این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی برق صنعتی

تایمر موتور خانه

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات برق صنعتی

تایمر موتور خانه

این گروه از تایمرها برای مراکزغیر مسکونی کاربرد دارند به طوریکه در این مراکز ساعات کاری کاملا مشخص است و خارج از ساعات کاری فوق نیاز به سیستم گرمایش مرکزی (موتورخانه) نمی باشد.
برای مثال مدرسه ای که ساعت 7 صبح شروع به فعالیت می کند و ساعت 14 فعالیتش تمام می شود ( مدرسه تعطیل می گردد) در این محدوده زمانی 7 ساعته نیاز به گرمایش داشته و در ساعات غیر از این می تواند موتورخانه را خاموش کند.
Site: www.pishruncontrol.com

www.pishrans.com
این اتفاق باعث میگردد تا 17 ساعت از شبانه روز موتور خانه عملا خاموش بوده و مصرف انرژی آن به صفر برسد بنابراین می توان گفت با این سیستم زماندهی اتوماتیک 70.8% حجم گاز که در فاصله زمانی 14 الی 7 صبح روز بعد مصرف می شد صرفه جویی خواهد شد.
علاوه براین می توان گفت به خاطر کوتاه شدن ساعات کار موتورخانه میزان مصرف برق و همچنین استهلاک موتورخانه به همین نسبت کم می گردد و در یک مدرسه با قبض 300000 تومانی به ازای یک قبض مبلغ دستگاه از محل صرفه جویی ایجاد شده به صندوق مدرسه باز میگردد و از آن پس مادام العمر صرفه جویی 70% در مدرسه لحاظ خواهد شد.
ضمنا شرایط دستگاه به گونه ای طراحی شده که اگر زمانی به خاطر برگزاری مراسمی نیاز به فعالیت سیستم گرمایش مرکزی خارج از ساعات تعریف شده داشته باشیم بتوانیم با یک کلید این مهم را ایجاد نماییم.


تایمر آبیاری ، تایمر موتورخانه ، تایمر مشعل ، کنترل هوشمند موتورخانه ، بهینه سازی موتورخانه ، کاهش مصرف در موتورخانه ، کنترل مصرف گاز ، اتوماسیون موتورخانه ، سامانه هوشمند موتورخانه ، هوشمند سازی مصرف


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا