این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تعمیرات سیار بخاری گازی در اصفهان 0 تومان

تعمیرات سیار بخاری گازی در اصفهان

%0
  • اصفهان اصفهان
تعمیر و سرویس بخاری و آبگرمکن تماس بگیرید

تعمیر و سرویس بخاری و آبگرمکن

%0
  • گیلان بندر انزلی

جدیدترین آگهی لوازم صنعتی

کانکس فست فود 0 تومان

کانکس فست فود

%0
  • تهران غرب
طراحی و سازنده انواع سایلنسر تماس بگیرید
لوازم و تجهیزات پمپ بنزین و جایگاه سوخت تماس بگیرید
تلمبه پمپ بنزین 0 تومان

تلمبه پمپ بنزین

%0
  • اصفهان
فروش ویژه دستگاه های خود پرداز NCR تماس بگیرید
فروش وینچ های بلغاری بالکانسکو تماس بگیرید
کارواش نانو بخار تماس بگیرید

کارواش نانو بخار

%10
  • تهران غرب
انگل ولو استیل ترک تماس بگیرید

انگل ولو استیل ترک

%0
  • تهران مرکز
شیربرقی ترک tork تماس بگیرید

شیربرقی ترک tork

%0
  • تهران مرکز

هیتر گازی(فن آلمانی) 625

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم صنعتی

راندمان حرارتی بالا ،صدا در محدوده ی مجاز ، به حداقل رسانیدن زمان گرمایش و طراحی زیبا از جمله ویژگی های این مدل از هیتر های گازی بوتان می باشد .
با توجه به احتراق کاملاً مناسب و سطح تماس موثر در مبدل حرارتی هیتر گازی مدل 620 ، این مدل از هیترهای گازی به راندمان حرارتی بالاتر از 80 درصد دست یافته است که در محدوده هیترهای گازی با راندمان بسیار مناسب قرار می گیرد . همچنین با استفاده از فن آکسیال مطابق استانداردهای موجود در این محصول سطح صدای کارکرد هیتر در محدوده مجاز قرار گرفته که برای کاربرد های خاص مانند سالن اجتماعات و سخنرانی هاانتخابی اید آل می باشد .
در صورت انتخاب صحیح با توجه به گردش هوای سالن و جابجایی مناسب آن ، دمای فضا سریع به مقدار تنظیم شده می رسد . طراحی این محصول از لحاظ زیبایی و رنگ ، می تواند همگونی بسیار مناسب با دکور فضای مورد استفاده را داشته باشد .در طراحی و تولید هیتر گازی 620 سعی گردید تمامی الزامات فنی ، کیفی و ظاهری که در محصول نام آشنای انرژی وجود داشت رعایت گردد . این هیتر گازی در مقایسه با مدل های قدیمی تر دارای ظرفیت کمتری می باشد که برای استفاده در فضاهای کوچکتر (فضای تقریبی 450متر مکعب ) مناسب می باشد .
هیتر گازی 620 که از نوع فن دار با مشعل اتمسفریک می باشد برای گرمایش فضاهای تجاری مانند : فروشگاه ، مراکز خرید ، نمایشگاه ، حسینیه و مساجد ، کارگاه های آموزشی ، کتابخانه ، سالن غذاخوری ، سالن انتظار درمانگاه و بیمارستان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .


بخاری صنعتی ، بخاری گازی ، سیستم گرمایشی ، بخاری فن دار


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا