این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

سنگ نمک آبی آذرخش کویر گرمسار تماس بگیرید

سنگ نمک آبی آذرخش کویر گرمسار

%0
  • سمنان سمنان
خدمات ماساژ ریلکسی و درمانی و ماساژ لاغری ۲۴ ساعته 0 تومان
ماساژ درمانی در منزل توسط ماسور آقا تماس بگیرید

ماساژ درمانی در منزل توسط ماسور آقا

%0
  • گیلان آستارا

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

1
ماساژ در منزل تماس بگیرید

ماساژ در منزل

%0
  • تهران مرکز
اکسیر شیمی طب پویا تماس بگیرید

اکسیر شیمی طب پویا

%0
  • تهران غرب
مرکز حجامت درمانی مشهد با ( مجوز رسمی ) تماس بگیرید
4
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
2
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
1
اسکن پا در باغ فیض تهران -کلینیک سلامت پا کهن تماس بگیرید

تاثیرآب یونیزه قلیایی سبک برای پیشگیری از آرتروز وپوکی استخوان

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات پزشکی

آیا می دانید به گفته متخصصین یکی از موثرترین و طبیعی ترین راه های پیشگیری و جلوگیری از آرتروز و پوکی استخوان ایجاد یک تغییر مهم در رژیم غذایی و نوشیدن روزانه ۶ تا ۸ لیوان آب یونیزه قلیایی شده است .
بیماری آرتروز بیماریی مفصلی است که ابتدا غضروف مفصل را درگیر مینماید. غضروف بافتی لغزنده‌است که انتهای استخوانها را در یک مفصل میپوشاند. استخوانها داشتن حرکتی آسان بر روی یکدیگر را مدیون غضروفهای سالم هستند. وظیفه دیگر غضروفها جذب شوک در طی حرکات فیزیکی می‌باشد. افراد جوان نیزبه آرتروز مبتلا میگردند و ممکن است علاوه بر درگیری مفصل، فرد احساس مریضی، خستگی و یا تب نماید.
به نظر می‌رسد آرتروزنتیجه ترکیب یا تعامل عوامل مکانیکی با سایر عوامل در افرادی با زمینه ارثی باشد. عوامل افزایش دهنده خطربیماری عبارتند از: چاقی، بالارفتن سن و فعالیت‌هایی که با فشار به مفاصل همراهند نظیر رقص، فوتبال، موسیقی یا قالی بافی و دیابت می‌باشند. تقریباً اغلب افراد بالای ۵۰ سال به درجاتی به آرتروز مبتلا هستند همچنین آنچه مشخص و واضح است این که آب استفاده شده توسط بیمار نامناسب بوده است و این آب نامناسب تاثیر به سزایی دراین نوع بیماری ها دارد.
آب یونیزه قلیایی شده چیست ؟دانشمندان ومحققان ژاپنی و آمریکایی تحقیقات گسترده ای بروی آب های شفا بخش مانند لردز فرانسه و یا چشمه های تبت انجام داده اند، تحقیقات نشان می دهد که این آب ها از 4 خاصیت مشترک برخوردارند:
1-قلیایی بودن
2- خاصیت آنتی اکسیدان
3- کریستالی شکل بودن مولکول های آب (سبک بودن آب)
4- اکسیژن بالا
آب یونیزه قلیایی با 4 ویژگی بیان شده، شروع به خنثی کردن محیط اسیدی و جوانسازی سلول های بدن با تولیدانرژی بیشتر و جذب بهتر ویتامین ها می کند که می تواند از %90 بیماری ها پیشگیری کرده و ما را به سلامتی نزدیکتر کند.
می توانید با حضور در "سمینارهای شرکت سلامت قرن جدید" که بصورت رایگان برگزار می شود تست هایBMIو قند خونرا رایگان اندازه بگیرید و از بروز بیماری پیشگیری کنید.
برای دریافت فوری کتابچه علمی (e-book) آب یونیزه قلیایی به صورت رایگان لطفا روی لینک پایین کلیک کنید : http://www.kangenwater.ir
برای تماس با مشاورین سلامت ما ودریافت آب یونیزه قلیایی درساعات اداری لطفا با شماره های زیرتماس حاصل فرمایید:
021-227 5534 تا021-227 5530
برای تماس در ساعات غیر اداری لطفا با این شماره تماس حاصل فرمایید:
0912-239 46830


آب قلیایی ، آب یونیزه قلیایی ، آرتروز ، درمان آرتروز ، پیشگیری از آرتروز ، پوکی استخوان ، درمان پوکی استخوان ، پیشگیری از پوکی استخوان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا