این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی مصالح ساختمانی

1
تولید و پخش انواع بلوک سبک وسنگین ساختمانی تماس بگیرید
4
قیمت عایق پلیورتان تخته ای تماس بگیرید

قیمت عایق پلیورتان تخته ای

%0
  • تهران جنوب
3
قیمت الیاف سرامیکی تماس بگیرید

قیمت الیاف سرامیکی

%0
  • تهران جنوب
1
قیمت فوم پشم سنگ تماس بگیرید

قیمت فوم پشم سنگ

%0
  • تهران جنوب
4
قیمت عایق الاستومری تماس بگیرید

قیمت عایق الاستومری

%0
  • تهران حومه

چسب کاشی و سرامیک ضد آب و رطوبت پارسیک

در استان اصفهان اصفهان, | خرید و فروش مصالح ساختمانی

توضیحات
چسب پودری Pa-2000 بعد از مخلوط شدن با مکمل Pa-2500 به صورت یک خمیر یکنواخت قابل استفاده تبدیل می گردد که دارای مقاومت کششی و چسبندگی بسیار بالائی می باشد . خمیر بدست آمده در لایه های نازک و یا ضخیم جهت چسبانیدن کاشی ، سرامیک ، سنگ طبیعی ، سنگ مصنوعی ، آجر و سنگ های آنتیک ، به سطوح زیر کار معمول مانند پلاستر سیمانی ، گچ ، سنگ ، موزائیک و کاشی قدیمی استفاده می گردد .
خواص
Pa-2000 به همراه چسب مکمل Pa-2500 ملاتی است که پس از اعمال بر روی سطوح مورد نظر و در دمای متوسط ، 48 ساعت پس از اجرا سخت شده و در اثر سخت شدن هیچگونه کاهش حجمی را بدنبال نخواهد داشت و همین امر باعث اتصال کامل بین مصالح قابل نصب و سطوح زیر کار می گردد . چسب پودری Pa-2000 به همراه چسب مکمل Pa-2500 یک چسب دو جزئی با قدرت چسبندگی بسیار بالا است که لایه ضد آبی را در زیر کاشی ، سرامیک ، سنگ ایجاد می نماید .
استفاده از چسب پودری Pa-2000 به همراه چسب مکمل Pa-2500 دیگر نیازی به عایق کاری سطح زیر کار قبل از نصب کاشی ، سرامیک و سنگ را از بین برده و با بکار گیری این چسب دو جزئی می توان عملیات نصب و آب بندی کاشی ، سرامیک و سنگ را بطور همزمان انجام داد .
این چسب دو جزئی حاوی رزینهای مخصوص و پلیمرهای آکریلیک می باشد که دارای خواص کشسانی و انعطاف پذیری بالا و قادر به جذب حرکات سازه بدون ایجاد هیچگونه ترک خوردگی و شکست می باشد .
موارد مصرف :
1- نصب انواع کاشی ، سرامیک در استخرها ، سرویس های بهداشتی ، حمام و تراسها
2- نصب سنگ در نمای ساختمان ها ، آبنما ها و کف ساختمان ها
3- نصب قطعات پیش ساخته بتنی
4- انجام عایق کاری و سرویس های بهداشتی ، حمام ، استخر ، آب نما ، مخازن آب ، کانال های آب
مزایا :
- اجرای سریع و آسان ، کاهش هزینه عایق کاری و نصب و چسبندگی بالا به انواع کاشی ، سرامیک ، سنگ های مصنوعی و طبیعی و تزئینی و همچنین قطعات بتنی .
- در برابر آب و محیط مرطوب مقاوم است .
- در لایه های نازک و ضخیم قابل استفاده است .
- زمان کارآیی کافی برای نصب را دارد .
- چسبندگی بسیار عالی و طول عمر بالا .
- صرفه اقتصادی .
میزان مصرف و پوشش :
بسته به نوع و شکل سطح و نرمی و زبری آن و همچنین نوع مصالح (کاشی ، سرامیک ، سنگ) متفاوت می باشد . مقدار متوسط مصرف جهت نصب کاشی سرامیک به ازای هر متر مربع 3 تا 5 کیلوگرم ، جهت سنگ های طبیعی و مصنوعی به ازای هر متر مربع 6 تا 8 کیلوگرم می باشد .
نکاتی که باید رعایت گردد
- در زمستان و یا مناطق سردسیر در دمای پایین تر از 7 درجه سانتی گراد استفاده نشود .
- در مقابل تابش مستقیم آفتاب تابستان استفاده نشود . جهت مخلوط کردن دو جزء محصول پیشنهاد می گردد از مخلوط کن برقی استفاده شود .
- چشمها و دستها حتماً با عینک و دستکش پوشیده شود .
- در صورت آلوده شدن چشم سریعاً آن را با آب سرد شستشو داده شود .
- در صورت استفاده چسب در سطوح افقی ، پس از نصب مصالح مورد نظر و گذشت 60 ساعت از زمان نصب ، می توان بر روی سطح اجرا شده تردد نمود .
آماده سازی ملات (چسب)
چسب ملات Pa-2500 را در داخل سطل خالی ریخته و چسب پودری Pa-2000 را کم کم به آن اضافه نمائید (جهت میکس نمودن بهتر ، پیشنهاد می گردد از مخلوط کن برقی استفاده شود) و پس از ترکیب کامل جهت حصول نتیجه بهتر ، مخلوط بدست آمده را به مدت ده دقیقه کنار گذاشته و پس از ده دقیقه نسبت به استفاده از آن اقدام نمائید . (در صورت سفت بودن مخلوط بدست آمده فقط بمیزان یک لیتر آب به مخلوط اضافه گردد و در صورت استفاده مخلوط جهت فقط عایق آبندی به ازای هر بیست کیلوگرم چسب پودری Pa-2000 از چهار و نیم کیلوگرم چسب مکمل مایع AS-AD-50 استفاده گردد) .
آماده سازی
- سطوح مورد نظر را تمیز نموده و عاری از هر گونه گرد و خاک ، بتن لق و چربی باشد .
- در صورت وجود کاغذ دیواری و یا رنگ در سطح زیر کار ، سطح زیر کار قدیمی بخوبی تراشیده شود .
- در صورت وجود گچ در سطح زیر کار ، چسب مکمل Pa-2500 را نسبت یک به سه (یک واحد چسب ، سه واحد آب) با آب ترکیب نموده و بوسیله اسپری ، قلم مو و یا غلطک بر روی سطح اجرا نموده و پس از خشک شدن سطح نسبت به چسباندن مصالح اقدام نمائید .
- در صورتیکه سطح زیر کار بتن باشد ، پیشنهاد می گردد ابتدا آن را مضررس و سپس سطح را تمیز و قبل از اعمال چسب آن را با آب اشباع نمائید .
- سعی شود تمام محتویات ظرف چسب یکجا استفاده شود در صورتیکه لازم است مقداری از چسب برای استفاده های بعدی نگهداری شود ، بایستی سریعاً آن را در ظرف سربسته ای نگهداری نمایید .
- در صورت نصب مصالح جدید بر روی کاشی سرامیک و یا سنگ های قدیمی ، بمنظور ایجاد چسبندگی بهتر ، سطح مورد نظر بوسیله تیشه مضرس شده و پس از مرطوب نمودن سطح ، نسبت به نصب مصالح جدید اقدام گردد.
- از اضافه نمودن هر گونه مواد دیگری از قبیل پودر سنگ ، سیمان و ... جداً خودداری گردد . اضافه نمودن هر نوع پودر و سیمانی موجب اختلال در فرمولاسیون چسب مورد نظر شده و در نهایت بدلیل عدم انجام واکنش کامل باعث افت کارائی چسب خواهد گردید .
- تمام وسایل نصب از قبیل ظروف لازم ، ماله مخصوص دندانه دار و سایر وسایل را آماده نمایید .
- استفاده از تجهیزات ایمنی فراموش نگردد .
اجرا
پیشنهاد می گردد قبل از اجرا سطح مورد نظر را مرطوب نموده ، سپس مخلوط (ملات) بدست آمده را بوسیله ماله فولادی در دو جهت عمودی و افقی به سطوح کار بمالید . اضافه کردن یک لایه مش فایبر گلاس و یا الیاف پروپلین با طول 9 الی 12 میلیمتر در دست اول مخصوصاً در نقاط پر تنش بهترین نتیجه را بوجود خواهد آورد . دست اول جهت ضد آب کردن سطوح می باشد ، دقت کنید تمام سطح کار بطور یکدست و با ضخامت یکنواخت پوشش داده شود . پس از مدتی کوتاه دست دوم از همین مخلوط را جهت چسباندن مصالح به کار ببرید .
پیشنهاد می گردد قبل از نصب کاشی سرامیک ، آن را بمدت یک دقیقه در آب اشباع نموده سپس نسبت به نصب اقدام گردد . قبل از نصب مقداری از چسب را به پشت مصالح نیز بمالید .
در هوای معتدل حداقل 3 روز و در هوای سردتر ، بیشتر به چسب فرصت دهید تا اتصال نهائی خود را بدست آورده و چسب محکم شود . در این مدت از فشار آوردن زیاد از حد و یا لرزش در سطوح کارشده شدیداً بپرهیزید .







دفتر مرکزی : اصفهان،خیابان و حید مابین چهار راه رودکی و فلکه ارتش طبقه زیرین طلا فرشی سرائیان
تلفن: 37755272 – 37758256 - 031 فکس: 37787876 www.arvinco.ir info@arvinco.ir - www.parsikco.com


چسب بن سازه ، شیمی ساختمان ، چسب اصفهان سوپلای ، ضذ اب کننده نانویی ، چسب نانو ضد رطوبت ، چسب کاشی اصفهان ، چسب ساورد ، چسب ساروج اصفهان ، چسب پارسیان ، چسب سرامیک پودری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا