابعاد مختلف موجود می باشد.
ظرفیت فلش مموری بنابر درخواست مشتری می تواند 4GB , 8GB , 16GB باشد.
فلش مموری کارتی همراه با کیف چرمی رایگان ارائه می شود.
در فلش مموری کارتی از چیپ ست های اصلی و استاندارد ، ساخت تایوان استفاده شده و دارای بهترین کیفیت می باشند لذا ظرفیت و سرعت مموری واقعی و استاندارد است. (Read 15~20 MB/S & Write Speed 5~7 MB/S)

همچنین فلش مموری خام (بدون چاپ) به صورت عمده آماده فروش می باشد.
با مراجعه حضوری می توانید نمونه های چاپ شده با کیفیت های مختلف را ملاحظه فرمایید و تفاوت کیفیت و زیبایی کارهای چاپی را ملاحظه بفرمایید.

فلش مموری و چاپ آن با گارانتی دائمی عرضه می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ویستا تکنولوژی با پنج سال سابقه در واردات ، پخش و چاپ فلش مموری های کارتی با شرکت های مطرح در سطح کشور همکاری داشته و دارای کارنامه ی موفقی در این خصوص می باشد.

با تشکر
ویستا تکنولوژی

www.saleonline.ir/category/6/
_______________

» سایر تصاویر برای این آگهی


فلش مموری تبلیغاتی ، فلش مموری طرح کارت ویزیت ، فلش مموری کارتی ، کارت ویزیت فلش دار ، مموری کارتی ، فلش مموری طرح کارت اعتباری ، واردات فلش مموری ، فروش فلش مموری تبلیغاتی ، پخش فلش مموری تبلیغاتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا