این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
جک قیچی 2 متری/ جک قیچی بلند 95,000,000 تومان

جک قیچی 2 متری/ جک قیچی بلند

%0
  • تهران تهران جنوب
1
جک قیچی تماس بگیرید

جک قیچی

%0
  • تهران تهران غرب
1
بالابر چرخدار سالنی تماس بگیرید

بالابر چرخدار سالنی

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

1
جک قیچی 2 متری/ جک قیچی بلند 95,000,000 تومان

جک قیچی 2 متری/ جک قیچی بلند

%0
  • تهران تهران جنوب
1
جک قیچی تماس بگیرید

جک قیچی

%0
  • تهران تهران غرب
فروش تیغه گیوتین آهن بر - فروش تیغه گیوتین استیل بر تماس بگیرید
1
بالابر چرخدار سالنی تماس بگیرید

بالابر چرخدار سالنی

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی لوازم آشپزخانه

فروش قطعات لوازم خانگی آمریکایی تماس بگیرید
نمایندگی بیمکث ارومیه 0 تومان

نمایندگی بیمکث ارومیه

%0
  • ارومیه
نمایندگی اخوان ارومیه 0 تومان

نمایندگی اخوان ارومیه

%0
  • ارومیه
بهترین سرخ کن بدون روغن تماس بگیرید

بهترین سرخ کن بدون روغن

%0
  • تهران جنوب
جاسیخی گالوانیزه ایده آل 0 تومان

جاسیخی گالوانیزه ایده آل

%0
  • چالوس
بهترین اسپرسوساز خانگی تماس بگیرید

بهترین اسپرسوساز خانگی

%0
  • تهران جنوب
انواع پودرلباسشویی و دستی معکوس تماس بگیرید
عسل فروشی سبلان با کیفیت و با قیمت مناسب 0 تومان
فروشگاه استیل و مسی کالا تماس بگیرید

فروشگاه استیل و مسی کالا

%20
  • یزد

چاقوهای کیچن شف

در استان تهران تهران مرکز, | لوازم آشپزخانه

دد چاقو به همراه پایه و یک عدد قیچی و تیز کن و چنگال مخصوص سر اشپز ، 2 عدد ساطور به همراه وسیله مخصوص تزریق سس به داخل گوشت

سری چاقوهای کیچن شف هرگز کند نشده و تقریبا می توانید هر چیزی را ببرند ، شما می توانیدبه راحتی فقط با یک حرکت مواد غذایی قطعه قطعه ، ورقه ، فیله یا به آسانی خرد کنید . تیغه های آن از جنس فولاد ضد خش بوده و هیچ گاه زنگ نمی زنند چرا که علاوه بر طراحی فوق العاده از کیفیت ویژه ای نیز برخودار است . در طراحی کیچن شف می توان هنگام کار ، تعادل چاقو و جنس دسته سبک اشاره کرد .

شما می توانید یک ست بیست و سه عددی از محصول که شامل یک تیز کن چاقو و قیچی مخصوص آشپزخانه می باشد با مبلغی کاملا مناسب تهیه کنید . این ست شامل کلیه چاقوهایی است که شما در آشپزخانه نیاز دارید .

ویژگی محصول

هیچ وقت کند نمی شوند
می توانید به راحتی همه چیز را برش دهید
محتویات داخل جعبه :
شامل : چاقو باریک ، چاقو برش بلند ، چاقو فیله کن بزرگ ، چاقو فیله کن کوچک ، چاقو اره ای ، چاقو همه کاره ، ساطور ، چاقو خرد کن سبزیجات ، چاقو قطعه کن ، چنگال بزرگ ، قیچی همه کاره ، چاقو پهن ، چاقو برش نان ، چاقو چند کاره ، چاقو برش کوچک ، چاقوی تزئینات ، چاقو تیز کن ، 12 عدد چاقو استیک بری ، سرنگ پر کردن گوشت ، پایه چوبی

سوالات متداول در مورد چاقوهای کیچن شف :

چاقوهای کیچن شف ، چاقوهای سبکی هستند آیا این موضوع کیفیت آنها را پایین نمی آورد ؟
به هیچ وجه ، وزن بیشتر چاقوهای متداول در دسته آنهاست ، در طراحی چاقوهای کیچن شف سعی شده است از آنجا که جنس تیغه ها را از فولاد ضد خش ساخته اند ، وزن دسته چاقوها را سبکتر بسازند تا هنگام استفاده به کاربر قدرت مانور بیشتری داده شود.

تعدد چاقوها چه مزیتی برای این مجموعه دارد ؟
دوازده عدد از چاقوها برای پذیرایی قابل استفاده سر میز غذا و در کنار سرویس غذاخوری هستند . بقیه چاقوها نیز به دلیل ویژگی های خاصشان هر کدام برای کاری تعبیه شده اند ، توجه داشته باشید که خردکردن ، قطعه کردن ، پوست کندن ، بریدن ، فیله کردن و ورقه کردن هر کدام نیاز به ابزار مخصوصش را دارد تا این کارها به بهترین شکل انجام شوند . مسلماً بریدن استخوان با چاقوی فیله کن غیر ممکن است همانطور که پوست کندن گوجه فرنگی با ساطور سبزی خرد کن امری محال است . در ضمن وجود یک پایه که همگی آنها را در خود جای می دهد از این مجموعه یک سرویس قابل دسترس و بی خطر ساخته است .

چگونه می توان یک چاقوی خوب خرید ؟
انتخاب یک چاقوی خوب به راحتی میسر است اگر با اجزای آن و ویژگی هایش آشنا باشید . تیغه ، دسته و زبانه که محل الصاق تیغه به دسته می باشد سه جزء لاینفک یک چاقو هستند . تیزی و برندگی تیغه ، سبکی و مقاومی دسته ؛ پهنای کافی و استحکام زبانه ، یک چاقوی ایده آل را برای شما می ساند . همچنین مانند چاقوهای کیچن شف ضد زنگ بودن تیغه ، تعادل دسته و تیغه و تنوع نحوه کاربرد هر یک از چاقوها می تواند از یک سری چاقو ، مجموعه ای بی نظیر بسازد .

نحوه کار با چاقو تیزکن چگونه است ؟
برای آن کار بهتر است ابتدا حرکت کشیدن چاقو بر روی مصقل را به آرامی انجام دهید و پس از تمرین ، سرعت حرکت را افزایش دهید . چاقو و چاقو تیز کن را هر کدام در یک دست بگیرید و با زاویه نگه دارید . درست مانند پوست کندن یک خیار ، چاقو را از بالا به پائین بر روی میله فلزی چاقوتیز کن بکشید در حین این کار سعی کنید تیغه چاقو را طوری به سمت پایین سر دهید که از نوک تا انتهای تیغه بر روی مصقل کشده شود . برای تیز کردن لبۀ دیگر تیغه چاقوها می بایستی جای چاقو و چاقوتیزکن را در دستهایتان عوض کنید . اگر این کار را به طور مرتب انجام می دهید لازم نیست هر بار بیش از ده مرتبه برای هر لبه تکرار کنید .

نگهداری خود چاقو ها به چه شکل است ؟
قبل از استفاده از چاقو ها ، کاملاً مطمئن شوید دسته آنها چرب و کثیف نباشند و هنگام کار از دستتان سر نخورند همیشه چاقوها را خشک نگه دارید مکان مناسبی را برای قرار دادن چاقوهایتان انتخاب کنید . وجود چاقوهای تیز بدون غلاف داخل کشوهای کابینت به دستتان آسیب می رساند همچنین سابیدن تیغه چاقوها به یکدیگر بخصوص انواع دنده دار آن می تواند خود چاقوها را خراب کند . بعد از هر بار مصرف ، چاقوها را خوب بشوئید . بهترین نتیجه را با شستن به کمک یک اسفنج و مایع شوینده و آب گرم خواهید گرفت و بلافاصله پس از شستشو آنرا با دستمال نرم خشک کنید

چاقوهای دندانه دار هم نیاز به تیز کردن با تیزکن موجود در مجموعه را دارند ؟
به هیچ عنوان ،چاقو تیز کن فقط برای تیغه های صیقلی و صاف است ، چراکه یک چاقوی کند به مراتب می تواند خطرناک تر از یک چاقوی تیز و برنده باشد . هیچگاه چاقوهای دندانه دار یا چاقوهای با لبه مواج کنگره دار را تیز نکنید چون اصلاً نیازی به این کار نیست و این چاقوها همیشه تیز باقی می مانند .

استفاده از قیچی همه کاره برای کارهایی غیر از آشپزی به آن آسیب می رساند ؟
خیر این قیچی برای کلیه کارهای آشپزخانه ، خانه ، باغچه و تعمیرات و .... می باشد و این قابلیت را دارد که در بریدن سیم ، شاخه ها و ورقه های آلومینیومی در خانه به شما کمک کند .


کیچن شف ، قیچی ، چاقو باریک ، چاقو برش بلند ، چاقو فیله کن بزرگ ، چاقو فیله کن کوچک ، چاقو اره ای ، چاقو همه کاره ، ساطور ، چاقو خرد کن سبزیجات


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا