این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

گواهینامه ایزو تقلبی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات مشاوره

برخی از سازمان های ایرانی بدلیل عدم آگاهی از نحوه پیاده سازی ایزو و مراحل اخذ گواهینامه ایزو ، فریب کلاهبرداران را خورده و تنها با اعتماد به یک سایت به زبان انگلیسی و بدون انجام ممیزی خارجی ، گواهینامه ایزو تقلبی را دریافت می نماید.
گواهینامه ایزو تقلبی صادر شده توسط کلاهبردارن ، به مراجع بین المللی متصل نبوده و مشتریان ناآگاه یا بی اعتقاد به سیستم های مدیریتی ازاین گواهینامه ایزو استفاده می نمایند

گواهینامه ایزو یک دارایی با ارزش برای تمامی سازمانهایی می باشد که سیستم های مدیریتی را استقرار نموده اند سازمان ها با داشتن گواهینامه ایزو ، به مشتریان خود آرامش و اطمینان خاطر می دهند .
متاسفانه مانند هر دارایی با ارزش برخی تلاش می کنند گواهینامه ایزو را کپی نموده یابدون انجام ممیزی خارجی ، گواهینامه ایزو جعلی راتهیه و به مشتریان خود نمایش دهند .
گواهینامه ایزو توسط مراکز صدور گواهی دهنده صادر می گردد این مراکز ، برای هر یک از استاندارد های بین المللی ، ممیزان آموزش دیده دارند .
سازمان ها برای اثبات ادعای خود جهت استقرار سیستم های مدیریتی ، می بایستی باشرکت های گواهی دهنده قرارداد بسته و از شرکت گواهی دهنده جهت انجام ممیزی خارجی دعوت نمایند .
پس از انجام ممیزی خارجی در سازمان بر اساس استاندارد ایزو ، در صورتی که سیستم مدیریتی با الزامات استاندارد ایزو درخواستی انطباق داشته باشد برای آن سازمان گواهینامه ایزو توسط مراکز گواهی دهنده ایزو صادر می گردد
متاسفانه در ایران برخی از افراد سودجو و کلاهبردار ، از بی اطلاعی سازمان هاو مدیران متقاضی گواهینامه ایزو سوء استفاده نموده و اقدام به صدور گواهینامه ایزو تقلبی می نمایند.
بدین ترتیب که به سادگی با راه اندازی سایت اینترنتی به زبان انگلیسی و اعلام به مشتریان که این سایت شرکت گواهی دهنده خارجی میباشد و همچنین ثبت شرکت دروغین در خارج از کشور بدون ارتباط با مراجع بین المللی ، اقدام به صدور گواهینامه ایزو تقلبی می نمایند که متاسفانه این گواهینامه ایزو تقلبی در بسیاری از رستوران ها ، فست فود ها ، شیرینی فروشی ها و نمایندگی های مجاز خودرو … مشاهده می گردد.
سازمان های دریافت کننده گواهینامه ایزو تقلبی ، بدون زحمت در پیاده سازی ایزو ، گواهینامه ایزو تقلبی را دریافت می نمایند و در تبلیغات خود از این نشان استفاده می نمایند.

برخی از فروشندگان گواهینامه ایزو تقلبی بمنظور جلب اعتماد مشتریان و انتقال این موضوع به مشتریان نا آگاه که فقط گواهینامه نمی فروشند ، همراه با گواهینامه یک بسته از مستندات آماده شده ایزو ( مستنداتی که متناسب با سازمان نمی باشد ) را به سازمان های متقاضی ارائه می نماید.
جهت دریافت اطلاع از گواهینامه ایزو معتبر و نحوه بررسی اصالت گواهینامه ایزو به سایت زیر مراجعه نمایید.
www.kharazian.ir


مشاوره ایزو ، گواهینامه ایزو ، گواهینامه ایزو تقلبی ، ایزو تقلبی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا