این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم اتاق خواب

پتو طرح گلبافتی شکوفه تماس بگیرید

پتو طرح گلبافتی شکوفه

%0
  • اصفهان
فروش انواع پتو، لحاف، تشک تماس بگیرید

فروش انواع پتو، لحاف، تشک

%0
  • اصفهان
متنوع ترین سرویس خواب طرح ماشین تماس بگیرید

متنوع ترین سرویس خواب طرح ماشین

%0
  • تهران حومه
قیمت سرویس خواب  پسرانه تماس بگیرید

قیمت سرویس خواب پسرانه

%0
  • اهواز

دستگاه ضد حشرات و ضد پشه ریدکس پلاس

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم اتاق خواب

http://online5040.ir/206011-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B6%D8%AF-%D8%AD%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%B6%D8%AF-%D9%BE%D8%B4%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D8%B3-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3/bz=4459

دستگاه دفع کننده و دورکننده حشرات سوسک و موش ریدکس پلاس riddex plus اصل بهترین روش دفع حشرات موذی
های زیادی برای دفع حشرات و حیوانات موذی مانند پشه و مگس، سوسک، موش و... وجود دارد. بعضی ها از سم های شیمیایی استفاده می کنند که تاثیر کم و کوتاه مدتی دارد همچنین برای بدن مضر است و باعث بیماری های تنفسی و حاد می شود. با همه این مشکلات پس از چند روز می بینید که دوباره سروکله موجودات موذی پیدا می شوند. اما ما به شما جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را پیشنهاد می کنیم دستگاه دفع کننده حشرات ریدکس پلاس اولتراسونیک :
ویژگی های دستگاه ریدکس پلاس اصل:
نحوه کارکرد دستگاه دورکننده حشرات الترا سونیک
1-دستگاه دفع کننده حشرات ریدکس پلاس منزل و یا محل کار شما را از حشرات و حیوانات موذی مانند موش و سوسک و پشه و مگس و .. در امان نگه می دارد این دستگاه با کارکردی ساده تنها به یکی از پریزهای برق منزل شما متصل می شود و با ایجاد امواج آلتراسونیک در شبکه سیم کشی ساختمان باعث می شود حشرات موذی سوسک و موش از خانه شما فراری شوند در واقع شما با استفاده از دستگاه دورکننده حشرات ریدکس پلاس التراسونیک دیگر نگرانی ورود حشرات موذی به خانه خود را نخواهید داشت.
فضای پوشش داده شده توسط دستگاه دفع کننده حشرات ریدکس پلاس
2-یک عدد دستگاه دفع کننده حشرات موذی ریدکس پلاس ridex plus یک فضای 180 متر مربعی را به راحتی پوشش داده و پس از گذشت 2 هفته آثاری از سوسک و موش، مورچه پشه و... نمی بینید شما با استفاده از ریدکس پلاس به راحتی می توانید از شر حشره های موذی خلاص شوید و با خیالی اسوده وارد خانه و محیط کار خود شوید.
کاربرد ریدکس پلاس ridex plus
3- دستگاه دفع کننده اولتراسونیک حشرات برای منازل، فروشگاه ها، انبارها، بیمارستان ها، ادارات و... مناسب بوده و هیچ گونه تاثیری بر روی انسان و حیوانات خانگی مثل سگ و گربه نداشته و کاملا بی ضرر است در واقع کاربرد دستگاه التراسونیک ریدکس پلاس تنها برای دورکنندگی حشرات موذی می باشد و هیچ تاثیری و ضرری برروی حیوانات خانگی نمی گذارد. همچنین شما با داشتن دستگاه Riddex plus اصل دیگر نیازی به استفاده از حشره کش ها، سموم شیمیایی، تله موش و... نخواهید داشت.
مرغوبیت و قیمت دستگاه دفع حشرات ریدکس پلاس
4 -دستگاه دفع حشرات ریدکس پلاس دارای تاییدیه FCC آمریکا بوده و چند میلیون خانواده در اروپا از آن استفاده می کنند و رضایت مندی آنها دلیلی بر مرغوبیت این محصول است پس شما ایرانیان گرامی نیز می توانید با اطمینان خاطر از این دستگاه در منزل خود استفاده نموده و نتیجه و تاثیر انرا پس از گذشت دو هفته ملاحظه نمایید.
برای خرید دستگاه دفع کننده حشرات ریدکس پلاس اولتراسونیک تنها کافی است فرم سفارش را پر کنید تا آنرا درب منزل و یا محل کار تحویل بگیرید سپس مبلغ آنرا بپردازید.


دستگاه ضد حشرات ، ضد پشه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا