این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قطعات یدکی و لوازم جانبی در همین محل

جدیدترین آگهی قطعات یدکی و لوازم جانبی

کفی سه بعدی کف پایی زیر پایی 0 تومان

کفی سه بعدی کف پایی زیر پایی

%0
  • تهران جنوب
کفپایی سه بعدی دیپلمات بابل سانا 0 تومان

کفپایی سه بعدی دیپلمات بابل سانا

%0
  • تهران جنوب
کف پایی سه بعدی خودرو 300,000 تومان

کف پایی سه بعدی خودرو

%0
  • شهرری
2
لوازم یدکی مگان فلوِئنس داستر(خانواده رنو) تماس بگیرید
1
لوازم یدکی سراتو (سایپا و وارداتی) تماس بگیرید
خدمات تخصصی چراغ خودرو تماس بگیرید

خدمات تخصصی چراغ خودرو

%0
  • اصفهان
1
سپررنگی بدنه رنگی انواع خودرو کارن تماس بگیرید

آپشن سوزوکی گرند ویتارا - نمایندگی کاسکا

در تهران مرکز, پونک | خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو

شرکت های دهکده جهانی آرین تامین کننده آپشنهای فابریک و قطعات خودرو سوزوکی گرند ویتارا به شرکت ایران خودرو و نیز تجهیزات اختصاصی (آپشن و تیونینگ) خودروهای وارداتی می باشد.
آپشن های قابل ارایه از قبیل سیستم مالتی مدیا ( دی وی دی ) به همراه سیستم کمک پارکینگ( شامل دوربین دید در شب و سنسور ) و سیستم ناوبری ( جی پی اس) با برند مگافورس و ماساژور اختصاصی خودرو ( قابل نصب داخل صندلی ، که توسط این شرکت ثبت اختراع شده است ) و در حال حاضر بعنوان یکی از تجهیزات اصلی خودرو سوزوکی نصب می گردد و نیز سایر لوازم (آپشن ها) قابل نصب به روی خودرو، می باشد.
علاوه بر تولید آپشن،این شرکت نماینده رسمی شرکت های بنام تولید کننده آپشن ، همچون شرکت CASKA و شرکت WINBO و شرکت UNCLE تایوان می باشد، دارای تیم مجرب و آموزش دیده خدمات پس از فروش در تهران و اکثر شهر های بزرگ ایران می باشد .
اختراع و تولید اولین ماساژور اختصاصی صندلی خودرو در ایران از دیگر افتخارات این گروه می باشد. هم اکنون خودرو سازان داخلی با نصب این ماساژور در داخل صندلی خودروهای تولیدی خود توانسته اند گوی رقابت را از خودروهای هم کلاس وارداتی اروپایی بربایند و رانندگی لذت بخشی بدور از خستگی های ناشی از نشستن متمادی پشت فرمان و یا انتظارهای طولانی در ترافیک را برای مشتریان خود به ارمغان آورند. با نصب ماساژور اختصاصی خودرو می توان حتی از ترافیک نیز لذت برد.
در حال حاضر این گروه آمادگی دارد ماساژور اختصاصی و کلیه اقلام آپشن، تیونینگ و لوازم جانبی کلیه خودروهای داخلی و وارداتی را با بهترین کیفیت و برترین سیستم گارانتی و خدمات پس از فروش تامین نماید.
آپشن های قابل ارائه :
دی وی دی کاسکا و سیستم های کمک پارک و مانیتور پشت سری و سنسور دنده عقب کاسکا ، پاور ویندوز ،کروز کنترل و تثبیت کننده سرعت خودرو ، آنتن دیجیتال تلوزیون خودرو ، گارد جلو و ععقب ، پارکابی ، آفتابگیر ، شلگیر ، استیکر و برچسب خودرو ، بال عقب ، روکش صندلی ، چادر ضدآب و ضد خش و ضد آتش ، جی پی اس خودرو ، ردیاب و رهیاب خودرو ، دزدگیر ماهواره ای خودرو ، ست استیل و زه استیل ، ست چوب ، ماساژور صندلی ، آپدیت و به روز رسانی نقشه جی پی اس و جی پی ار اس و...
برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 44454627 تماس حاصل فرمایید.


آپشن خودرو شاسی بلند ، آپشن خودرو سوزوکی ویتارا ، آپشن خودرو وارداتی ، آپشن گرند ویتارا ، دی وی دی کاسکا ، پارکابی سوزوکی ویتارا ، گارد عقب سوزوکی ویتارا ، گارد جلو سوزوکی ویتارا ، آنتن دیجیتال تی وی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا