این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

1
فروش ژئوممبران تماس بگیرید

فروش ژئوممبران

%0
  • اصفهان
1
چربی بر و جرم بر ( همه کاره ) نانو تایسون تماس بگیرید
1
کارخانه تولید کننده نشادر فید گرید با خلوص 99.9 تماس بگیرید
1
کارخانه تولید آمونیوم کلراید ایرانی گرید صنعتی تماس بگیرید
1
تولید نشادر ایرانی گرید صنعتی به صورت پیوسته تماس بگیرید
فروش آنتی اسکالانت تماس بگیرید

فروش آنتی اسکالانت

%0
  • گرگان

فروش برگه اطلاعات ایمنی موادشیمیایی MSDS

در استان تهران تهران مرکز, | مواد شیمیایی

هنگامی که با مواد شیمیایی مختلف کار میکنیم امکان بروز حوادث مختلف نظیر تماس پوستی ، بلع ، استشمام ، آزاد یا ریخته شدن مواد در محیط و غیره وجود دارد. بنابراین بسیار مهم است که بدانیم در مقابله با این حوادث چگونه باید عمل نمود.
اطلاعات لازم در خصوص مواد شیمیایی 16 پارامتر است که طبق سازمان OSHA مشخص گردیده و منتشر شده است و این اطلاعات برای این منظور در برگه هایی بنام برگه های اطلاعات ایمنی مواد (Material Safety Data Sheet) یا همان MSDS جمع آوری می گردد که در موارد اضطراری میتوان از آنها استفاده نمود.
مواد مختلف را می توان از تولید کنندگان آنها نیز مطالبه نمود ولی برخی از مواد نیاز به بررسی و تهیه دارند و گاها نیز دیده شده است که اطلاعات ایمنی تهیه شده توسط تولیدکنندگان کامل نبوده که برای کاهش ریسک خطرات کار با مواد شیمیایی ، تهیه MSDS و اطلاع رسانی در مورد مواد موجود الزامی است.

از آنجایی که اینگونه اطلاعات گاها بصورت اضطراری و بدون پیش بینی قبلی مورد نیاز واقع می شوند ، باید برگه های اطلاعات ایمنی مواد شیمیایی مورد استفاده را پرینت نموده و بترتیب نام آیوپاک آنها در یک زونکن در محل قابل دسترس عموم در آزمایشگاه نگهداری نمود تا در صورت نیاز ، امکان دسترسی سریع به آنها فراهم باشد.

MSDS های این شرکت در دو فرمت اصلی ارائه می گردند:
1- فرمت ساده
گروه هدف در این MSDS بیشتر کارگران بوده ، اجزای اصلی یک MSDS به صورت ساده و مختصر با طراحی گرافیگی پیکتوگرام جذاب تهیه شده است. حداقل اطلاعات در این برگه یک صفحه ای که جهت نصب در اماکن عموما بکار گرفته می شود در خصوص لوزی خطر ، تاثیرات سلامتی در صورت تماس با ماده شیمیایی ، کمک های اولیه در صورت مواجهه ، اطلاعات پیشگیری و اطفاء حریق ، وسایل حفاظت فردی مورد نیاز و روش انبارداری و حمل و نقل ایمن می باشد.
2- فرمت پیشرفته
این MSDS به طور کامل و با ارائه ی جزییات بیشتری به منظور استفاده ی کارشناسان ایمنی و بهداشت ، آزمایشگاههای شیمیایی ، آزمایشگاههای تحقیقاتی طبق الزامات استاندارد آزمایشگاهها ، جهت آموزش پرسنل مرتبط ، ایجاد دیتابیس اطلاعات ایمنی مواد شیمیایی محیط های صنعتی و اداری تدوین شده است.
از ویژگیهای مجموعه های MSDS این مجموعه درج لوگوی شرکت سفارش دهنده در سربرگ برگه های اطلاعات مواد شیمیایی بوده و علاوه بر این هر دو فرمت هم به صورت فایل الکترونیکی PDF و هم به صورت چاپ شده در اختیار سفارش دهنده قرار خواهد گرفت.
جهت سفارش با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.


، تهیه MSDS مواد شیمیایی ، فروش MSDS مواد شیمیایی ، MSDS مواد شیمیایی 16 بخشی ، MSDS فارسی مواد شیمیایی ، دانلود MSDS فارسی 16 بخشی ، دانلود MSDS فارسی OSHA ، فروش MSDS آزمایشگاههای شیمیایی ، دیتابیس


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا