این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

چیپ آلفا 0 تومان

چیپ آلفا

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی پوشاک

کاریابی پوشاک وزیرمجموعه ان 0 تومان
 کیف فلاکسی تماس بگیرید

کیف فلاکسی

%0
  • مشهد
کیف استخری تماس بگیرید

کیف استخری

%0
  • مشهد
فروش ساعت مچی 159,000 تومان

فروش ساعت مچی

%0
  • تهران شرق
تولید کاور لباس شرفی تماس بگیرید

تولید کاور لباس شرفی

%0
  • تهران جنوب
فروش اسپان باند پارچه سوزنی پارچه یکبار مصرف تماس بگیرید
چمدان نشکن فایبرگلاس چمدان مسافرتی 0 تومان

نمایندگی کفش پاشنه مخفی مردانه

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش پوشاک

فروش ویژه کفش پاشنه مخفی افزایش قد مردانه


تمامی مدل های موجود این فروشگاه ( اعم از اسپرت ، مجلسی و دامادی ) از بهترین چرم طبیعی تولید شده و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است.


با پوشیدن کفش پاشنه مخفی ۷ سانتی متر به قد شما اضافه می شود ( ۳ سانتی متر پاشنه معمولی کفش و ۴ سانتی متر هم پاشنه مخفی داخل کفش که حالت ندید دارد و باعث افزایش قد شما می شود).

در ساخت پاشنه مخفی این کفش ها از تکنولوژی پیشرفته کارخانه اسکاپ ایتالیا استفاده کردیم تا ظاهر آن کاملا مشابه کفش های معمولی گردد تا هم نیاز شما به افزایش قد را تامین نماید و هم با پوشیدن آن کاملا راحت باشید.

نمایندگی کفش پاشنه مخفی به منظور شفاف سازی و جلب اعتماد مشتریان خود امکان خرید پستی ( دریافت کالا و سپس پرداخت وجه درب منزل خریدار ) برای شهرستان ها را در سایت خود تدارک دیده است لذا نیازی به پرداخت قبل از دریافت بسته خریداری شده نیست و اکیدا توصیه می شود که از واریز وجه قبل از ارسال بسته خوداری فرمایید ( به علت سوء استفاده احتمالی برخی از سایت ها )

هموطنان تهرانی نیز می توانند وجه کفش خریداری شده را در قبال دریافت بسته نقدا به پیک فروشگاه تحویل فرمایند.

در هر صورت جهت خرید می توانید به سایت فروشگاه کفش پاشنه مخفی به آدرس اینترنتی http://www.parstvshop.com و یا http://www.7shoes.irمراجعه و مدل و سایز دلخواه خود را به صورت تلفنی ، اینترنتی و یا پیامکی سفارش دهید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09199831449 تماس بگیرید.

» سایر تصاویر برای این آگهی



کفش پاشنه مخفی ، پاشنه مخفی ، فروش کفش ، فروش کفش پاشنه مخفی ، کفش افزایش قد ، کفش مردانه ، کفش دامادی ، کفش بلند قد ، کفش اسپرت ، کفش مجلسی ، کفش قد بلند ، نمایندگی کفش پاشنه مخفی ، کفش پاشنه بلند مر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا