این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

5
خدمات ماساژ در منزل تهران تماس بگیرید

خدمات ماساژ در منزل تهران

%0
  • تهران تهران مرکز
110
اعزام ماساژور خانم و آقا شبانه روزی پاسخگو سام09106454186 masajj.pars.2 تماس بگیرید
2
سالن عقد پونک 0 تومان

سالن عقد پونک

%0
  • تهران تهران غرب
2
دفتر ازدوج شهرک گلستان 0 تومان

دفتر ازدوج شهرک گلستان

%0
  • تهران تهران غرب
1
دفتر عقد پونک تماس بگیرید

دفتر عقد پونک

%0
  • تهران تهران غرب
ماسور جوان 0 تومان

ماسور جوان

%0
  • تهران تهران جنوب
فروش و نصب دوربین میتی اسپید دام 980,000 تومان

فروش و نصب دوربین میتی اسپید دام

%10
  • تهران شهرری
فروش و نصب دوربین مدار بسته تماس بگیرید

فروش و نصب دوربین مدار بسته

%10
  • تهران شهرری
1
لوازم یدکی سراتو (سایپا و وارداتی) تماس بگیرید

لوازم یدکی سراتو (سایپا و وارداتی)

%0
  • تهران تهران جنوب
1
لوازم یدکی مگان فلوِئنس داستر(خانواده رنو) تماس بگیرید

لوازم یدکی مگان فلوِئنس داستر(خانواده رنو)

%0
  • تهران تهران مرکز
آموزش تخصصی تضمینی تعمیرات موبایل درتبریز تماس بگیرید

آموزش تخصصی تضمینی تعمیرات موبایل درتبریز

%15
  • آذربایجان شرقی تبریز

آگهی های مرتبط

5
خدمات ماساژ در منزل تهران تماس بگیرید

خدمات ماساژ در منزل تهران

%0
  • تهران تهران مرکز
110
اعزام ماساژور خانم و آقا شبانه روزی پاسخگو سام09106454186 masajj.pars.2 تماس بگیرید
2
سالن عقد پونک 0 تومان

سالن عقد پونک

%0
  • تهران تهران غرب
2
دفتر ازدوج شهرک گلستان 0 تومان

دفتر ازدوج شهرک گلستان

%0
  • تهران تهران غرب
1
دفتر عقد پونک تماس بگیرید

دفتر عقد پونک

%0
  • تهران تهران غرب
ماسور جوان 0 تومان

ماسور جوان

%0
  • تهران تهران جنوب

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

5
خدمات ماساژ در منزل تهران تماس بگیرید

خدمات ماساژ در منزل تهران

%0
  • تهران مرکز
1
ماساژ در منزل توسط خانم 0 تومان

ماساژ در منزل توسط خانم

%0
  • تهران شرق
5
ماساژ تهران وحومه توسط ماسور آقا تماس بگیرید

ماساژ تهران وحومه توسط ماسور آقا

%0
  • تهران مرکز
خدمات انواع ماساژ تهران تماس بگیرید

خدمات انواع ماساژ تهران

%0
  • تهران مرکز
خدمات ماساژ تهران تماس بگیرید

خدمات ماساژ تهران

%0
  • تهران شمال
30
ماساژ در منزل شما یا در سالن ما با کادر مجرب 500 تومان

درمان سندرم متابولیک باخرید دستگاه آب قلیایی kyk

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

درمان سندرم متابولیک باخرید دستگاه آب قلیایی kyk به راحتی امکان پذیر است.
سندرم متابولیک به pH پایین ادرار وابسته است. با کاهش pH ادرار، تعداد علائم سندرم متابولیک افزایش می یابد.سندرم متابولیک در زندگی مدرن امروزی بسیار شایع است و به عنوان عاملی در بروز افزایش فشار خون، چاقی و سنگ کلیه است. در افرادی با pH ادرار خیلی پایین، احتمال بروز چاقی، سنگ کلیه و سایر بیماریها بیشتر است علت بروز سنگ کلیه در افرادی با pH ادرار کم آن است که عموماً مقدار کلسیم در ادرار بیشتر از میزان طبیعی است بنابراین احتمال تشکیل و توسعه سنگ های کلیه افزایش می یابد.سایر پژوهش ها نشان داده اند که pH پایین ادرار با شاخص توده بدنی (Body Mass Index-BMI) بالا مرتبط است که BMI مقیاس پزشکی استاندارد برای تعیین چاقی افراد است. دلیل اصلی ارتباط pH کم و اسیدی با چاقی به طور کامل یافت نشده است. و هنوز بررسی ها بر روی این موضوع در حال انجام است. آب یونیزه قلیایی کی وای کی pH ادرار را افزایش داده که ممکن است سبب بهبود سندرم متابولیک شود.
pH اسیدی ادرار از نشانه های سندرم متابولیک است. 
پزشکان متخصص pH پایین ادرار را با اسیدوز متابولیک مرتبط می دانند. اسیدوز متابولیک شرایطی است که در آن جهت جبران و دفع مازاد اسید موجود، بدن مجبور به دفع مواد ضروری و حیاتی بدن می شود. یکی از روشهایی که بدن توسط آن از اسیدوز متابولیک رهایی می یابد، دفع مازاد اسید از طریق کلیه هاست به همین دلیل یکی از نشانه های اسیدوز متابولیک، pH پایین ادرار است.
در اسیدوز متابولیک نیز مشابه سندرم متابولیک، عواملی که تهدید کننده سلامت انسان هستند، بسیارند که از میان آن ها می توان به فشار خون بالا و قند خون بالا اشاره کرد. هنوز تحقیقات بر روی روشهای رفع عامل مشترک در هر دو بیماری که pH کم ادرار است، ادامه دارد.
پژوهش ها بیانگر آن است که آب قلیایی، pH ادرار را افزایش می دهد و برخی از محققان بر این باورند که آب قلیایی می تواند اثرات و علائم اسیدوز متابولیک را کاهش دهد. در پژوهشی که در سال 2010 انجام شد، pH ادرار گروهی از افراد که آب قلیایی نوشیدند با گروه کنترل که آب خنثی نوشیدند مقایسه شد. نتایج نشان داد که در گروهی که آب قلیایی نوشیدند، pH خون و ادرار نسبت به گروهی که آب خنثی نوشیدند بالاتر بود. و pH ادرار از 52/7 به 69/7 و به میزان 17/0 افزایش یافت. از آنجائیکه مقیاس pH لگاریتمی است، تغییر pH 17/0 بیانگر آن است که نوشیدن آب قلیایی توسط افراد تحت آزمایش، pH ادرار آن ها را به مقدار 7/1 برابر قلیایی نمود
مزایای استفاده از آب یونیزه قلیایی کی وای کی به منظور افزایش pH
تحقیقات نشان می دهند که pH پایین ادرار با ریسک بالاتر تشکیل سنگ های کلیه همراه است. بنابراین افزایش pH ادرار ممکن است از تشکیل سنگ های کلیه جلوگیری نماید. سنگ های کلیه رسوبات کلسیم در کلیه هستند که به دلیل وجود کلسم بیش از حد مجاز در ادرار تشکیل می شوند.
افزایش pH ادرار، توانایی کلیه ها برای حذف مواد سمی از جریان خون را افزایش می دهد. به همین دلیل است که پزشکان برای افراد مسموم شده قطره بی کربنات تجویز می کنند تا به طور موقت pH ادرار را افزایش دهد. این دلیل اصلی استفاده از آب یونیزه قلیایی جهت سم زدایی بدن است. در افرادی با pH ادرار بالاتر، به احتمال قوی هیدراته شدن نیز بهتر صورت می گیرد. مطالعات انجام شده بر روی اثر مثبت مصرف آب یونیزه قلیایی بر افزایش pH ادرار نشان دادند که آشامیدن آب یونیزه قلیایی منجر به افزایش جذب آب توسط بدن نسبت به افرادی شد که آب خنثی و یا آب اسیدی نوشیدند.
چگونه می توان متوجه شد که آب یونیزه قلیایی موثر است ؟
بهترین روش برای اطمینان از کارایی آب یونیزه قلیایی، اندازه گیری pH ادرار قبل از مصرف آب یونیزه قلیایی و پس از آن و در نهایت مقایسه نتایج است. بهترین حالت برای اندازه گیری pH ادرار، آزمایش اولین ادرار صبحگاهی است. به خاطر داشته باشید که pH ادرار هر روز تغییر می کند. بهترین روش برای دنبال کردن فرآیند تغییر pH ادرار، مقایسة متوسط pH ادرار در هر هفته با هفته های بعد است. با مقایسه pH متوسط ادرار در هر هفته با pH اولیه ادرار شما متوجه خواهید شد که آب قلیایی pH ادرار شما را افزایش می دهد بنابراین می توان نتیجه گرفت که آب یونیزه قلیایی کی وای کی درمانی طبیعی برای سندرم متابولیک است.
آدرس: خیابان ولی عصر روبروی زعفرانیه جنب رستوران لمزی پلاک 3019 طبقه 2 واحد 3
تلفن: 22755067-9
www.kykiran.com
www.alkamedi.ir
شرکت ویژن سلامت قرن
نمایندگی انحصاری کی وای کی(kyk) و الکامدی ( Alkamedi) در خاورمیانه
آب قلیایی تاثیر گذار ترین سازه بشر در پیشگیری و درمان بیماریهای : سرطان ، دیابت ( a , B)، گوارش ، سکته های قلبی و مغزی ، بیماریهای پوستی ( اگزما ، پسوریازیس ، آکنه ، چروک و افتادگی پوست ) ، شیمی درمانی ، دیالیز و..........
هم اکنون شرکت (ویژن سلامت قرن)با چندین سال تجربه در زمینه آب و سلامتی , با هدف کمک و یاری به بیماران و تلاش به عنوان یک عضو کوچک در زمینه حفظ تندرستی خانواده به عنوان نماینده انحصاری وافتخاری کمپانی(کی وای کی)(آلکامدی) با یاری خداوندتوانا افتخار دارد که در جهت کمک به ایران و ایرانی در کشور عزیزمان مجری 30 سال تجربه بزرگترین محققان و پژوهشگران جهان باشد
امید به اینکه خدای بزرگ در انجام این رسالت معنوی ما را یاری نماید.
یبوست ، هلیکو باکتر ، گاستریت ، هموروئید ، kyk ، Alkamedi ، شرکت ویژن سلامت قرن ، درمان بیماریها ، آب قلیایی ، آب یونیزه قلیایی ، دستگاه آب قلیایی ، دستگاه آب یونیزه قلیایی ، بهترین و قدرتمندترین دستگاه آب یونیزه قلیایی ، آلکامدی ، کی وای کی ، ph ، اکسیژن بالا ، سرطان ، دیابت ، یبوست ، اگزما ، پسوریازیس ، آکنه ، Ms ، سکته های قلبی و مغزی ، قند خون ، تریگلیسیرید ، چربی خون ، اسید اوریک




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا