این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی پوشاک

کاریابی پوشاک وزیرمجموعه ان 0 تومان
 کیف فلاکسی تماس بگیرید

کیف فلاکسی

%0
  • مشهد
کیف استخری تماس بگیرید

کیف استخری

%0
  • مشهد
فروش ساعت مچی 159,000 تومان

فروش ساعت مچی

%0
  • تهران شرق
تولید کاور لباس شرفی تماس بگیرید

تولید کاور لباس شرفی

%0
  • تهران جنوب
فروش اسپان باند پارچه سوزنی پارچه یکبار مصرف تماس بگیرید
چمدان نشکن فایبرگلاس چمدان مسافرتی 0 تومان

کمربند LED (مانیتور دار)

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش پوشاک

پدیده ای در مد ، این کمربند جذاب دارای یک مانیتور LED می باشد و می تواند هر جمله یا کلمه ای را که به آن وارد کنید به طور متحرک و یا چشمک زن نمایش دهد.

می توانید در مهمانیها پیامی را برای دوستانتان نمایش دهید ، یا در فعالیتهای ورزشی ظاهر جذابتری داشته باشید و یا در حمایت از تیم یا ورزشکار مورد علاقه خود از این کمر بند منحصر بفرد استفاده کنید و یا حتی در فعالیتهای تبلیغاتی از آن بهره بگیرید.

خصوصیات این محصول :

کاراکترهای قابل نمایش در این کمربند شامل تمام حروف شماره ها و علایم متداول. و حتی چندین شکل پر کاربرد همچون قلب و ستاره... می باشد.

بسیار کم مصرف ، منبع تغذیه2 عدد باتری لیتیوم ساعت 3v

این کمربند با تسمه چرم در سه رنگ ارائه شده است ، رنگهای سیاه ، قهوه ای و عسلی که توسط مشتری انتخاب می شود. در هنگام خرید پستی در بخش "پیام شما" رنگ چرم مورد نظرتان را وارد کنید تا همان رنگ برایتان ارسال گردد.


کمربند ال ای دی ، کمربند LED ، کمربند مانیتوردار ، کمربند نورانی ، کمربند چرم ، کمربند چرمی ، کمربند فشن ، کمربند ، کمربند مارکدار ، کمربند با نمایشگر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا