این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

ترموگرافی ، دوربین ترموویژن ، ترموگراف ، حرارت سنج

در استان تهران تهران مرکز, | اتوماسیون صنعتی

دوربین های ترموگرافی با نامهای مختلف گرمانگار ، ترموگراف ، ترموویژن ، دوربین مادون قرمز و دوربین حرارت سنجی شناخته می شوند .
شرکت دلتا صنعت شریف تامین کننده و نمایندگی انحصاری و رسمی بیش از 7 برند معتبر دوربین ترموویژن در ایران به عنوان مرکز تخصصی ترموگرافی ایران به شمار می رود .
شناسایی عیوبی از قبیل کلیه عیوب برقی - عیوب تراشه های الکترونیکی - عیوب مکانیکی - شناسایی خوردگی و رسوب در لوله ها و مخازن - بررسی عیوب عایق ها - بازرسی کنترل بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان ها - تشخیص بیماری ها در پزشکی و دامپزشکی - دید در شب - آتش نشانی ، کنترل امنیت اماکن و هر عیب یا موردی که خود را با اختلاف دما نمایش دهد از موارد استفاده این دوربین ها می باشند .
این دوربین ها با استفاده از امواج مادون قرمز دریافت شده از سطح اجسام وضعیت نوسانات و توزیع دما را در سطح آنها به صورت یک تصویر واضح نمایش میدهد .
در کنار فروش این دوربین ها این شرکت با دارا بودن نفرات متخصص و مجرب و دوره دیده در خارج از کشور آمادگی خود را جهت ارائه خدمات عیب یابی بوسیله تجهیزات ترموگرافی اعلام کرده و همچنین دوره های تخصصی ترموگرافی را نیز هم در کارگاه آموزشی دلتا صنعت شریف و هم در صورت تمایل کارفرما در محل کارخانه برگزار می نماید .
این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001 از مرکز ملی تائید صلاحیت ایران NACI بوده و همچنین دارای گواهینامه صلاحیت آموزش دوره های تخصصی ترموگرافی از شرکت ملی نفت ایران می باشد .

---------------------------------------------------------

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها و دریافت کاتالوگ می توانید با یکی از دفاتر شرکت به شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :
تهران : 9 – 77515138- 021
شیراز : 5 – 8427174 – 0711
تلفن پاسخ گوی 24 ساعته : 09127657756 و 09127983354
همچنین میتوانید جهت دریافت این اطلاعات از وب سایت شرکت WWW.DSANAT.COM دیدن فرمایید .

» سایر تصاویر برای این آگهی


ترموگرافی ، دوربین ترموویژن ، ترموگراف ، حرارت سنج ، ترموویژن ، دوربین حرارت سنجی ، گرمانگاری ، مادون قرمز ، خدمات ترموگرافی ، آموزش ترموگرافی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا