این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

سازه فلزی ، گریتینگ گالوانیزه ، گریتینگ فولادی

در استان مرکزی اراک, | خدمات صنعتی

شرکت نیکو فن پرشین به عنوان صادر کننده گریتینگ به خارج از کشور آماده همکاری با صنعتگران گرامی در حوزه نفت و گاز ، پتروشیمی ، شهر سازی ، کشتی سازی ، سازه های فلزی و ... جهت تامین و ساخت و نصب گریتینگ و یا پله گریتینگ می باشد.

گریتینگ (صفحات مشبکی هستند که علاوه بر عبور نور و هوا از خوداز استحکام بالایی برخوردار هستند گریتینگ از برخورد دو تسمه و یا تسمه در میلگرد در یکدیگروجوش خوردن آنها بوجود می آید.

طراحی و ساخت انواع گریتینگ با گالوانیزه گرم و بدون گالوانیزه

- گریتینگ فلزی ( گریتینگ فولادی ) به سه دسته تقسیم می شود :
گریتینگ تسمه در تسمه ، گریتینگ تسمه در نیم تسمه ، گریتینگ تسمه در میلگرد

- گریتینگ استنلس استیل :
کاربرد عمده این نوع گریتینگ در تاسیسات مربوط به صنایع بهداشتی و غذایی میباشد که به دلیل خصوصیات ٰ ورق استنل استیل دارای ظاهری مناسب و مقاوم در مقابل مواد شیمیایی است .معمولا از ورق استنل استیل 304 استفاده می گردد و جوشکاری این نوع گریتینگ با سیم جوش استیل و گاز آرگون صورت می گیرد .

- گریتینگ الکتروفورج

- گریتینگ فایبرگلاس ( گریتینگ کامپوزیتی ) : عایق بودن و مقاومت در برابر آتش
عدم وجود خاصیت مغناطیسی و هدایت الکتریکی این گریتینگهاباعث می شود که بیشترین میزان عایق بودن در مقابل حرارت راداشته باشد مقاومت بالا در مقابل آتش و کمترین میزان انتشار دود از خواص اصلی این گریتینگها می باشد . ( طبق طبقه بندی در کلاس M1/F1, M1/F0, M2/F1 ) ( طبق استاندارد ASTM –E- 84 )

- گریتینگ مضرس : سطح ضد لغزش دائمی
می توان سطح این گریتینگها را توسط دانه های سیلیکا به صورت دائمی ضد لغزش ساخت . این دانه ها باعث می شود که در دراز مدت سطح گریتینگ در مقابل عوامل رطوبتی یخگریس و یاحتی در مقابل روغن و سایر مواد خاص خود را حفظ نماید .
این سطوح ضد لغزش طبق استاندارد DIN 51 و کلاس R13-V10 طبقه بندی شده است

- پله فلزی گریتینگ ( کف پله )

- بست گریتینگ : جهت تثبیت گریتینگ در محل نصب به کار می رود


این شرکت هر نوع گریتینگ بدون محدودیت در اندازه ، شکل هندسی و متریال را طراحی و تولید نماید.
ارسال گریتینگ به سراسر کشور

اطلاعات تماس :
تلفن : 08633553908
فکس : 08633553907
موبایل : 09186247765
وبسایت : www.nikoofan.com
ایمیل : nikoofan@yahoo.com

» سایر تصاویر برای این آگهی


گریتینگ ، گریتینگ فلزی ، گریتینگ فولادی ، گریتینگ تسمه در تسمه ، گریتینگ تسمه در نیم تسمه ، گریتینگ تسمه در میلگرد ، گریتینگ استنلس استیل ، گریتینگ فایبرگلاس ، گریتینگ کامپوزیتی ، گریتینگ الکتروفورج


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا