این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

لیف جادویی صورت بالمی

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آرایشی و بهداشتی

پاک کردن آرایش صورت یکی از نکات بسیار مهم در حفظ سلامت پوست صورت می باشد. وسیله پاک کننده در این بین نقش عمدهای را ایفامی کند.پاک کننده های شیمیایی در بسیاری از موارد اثرات سوئی بر پوست شما می گذارد . ما لیف پاک کننده صورت بالمی را به شما پیشنهاد می کنیم. با هم به ویژگی های لیف پاک کننده آرایش بالمی نگاه کنیم:
.
.
ویژگی های لیف جادویی بالمی:
.
1- لیف اصل بالمی ساخت ترکیه (دارای شماره مجوز A9002164) از فیبرهای کاملا گیاهی ساخته شده و هیچ گونه مواد شیمیایی ندارد.
.
2- برای استفاده از لیف پاک کننده آرایش بالمی کافیست آن را با آب خیس کرده و روی صورت خود بکشید. لیف بالمی علاوه بر پاک کردن صورت سلول های مرده پوست شمار را نیز از بین می برد.
.
3- هر یک لیف پاک کننده آرایش بالمی را می توانید 300 بار استفاده کنید. (یعنی حدود 10 ماه!)
.
4- لیف بالمی اصل حساسیت های پوستی را از بین برده و شما با استفاده از آن بعد از یک ماه پوستی شاداب و با طراوت خواهید داشت.
.
5- کافی است یک بار لیف جادویی balmy را روی صورت خود بکشید تا برای همیشه آنرا به همه توصیه کنید.

برای خرید محصول به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کرده و در قسمت جستجو لیف بالمی را تایپ کنید. محصول مورد نظر را پیدا کرده بر روی دکمه خرید کلیک کرده و فرم سفارش را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس مبلغ آنرا پرداخت کنید.
قیمت محصول: 16000 تومان
تلفن راهنمایی:09337055249 (خزاعی)


لیف بالمی ، لیف بالمی اصل ترکیه ، لیف پاک کننده آرایش بالمی ، لیف اصل بالمی ساخت ترکیه ، پاک کردن آرایش صورت ، خرید اینترنتی لیف بالمی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا