این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قالب تزیینی تومومو

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش اثاثیه منزل

قالب تومومو پدیده جدید برای سفره آرایی و زیباتر کردن غذای شماست.اگر میخواهید همه را غافلگیر کنید و غذایی زیبا و خوشمزه را در کنار خانواده میل کنید با قالب تفلن تومومو این کار به راحتی آب خوردن است.
قالبهای تومومو شامل چهار عدد قالب با طرح های جذاب ، وسیله ای مناسب برای شکل دادن به نیمرو ، کتلت ، کوکو ، همبرگر ، شیرینی و ... می باشد.

این محصول تولیدشده از بهترین مواداولیه درجه یک بوده و پوشش تفلون درجه یک آن باعث نچسبیدن غذا به قالب ،هنگام سرخ کردن میگردد.

ویژگیهای منحصر به فرد این محصول :
- دستگیره پلی آمید کربن دار مقاوم در برابر حرارت
- دارای روکش تفلون برای جلوگیری از چسبیدگی
- بدنه استیل ضد زنگ
- دستگیره نسوز

به خاطر بسته بندی شکیل و جذاب این محصول میتوان آنرا بعنوان هدیه ای مناسب برای خانمهای کدبانو و مادران مهربان ایرانی در نظر گرفت
کالاهایی که شما در فروشگاه مشاهده می کنید کالاهای اصلی هستند که تحت لایسنس کمپانی های اروپائی یا امریکایی ساخته می شوند. این کالا ها در خصوص طرح و کارکرد، نام تجاری و فیلم تبلیغاتی ثبت جهانی شده اند و از لحاظ کیفیت برترین هستند.
ما فقط و فقط محصولاتی با بهترین کیفیت و همینطور با گارانتی معتبر را به لیست محصولات فروشگاه اضافه می کنیم و به هیچ عنوان محصولات نامرغوب با کیفیت پائین و قیمت خیلی ارزان را عرضه نمی کنیم.
شما می توانید با اطمینان محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
جهت سفارش اینترنتی به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
http://www.tvstorenet.ir
برای سفارش تلفنی می توانید با شماره 09373309432 تماس حاصل نمایید


قالب تومومو ، قالب تفلن تومومو ، تفلون تومومو ، قالب تزئینی تومومو ، تومومو ، قالب تفلون ، قالب جدید تومومو ، خرید پستی قالب تومومو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا