این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی طلا و جواهر

فیروزه نیشابور 0 تومان

فیروزه نیشابور

%0
  • تهران شمال
شهاب سنگ سرخ تماس بگیرید

شهاب سنگ سرخ

%0
  • رشت
سکه و طلا آکام ( صرافی کوروش سابق) تماس بگیرید

سکه و طلا آکام ( صرافی کوروش سابق)

%0
  • تهران شمال

نیم ست اپل اورجینال

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش طلا و جواهر

یکی از هدایایی که خانمها همیشه از گرفتن آن خوشحال می شوند زیورآلات است. به خصوص زیورالاتی که با هر لباسی به راحتی ست می شود. نماد شرکت apple که یک سیب زیباست در بسیاری از زیورآلات مد روز دنیا استفاده می شود. نیم ست اپل یک ست بسیار زیبا و ظریف است که شامل گردنبند و دو عدد گوشواره طرح سیب اپل از جنس اعلا در دو رنگ نقره ای و طلایی می باشد که به همراه یک زنجیر درجه یک تقدیم شما می شود. با توجه به کیفیت این محصول درخشندگی و ماندگاری نیم ست apple ثابت و همیشگی می باشد. شما می توانید نیم سرویس اپل را در مهمانی ها و مجالس با هر نوع لباس مجلسی و اسپرت به راحتی ست کنید.
.
مهم : برای خرید ست گوشواره و گردنبند اپل، رنگ مورد علاقه خود (طلایی یا نقره ای) را در قسمت پیغام در آخرین قسمت ثبت سفارش بنویسید.
.
برای خرید نیم ست اپل به سایت www.zibakharid.ir مراجعه کنید.در قسمت جستجو نیم ست اپل را جستجو کنید.محصول مورد نظر را یافته بر روی دکمه خرید کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید.
.
قیمت محصول: 32000 تومان
.
تلفن راهنمایی:09337055249 (خزاعی)


خرید اینترنتی نیم ست اپل اصل ، خرید ست گوشواره و گردنبند اپل ، خرید اینترنتی ست نماد اپل ، خرید نیم ست اپل اصل ، خرید گوشواره و گردنبند اپل ، خرید نیم ست مارک اپل اصل ، نیم ست اپل اصل ، نیم ست گوشواره


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا