این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم موبایل

جا موبایلی ماشین گریپ گو GRIPGO

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم جانبی موبایل

محصول جدید و بی نظیر مناسب برای مسافرت که هر راننده ای به آن احتایج دارد . جا موبایلی گریپ گو GripGo با طراحی جدید و مدرنی که دارد این امکان را به شما می دهد که گوشی همراه خود را در هنگام رانندگی رو به روی شما قرار دهد بدون آن که مزاحمتی برای شما ایجاد کند. تکنولوژی استفاده شده در گریپ گو به گونه ای است که هر نوع گوشی همراه یا تبلتی را به راحتی نگه دارد بدون این که هیچ آسیبی به بدنه گوشی برساند.

بهترین وسیبه برای رانندگان در مسافرت
گریپ گو نگهدارنده گوشی موبایل ، تبلت ، MP4 و . . .
گوشی شما به هیچ وجه لیز نخواهد خورد

همه رانندگان برای نگهداری موبایل خود در اتومبیل دچار مشکل هستند ، بعضی از آن ها گوشی خود را روی داشبورد ماشین قرار می دهند که سر پیچ ها به پایین پرتاپ می شود و همین مشکلات باعث تصادف نیز می شود . گریپ گو GripGo وسیله ای جدید و کارآمد می باشد که برای نگهداری موبایل و تبلت در اتومبیل طراحی شده است. GRIP GO امکان چرخش 360 درجه و تنظیم ارتفاع را دارا می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید آن را بچرخانید و یا بالا و پایین کنید. با جا موبایلی گریپ گو در اتومبیل خود برای سرنشینان فیلم ها و تصاویر روی گوشی خود را پخش کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

نصب آسان و راحت گریپ گو با چسبندگی باورنکردی ، GripGo را روی شیشه هر نوع ماشینی می توانید نصب کنید ، خودرو های سواری و سنگین ، اتوبوس و حتی روی میز کار شما همه و همه مکانی برای نصب گریپ گو هستند . این محصول به راحتی بر روی شیشه و یا داشبورد اتومبیل نصب می شود و برای همه گوشی های موبایل قابل استفاده می باشد. از این محصول می توانید بر روی میز کار خود نیز استفاده نمایید. با استفاده از GRIP GO دیگر نگران لیز خوردن و یا گم کردن موبایل خود در اتومبیل نباشید.

دیگر نگران لیز خوردن گوشی همراه و تبلت خود نباشید
قابل چرخش به صورت 360 درجه
تهیه شده از پلاستیک تقویت شده بسیار مقاوم


جا موبایلی GripGo ، جا موبایلی گریپ گو ، جاموبایلی ، هولدر موبایل ، نگهدارنده موبایل ، جا موبایلی خودرو ، هولدر موبایل گریپ گو ، هولدر موبایل GripGO


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا