این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی اسباب بازی

ساعت سیب زمینی اورجینال

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش اسباب بازی

استفاده از کارهایی که باعث رشد قوه فکر و خلاقیت بچه ها شود بسیار ضروری است. با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و همچنین دست آوردهای تازه بشر، ما باید هر روز به فکر پرورش هوش و ذهن فرزندان باشیم. ما در این فروشگاه برای شما ساعت سیب زمینی دیجیتال را فراهم کرده ایم. این بسته شامل پکیج ساخت ساعت رومیزی دیجیتال است که برای کار کردن به سیب زمینی یا میوه هایی مانند سیب، گوجه فرنگی، لیمو و... نیاز دارد نه باتری. برای ساخت ساعت سیب زمینی کافی است که هر کدام از سیم هایی که به ساعت متصل هستند را در یک سیب زمینی، سیب خوراکی، لیمو و... فرو کنیم تا ساعت به کار بیفتد. بچه ها با ساخت ساعت با سیب زمینی یاد می گیرند که به انرژی های اطراف خود بیشتر توجه کنند و خلاقیت ذهن خود را افزایش دهند.
کیت ساخت ساعت با میوه خوراکی در یک بسته بندی شیک عرضه می شود و می تواند یک هدیه مناسب برای تشویق فرزندانتان باشد.
. برای خرید ساعت سیب زمینی دیجیتال به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.

در قسمت جستجو ساعت سیب زمینی را جستجو کنید.محصول مورد نظر را یافته بر روی دکمه خرید کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید.
.
قیمت محصول: 25000 تومان
.
تلفن راهنمایی:09337055249 (خزاعی)


خرید اینترنتی ساعت سیب زمینی ، خرید اینترنتی اسباب بازی فکری ، خرید ساعت سیب زمینی دیجیتال ، خرید اسباب بازی هوشی کودکان ، اسبا ب بازی فکری کودکان ، ساعت سیب زمینی دیجیتال


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا