این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
تعمیر رسیور در جنت آباد آذرخش 09027171902 تماس بگیرید
1
تعمیر رسیور در سهروردی آذرخش 09027171902 تماس بگیرید

تعمیر رسیور در سهروردی آذرخش 09027171902

%0
  • تهران تهران مرکز
1
تعمیر رسیور در سعادت آباد آذرخش 09027171902 تماس بگیرید
1
نمایندگی تعمیرات انواع پیانوی دیجیتال توسط شرکت جزیره تماس بگیرید
1
تعمیر رسیور تماس بگیرید

تعمیر رسیور

%0
  • تهران تهران مرکز
1
تعمیر رسیور ویمکس آذرخش 09027171902 تماس بگیرید

تعمیر رسیور ویمکس آذرخش 09027171902

%0
  • تهران تهران غرب
1
تعمیر رسیور پریمکس آذرخش 09027171902 تماس بگیرید

تعمیر رسیور پریمکس آذرخش 09027171902

%0
  • تهران تهران غرب
1
عایقکاری موتورخانه عایق کاری موتورخانه تماس بگیرید
1
تعمیر رسیور هانی استار آذرخش 09027171902 0 تومان
1
عایق کاری تاسیسات و موتورخانه عایقکاری 0 تومان

آگهی های مرتبط

فروش و نصب ساندویچ پانل تماس بگیرید

فروش و نصب ساندویچ پانل

%0
  • البرز کرج
ازن ژنراتور تماس بگیرید

ازن ژنراتور

%0
  • تهران تهران مرکز
درب کابینت پلی اورتان 0 تومان

درب کابینت پلی اورتان

%0
  • قم قم
سرویس و تعمیر تجهیزات ورزشی , تردمیل , ماساژور تماس بگیرید
سرویس و تعمیر تخصصی تردمیل باشگاهی و خانگی درمحل تماس بگیرید
1
تعمیر رسیور در جنت آباد آذرخش 09027171902 تماس بگیرید
1
تعمیر رسیور در سهروردی آذرخش 09027171902 تماس بگیرید

تعمیر رسیور در سهروردی آذرخش 09027171902

%0
  • تهران تهران مرکز
توری سرند پلی یورتان تماس بگیرید

توری سرند پلی یورتان

%0
  • البرز کرج

اتوماسیون صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

کفپوش صنعتی ( پارکینگ طبقاتی)

در تهران حومه, بومهن | اتوماسیون صنعتی

کاربرد صحیح شیمی در صنعت ساختمان
انواع کف پوشهای صنعتی (اپکسی ، پلی اورتان ، آنتی استاتیک ، فایبر گلاس)برای محیطهای کاری مختلف طراحی و تولید می شوند .
این پوششها غالبا به دو گروه پایه سیمانی و پایه رزینی تقسیم بندانبارها ، تعمیر گاهها ، پارکینگها و نیز محیطهای بهداشتی مانند بیمارستانها ، اطاقهای عمل ، لابراتورها ، اتاقهای تمیی شده و برای محیطهای صنعتی مختلف مانند کارخانه ها ، پالایشگاهها ، نیرو گاهها ، تصفیه خانه ها ، سکوهای بارگیری ، رستورانها ، آشپزخانه ها و حتی پروژه های تجاری مسکونی بکار می روند .
اینکه آیا آرملات به نسبت قیمت ارجح است یا اپکسی نباید ملاک باشد بلکه هر یک از این کفپوشها قابلیت خاصی را داراست و بر می گردد به کار آیی از محیط مورد نظر آیا در مکان خاص تولید مواد داروئی است ؟ آیا تولید وسایل صنعتی است ؟ آیا تولید مواد غذائی است ؟ آیا مکان بار گیری است ؟ آیا .....
در اپکسی زیبائی و تنوع و رنگ گوناگون می باشد .در آرملات هم . اما نه به گستردگی اپکسی . ارملات دارای مقاومت فشاری بالائیست اپکسی هم . اما نه به میزان آرملات .ارملات در مقابل حرارت بسیار مقاوم است اپکسی هم . اما نه به میزان آرملات .اپکسی قابلیت چسبندگی عالی به بتن را داراست . آرملات هم . اما نه به میزان اپکسی. ارملات به علت مقاومت بالا در مقابل سرما و یخ زدگی در محوطه های باز کار آئی بالائی را داراست .به همین منوال ارجحیت هائی را اپکسی داراست و ارجحیت هائی را آرملات بنابر این هنگام تصمیم گیری برای اجرای کفسازی باید به نوع کار آئی از محوطه دقت کرد .
البته روی صحبت ما با دوستانی است که اولین تجربه کار با این مواد را آغاز کرده اند . گروه مهندسین و کار شناسان ما آماده پاسخ گوئی و مشاوره با شما دوستان عزیز می باشند
اینک به شرح برخی از محصولات که کار آئی بیشتری را دارا هستند می پردازیم.
آرملات :

محصولی است از کانسار های معدنی سخت و سر بارهای صنعتی که از ترکیب این دانه ها با سیمان و آب و مواد افزودنی مخلوطی به دست می آید که به صورت یکپارچه و همزمان با بتن کف به عنوان سخت کننده و پوشش نهائی به ضخامت 10 الی 20 میلی متر اجرا میگردد .
آرملات کفپوشی با نفوذ پذیری کم ، مقاومت سایشی و فشاری فوق العاده ، عدم تولید گرد و غبار تحت ترافیک و سهولت در نظافت ، مناسب جهت تردد سنگین و لیفتراک ، غیر قابل اشتعال ، عدم لغزندگی در شرایط مرطوب کف ، مقاومت در برابر سیکل های یخ زدگی .

آرموتاپ ( اپکسی )
کاربری های متنوع شیمیایی و ترافیک سنگین در صنایع عموما سطح کف را تحت ریزش مواد شیمیایی و یا نیروهای مکانیکی شدید قرار می دهد و بتن که بطور وسیعی در مناطق صنعتی به عنوان کفسازی و بستر اصلی بکار می رود بعلت نقاط ضعیفی که در ماهیت ساختار آن وجود دارد برای سطح نهائی مناسب نمی باشد چرا که تحت نیرو های حاصل از نوع کاربری و تردد دچار خوردگی شده و ایجاد گرد و غبار می نماید .
بستر سیمانی ( بتن ، موزائیک و . . . ) بطور طبیعی دارای منافذ ریزی است که باعث افزایش نفوذ پذیری آن شده و محلی برای رشد و تکثیر باکتریها می باشد .
همچنین در مناطقی که ریزش مواد شیمیائی بر روی کف وجود دارد این بستر ظرف مدت کوتاهی تخریب شده و غیر قابل استفاده می گردد .
بستر های سیمانی یکپارچه نیستند زیرا یک بستر سیمانی از مقاومت خمشی بمراتب کمتری نسبت به مقاومت فشاری بر خوردار بوده و این امر وجود درزهای انبساطی و اجرائی را الزامی می نماید .
مجموعه علل فوق اجرای یک لایه محافظ و یکپارچه را بر روی بتن در بسیاری از صنایع الزامی می سازد .
کفپوشهای آرموتاپ بر پایه رزین اپوکسی بسیفنل A می باشد که با استفاده از رزین های مناسب مواد افزودنی و فیلتر های مخصوص در چند لایه ( پرایمر ، میدکوت ، تاپ کوت ) اجرا میگردد .
این کفپوش با دارا بودن پرایمری با قدرت نفوذ پذیری زیاد از چسبندگی عالی به سطح زیرین بر خوردار می باشد . و به علت اجرای یکپارچه و سطح کاملا صاف و براق و مقاومت شیمیائی و مکانیکی قابلیت مرتفع نمودن خواسته های متعدد را دارا می باشد.

سیستم های محافظتی و ترمیمی الکتروشیمیائی
از جمله کاربردهای مهم سیستم های الکتروشیمیائی ، محافظت از سازه های فولادی و آرماتورهای سازه های بتنی واقع در مناطق خورنده ساحلی و همچنین احیا بتن می باشد .
این سیستم ها به دو گروه عمده تقسیم بندی می شوند : گروه اول با انرژی الکتریکی خارج از سیستم عمل نموده و به iccp معروف می باشند .
این نوع سیستم ها بر پایه تکنولوژی حفاظت کاتدیک عمل کرده و در آنها آند و کاتدبوسیله انرژی الکتریکی حاصل از یک رکتیفایر مشخص می شود .
گروه دوم بون انرژی خارجی عمل نموده و به حفاظت گالوانیک موسوم می باشند.

مصالح ساختمانی
مصالح خاص ساختمانی ویژه ساخت و ساز های شهری (پروژه های مسکونی ، اداری ، تجاری.این مواد شامل گروه های ذیل می شوند :

الیاف پلی پروپیلن-مواد مخصوص بند کشی نما-پوششهای مخصوص نما-اندودهای بسته بندی شده - کفپوشهای تزئینی -بتونه های آماده .

.درباره پلی اورتان:
پلی اورتانها به دسته ای از مواد شیمیایی اطلاق می شوند که از واکنش پلیول ها و ایزوسیانات ها به عنوان قسمتی از مواد اصلی PU ساخته می شوند پلی اورتان که با نام پلی کربامات هم شناخته می شود به دسته ای از ترکیبات بزرگتری به نام پلیمر تعلق دارد.
مقاومت زیاد در مقابل سایش , مواد شیمیائی , برق با ولتاژ بالا و آتش آن را در رده مناسبترین کفپوشها برای محیط های تجاری صنعتی , آموزشی, بیمارستانی و آزمایشگاهی قرار می دهد .
موارد مصرف :
- پوشش بتنهای قدیمی و تازه
- کف سالنهای صنعتی , تجاری , آموزشی و عمومی
- مناسبترین پوشش برای کف سالنهای صنایع غذائی , بهداشتی , داروئی , شیمیائی و آزمایشگاهها.

مزایا :
هر یک میلیمتر کف پوشش PU -MX دارای خصوصیات ذیل است :
- مقاوم در مقابل سایش , برق فشار قوی , انواع مواد شیمیائی و آتش.
- زیبا , شفاف , قابل شستشو بدون نیاز به درز انبساط.
- کاملاً بهداشتی و بدون گردو غبار در رنگهای مختلف.می توان با بهبود خصوصیات مکانیکی بتن را در لایه هایی با ضخامت کمتر و با کیفیت مطلوب اجرا نمود .
با استفاده از چهار ماده مناسب بشرح ذیل می توان بتنی با مقاومت های فشاری ، خمشی ، کششی و سایشی بالاتر از بتن معمولی بدست آورد .

1- ساخت بتن پر مقاومت با آب به سیمان پائین :
برای کاهش آب به سیمان و در ضمن افزایش کار ائی بتن توصیه می شود یکی از موارد روان کننده conplast sp430 یا conplast sp 432 ms (بسته به فصل کاری ) بمیزان 1 در صد وزن سیمان بکار رود .با این کار مقاومت فشاری بتن افزایش می یابد .

2- استفاده از الیاف افزودن
برای افزایش مقاومت کششی و خمشی بتن . این الیاف بمیزان 1 kg /m بتوان 3 به بتن ساخته شده ردیف قبلی اضافه می گردد . استفاده از این الیاف باعث جلو گیری از ترک خوردگی تحت بار گذاری های متعدد می گردد .

3- استفاده از پودر سخت کننده پاششی Nitroflor Hardtop بر روی بتن تازه
این کار همزمان با بتن ریزی انجام میگردد و در هر متر مربع حدود 7 کیلو پودر مطابق روش مندرج در برگه های اطلاعات فنی اجرا می گردد .
این روش مقاومت سایشی بتن را بیش از 2 برابر می کند ضمن اینکه این مواد سخت کننده در رنگ طوسی ، قرمز آجری و سبز موجود است .

4- استفاده از ماده عمل آوری Concure WB
در نهابت برای عمل آوری بتن می توان از این ماده بر روی بتن اعمال کرد .
با این کار ضمن عدم نیاز به استفاده از روش های قدیمی عمل آوری ، ترک های ناشی از Drying shrinkage و plastic shrinkage به حد اقل میرسد .

توصیه می شود با توجه به لزوم داشتن مهارت خاص ، این بتن ریزی توسط یکی از تیمهای اجرائی که قبلا با این مواد کار کرده اند اجرا گردد .
در صورت نیاز پیمانکار مربوطه معرفی خواهد شد

انواع کفپوش :

کفپوشهای پایه رزینی خود تراز
پوششهای کف و سخت کننده ها
زیر سازی های اپوکسی
کف پوشهای پایه رزینی قابل اجرا با ماله
کفپوشهای پایه سیمانی
بازدید از پروژه در تهران و کرج رایگان می باشد.


اپکسی، ارملات، پلی اورتان، آنتی استاتیک، فایبر گلاس، گروت پایه سیمان، پارکینگ طبقاتی، سردخانه های صنعتی، مکمل بتن، محیط، کاری ، مختلف ، کارخانه، ها، پالایشگاهها، نیرو گاهها، تصفیه خانه ، سکوها، بارگیری، انبارها، تعمیر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا