این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دوره تندخوانی،تقویت حافظه،یادگیری،محاسبات ذهنی تماس بگیرید

دوره تندخوانی،تقویت حافظه،یادگیری،محاسبات ذهنی

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز

جدیدترین آگهی رشته های ورزشی

آموزش حل مکعب رویبک

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش انواع رشته های ورزشی

سی دی آموزش مکعب روبیک به جای دفترچه (کتاب) آموزش مکعب روبیک ساخته شده است، بطور کامل مکعب روبیک را به زبان فارسی آموزش میدهد. فیلم آموزشی مذکور به هنگام انجام فرمول ها، آنها را بر روی تصویر نشان میدهد. همچنین در ابتدای این فیلم معنای فرمول ها را با تصویر آموزش میدهد. بطوری که به راحتی برای هر کسی قابل درک است. همچنین به علت اینکه با تصویر نشان داده میشود براحتی در ذهن ثبت میشود.

>>>این سی دی نه تنها شامل فیلم مذکور است، بلکه 32 فرمول سحرآمیز (دانلود فیلم) را نیز در اختیار شما قرار میدهد که این فرمول ها باعث میشود که ظرف مدت کمتر از 30 ثانیه به هدف مورد نظرتان برسید. در صورتی که بدون این فرمول ها شاید لازم باشد که نیم ساعت و یا یک ساعت وقت صرف رسیدن به هدفتان کنید. تازه آن هم شاید بتوانید. شاید نتوانید.

همانطور که گفته شد واقعا این فرمول ها شگفت انگیز است و خوراک کسانی است که عاشق روبیک اند.

این سی دی علاوه بر چیزهایی که گفته شد شامل ۲۰ کلیپ برای کامپیوتر و ۱۵ کلیپ برای موبایل است. این کلیپ ها نیز شامل مسابقات جهانی روبیک - حل روبیک با پا -حل روبیک با چشم بسته - و ... میباشد.

همچنین این سی دی شامل قسمتی جزئی از آلبوم شگفت انگیز و 2 بازی روبیک برای کامپیوتر است.

از قسمت های جذاب دیگر این سی دی نرم افزار تمرین رکورد زنی چند نوع مکعب روبیک متناسب با قوانین مسابقات جهانی است.


قیمت: 4,000 تومان

روش خرید: برای خرید آموزش حل مکعب رویبک، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.


آموزش مکعب روبیک ، روبیک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا