این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تدریس آنلاین کامپیوتر در کشور 150,000 تومان

تدریس آنلاین کامپیوتر در کشور

%30
  • تهران تهران شمال

جدیدترین آگهی تدریس خصوصی

اموزش حسابداری تماس بگیرید

اموزش حسابداری

%0
  • تهران مرکز
تدریس خصوصی ماساژ 0 تومان

تدریس خصوصی ماساژ

%0
  • تهران مرکز
اموزش زبان فرانسه تماس بگیرید

اموزش زبان فرانسه

%0
  • تهران مرکز
آموزش آنلاین زبان انگلیسی تماس بگیرید
1
تدریس خصوصی پایه ابتدایی تماس بگیرید

تدریس خصوصی پایه ابتدایی

%0
  • تهران مرکز

دوره Plaxis 2D and Plaxis 3D

در استان تهران تهران مرکز, | تدریس خصوصی

مدرس دوره :دکتر حامد نیرومند – استاد دانشگاه و فوق دکتری مهندسی عمران - خاک و پی
Plaxis نرم افزاری المان محدود پیشرفته برای تحلیل تغییر شکل ها و پایداری در پروژه های مهندسی ژئوتکنیک کاربرد دارد. معمولاً در مسائل مهم ژئوتکنیک، یک مدل رفتاری پیشرفته برای مدل سازی رفتار غیرخطی و وابسته به زمان خاکها بسته به هدف مورد نظر لازم است.
با این نرم افزار می توان خاکبرداری و خاکریزی مرحله ای با شرایط بارگذاری و شرایط مرزی مختلف را با استفاده از المانهای مثلثی 6 گرهی و 15 گرهی مدل سازی نمود. اولین ویرایش این نرم افزار به منظور آنالیز سدهای خاکی احداث شده بر روی خاک های نرم درقسمت های کم ارتفاع و پست کشور هلند و به سفارش مدیریت منابع آب آن کشور در دانشگاه صنعتی Delft در سال 1987 تهیه و سپس در سال 1993 قابلیت های آن گسترش داده شده که توسط موسسه (CUR) Center for Civil Engineering Research and Codes نیز مورد تأئید و پشتیبانی قرار گرفته است.
در این نرم افزار مدل های رفتاری موهر- کلمب، مدل سخت شوندگی هذلولی، مدل نرم شوندگی (مدل Cam-Clay) و مدل نرم شوندگی خزشی قابل بکارگیری است، همچنین با این نرم افزار می توان فرایند ساخت و حفاری را توسط فعال کردن و غیر فعال کردن المانها در مرحله محاسبات مدل کرد. نمونه ای از کاربرد این قابلیت، انجام آنالیز لایه به لایه در پایداری شیبها ، سدها و تونل ها می باشد.
اگر مایل هستید در این دوره ها شرکت نمائید به یکی از روش های زیر با ما تماس بگیرید :
شماره تلفن :44239204-44239205
همچنین می توانید به ادرس اینترنتی ما به نشانی geotechnics.sobhedanesh.com مراجعه نمائید.و یا کلمه geo را به سامانه sms ما به شماره 50002040100823 ارسال نمائید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.


آموزش نرم افزار plaxis 2D ، آموزش نرم افزار ، plaxis tunnelآموزش نرم افزار plaxis 2d ، آموزش نرم افزار plaxis 2d tunnel ، آموزش plaxis 2d ، آموزش plaxis 2d foundation ، آموزش plaxis 2d tunne


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا