این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

 تعمیر تخصصی تجهیزات پزشکی 0 تومان

تعمیر تخصصی تجهیزات پزشکی

%0
  • اصفهان اصفهان
گوی ماساژ نمک آذرخش کویر تماس بگیرید

گوی ماساژ نمک آذرخش کویر

%0
  • سمنان سمنان

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

تعمیر تجهیزات فیزیوتراپی تماس بگیرید

تعمیر تجهیزات فیزیوتراپی

%0
  • تهران مرکز
1
پر فروش‌ترین پد آنتی فریز کرایولیپولیز، بکو(BECO) 65,000 تومان
1
اسپری کرایوتراپی(درمان خانگی خال و زگیل تناسلی) 1,550,000 تومان
1
فروش، نخ سرکلاژ، شیرودکار، اتیکون تماس بگیرید
سکوبندی و کابینت آزمایشگاه به آزماسکوسامان تماس بگیرید
میزهای ضد لرزش (میز ترازو ) تماس بگیرید

میزهای ضد لرزش (میز ترازو )

%0
  • تهران حومه
تجهیزات آزمایشگاهی  شرکت به آزماسکوسامان تماس بگیرید

انواع میکرودرم ابریژن

در استان اصفهان اصفهان, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

دستگاهای میکرودرم ابریژن دارای یک پمپ مکنده برای ایجاد خلاء میباشد که قلب دستگاه میباشد. به همین دلیل قدرت و نوع پمپ مکنده بسیار مهم میباشد. سیستمهای درم ابریژن بسته به نوع ابزار ساینده تقسیم بندی میشوند. سیستمهای دیاموند یا الماسه وسیستم پودری عمده دستگاه هائی میباشند که مورد استفاده قرار میگیرند.

- سیستم دیاموند : در سیستم های دیاموند یا الماسه عمل سایش توسط کشیدن پروبی با سطح پوشیده شده با مواد ساینده بر روی پوست صورت میگیرد. فشار منفی مکش تنها باعث تماس موثر پروب بر روی پوست میشود از آنجا که در زمان تماس پوست با پروب هوائی وارد دستگاه نمی شود پس دبی مکش تاثیری در عملیات ندارد. در هنگام خرید سیستم دیاموند به فشار مکش دستگاه توجه فرمائید. میزان فشار مکش حداکثر میبایست 75 صدم بار باشد.

- سیستم پودری : در سیستم های پودری عمل سایش توسط پودر اکسید آلمینیوم که بر روی جریان هوا سوار شده و به سطح پوست برخورد میکند صورت میگیرد. بنابر این جریان هوا یا دبی پمپ مکنده دستگاه نقش تعیین کننده ای در عمل درم ابریژن به روش پودری ایفا میکند. دبی 30 تا 50 لیتر بر دقیقه لازمه کار با دستگاه میباشد. پمپهای مکنده هوا عمل تولید خلا را انجام میدهند. معمولا پمپهای مکش بر سه نوع روتاری یا چرخنده – دیافراگمی و سیلندر پیستونی استفاده میشود. پمپ دیافراگمی ارزانتر و سبکتر میباشد. همچنین نیازی به روغن برای آب بندی ندارد. در این نوع پمپ یک پیستون به کمک موتور حرکت داده میشود و در دو صفحه فلزی کوچک جریان هوا مانند شش انسان حبس یا ازاد میشود بطوری که در یک طرف فشار منفی و در طرف دیگر فشار مثبت ایجاد میشود. چنانچه این صفحات فلزی که نقش دیافراگم را بازی میکنند خاصیت ارتجائی خود را به خاطر کار زیاد یا ورود جسم خارجی مانند گرد و غبار از دست بدهند فشار مکش ایجاد شده توسط پمپ افت میکند لذا این پمپ ها را تنها برای استفاده در زمانهای کوتاه وشرایط محیطی تمیز میتوان استفاده کرد. پمپهای دیافراگمی را پمپ خشک نیز مینامند. به علت فشار و دبی کم پمپهای خشک معمولا از چند پمپ خشک به صورت موازی استفاده میشود. دیگر نوع پمپهای مکنده پمپهای روغنی یا روتاری میباشند. در پمپهای روتاری با چرخاندن یک بادامک درون یک استوانه میبایست توسط روغن و یا مایعات دیگر آب بندی شود. این نوع پمپ مکنده فشار مکش و طول عمر بسیار بیشتری نسبت به نوع دیافراگمی دارد ولی استفاده از آن در وسایل بدلیل پس دادن روغن منسوخ شده است. در پمپهای سیلندر پیستونی یک یا دو پیستون بزرگ به کمک موتور حرکت داده میشود و تولید فشار یکنواخت و بدون افت کرده و طول عمر بسیار بیشتری نسبت به پمپهای دیگر دارد و به دلیل استهلاک خیلی کم موتور با وجود قیمت بیشتر مقرون به صرفه است. به همین دلیل توصیه میگردد دستگاه درم ابریژن دارای پمپهای سیلندر پیستونی را انتخاب کنید. سوال خیلی از کسانی که برای خرید دستگاههای درم ابریژن اقدام میکنند اینست که در این دستگاه ها فشار مکش مهم است یا دبی پمپ و کیوم؟ برای جواب به این سوال ابتدا باید نوع دستگاه را مشخص کرد. آیا این دستگاه از نوع پودری (اکسید آلومینیوم) است یا از نوع الماسه (دیاموند) میباشد؟ در دستگاه های پودر دبی نقش تعیین کننده در دستگاه دارد. اما در دستگاههای الماسه فشار منفی یا مکش برای دستگاه مهم میباشد. این موضوع به نحوه کار دستگاه بر میگردد. زیرا فشار مکش در حالت الماسه باعث تماس بین پوست و ابزار ساینده میشود وچون پس از تماس هوای کمی وارد دستگاه میشود پس دبی نقش مهمش در میزان سایش ندارد. هر چه فشار مکش بیشتر باشد پوست محکمتر به الماسه برخورد می کند. در حالت پودری جریان پودر بر روی هوائی که موتور جابجا می کند سوار شده و بنابراین هر چه دبی بیشتر باشد جریان پودر هم بیشتر میشود.

اطلاعات میکرودرم Microdermabrasion پروفیشنال زاگرومد :

_ استفاده از تکنولوژی سیلندر و پیستون (با دور پایین) در طراحی سیستم پمپ وکیوم و در نتیجه افزایش عمر دستگاه و افزایش قدرت در مقایسه با دستگاه های دارای پمپ وکیومی 
_ حداکثر ظرفیت مکش 53 لیتر در دقیقه
_ ماگزیمم فشار منفی مکش در مجاورت سطح دریا معادل 9bar -
_ مجهز به سیستم پدال به منظور فرمان روشن و خاموش کردن دستگاه
_ کارکرد بدون صدا و لرزش
_ سیستم میکرو پروسسوری منحصر بفرد
_ کنترل هوشمند پاشش پودر فقط هنگام تماس با پوست
_ عیب یابی و آلارم هشدار الکترونیک
_ استفاده از گپ و جارهای نشکن قابل اتوکلاو (در دمای 121 درجه سانتی گراد)
_ هند پیس توربو فلو (افزایش سایش با مصرف کمتر پودر در مقایسه با هندپیس معمولی) با کپهای یکبار مصرف
_ دو فیلتر باکتریال اختصاصی
_ مجهز به سیستم همزن و آنتی بلاک پودر
_ تنها دستگاه دارای پایه با چرخهای آنتی استاتیک با امکان جابجایی روان در تمامی جهات (قابلیت استفاده به صورت پرتابل یا استند)
_ دارای رگلاتور قابل تنظیم میزان وکیوم
_ استفاده از شیلنگ با جنس سیلیکونی
_ کاربری زیبایی و درمانی جهت مراکز پزشکی و کلینیک های زیبایی

یک سال گارانتی ، خدمات پس از فروش دائم ، آموزش رایگان و تحویل در محل شما


میکرودرم ، زاگرومد ، میکرودرمی ، لایه برداری ، شفاف سازی پوست ، جوان سازی پوست ، میکرودرم ابریژن ، میکرودرم ابریشن ، microderm ، microderm abrasion ، zagromed


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا