این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

استخدام ماسور خانم 0 تومان

استخدام ماسور خانم

%0
  • تهران مرکز
کلینیک مشاوره و روانشناسی خمیرانی تماس بگیرید
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
4
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
ماساژ درمانی تماس بگیرید

ماساژ درمانی

%0
  • تهران شرق
1
ماساژ در منزل تماس بگیرید

ماساژ در منزل

%0
  • تهران مرکز
خدمات ماساژ تخصصی تماس بگیرید

خدمات ماساژ تخصصی

%0
  • تهران شمال

تاثیرآب یونیزه قلیایی سبک بر روند سکته های قلبی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات پزشکی

به گفته متخصصین یکی از موثرترین و طبیعی ترین راه های پیشگیری"سکته های قلبی"ایجاد یک تغییر مهم در رژیم غذایی و نوشیدن روزانه 6 تا 8 لیوان آب یونیزه قلیایی شده است که بتوانچربی های مضر خون خود را بهتر کنترل کرد.
وجود آنتی اکسیدان ها و دارا بودن قدرت قلیایی و ریز خوشه ای و کریستالی شکل بودن آب باعث جذب راحت و جلوگیری از ایجاد رسوبات در جدار داخل شریانهای بدن میشود و مانع از بروز فشار خون می گردد، این آب به دلیل کم حجم بودن و قدرت نفوذ بسیار بالا می تواند باعث دفع سموم از داخل عروق و شریانهای اصلی شود . به دلیل اینکه 80% تا 85% حجم خون از آب تشکیل شده است، استفاده از آب قلیایی می تواند کمک بسیار بزرگی باشد به بر طرف شدن رگهای تغذیه کننده قلب انسان که یکی از مهمترین شریانهای بدن و قلب هستند و گرفتگی در آنها باعث بروز بیماریهای قلبی می شود.
آب یونیزه قلیایی شده چیست ؟دانشمندان ومحققان ژاپنی و آمریکایی تحقیقات گسترده ای بروی آب های شفا بخش مانند لردز فرانسه و یا چشمه های تبت انجام داده اند، تحقیقات نشان می دهد که این آب ها از 4 خاصیت مشترک برخوردارند:
1-قلیایی بودن
2- خاصیت آنتی اکسیدان
3- کریستالی شکل بودن مولکول های آب (سبک بودن آب)
4- اکسیژن بالا
آب یونیزه قلیایی با 4 ویژگی بیان شده، شروع به خنثی کردن محیط اسیدی و جوانسازی سلول های بدن با تولیدانرژی بیشتر و جذب بهتر ویتامین ها می کند که می تواند از %90 بیماری ها پیشگیری کرده و ما را به سلامتی نزدیکتر کند.
می توانید با حضور در "سمینارهای شرکت سلامت قرن جدید" که بصورت رایگان برگزار می شود تست های BMIو قند خون را رایگان اندازه بگیرید و از بروز بیماری پیشگیری کنید.
برای دریافت فوری کتابچه علمی (e-book) آب یونیزه قلیایی به صورت رایگان لطفا روی لینک پایین کلیک کنید : http://www.kangenwater.ir
برای تماس با مشاورین سلامت ما ودریافت آب یونیزه قلیایی درساعات اداری لطفا با شماره های زیرتماس حاصل فرمایید:
021-227 5534 تا021-227 5530
برای تماس در ساعات غیر اداری لطفا با این شماره تماس حاصل فرمایید:
0912-239 46830


آب قلیایی ، آب یونیزه قلیایی ، سکته قبلی ، حمله قلبی ، حملات قلبی ، سکته های قلبی ، سلامت قرن جدید ، سمینار سلامت ، گرفتگی رگ ، چربی های مضر خون ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا