این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مواد شیمیایی در همین محل

فروش پودر گوگرد داخلی و صادراتی

در تهران مرکز, یوسف آباد | مواد شیمیایی

احتراما معروض می باشم گروه تولیدی تجاری و بازرگانی عرشیا فعالیت خود را در راستای تولید و صادرات آزاد و منطبق بر سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران و بر اساس صادرات کالاهای وابسته به نفت و گاز و پتروشیمی می باشد .
این شرکت مفتخر است با تواناییهای بالای خود در بخش تولید و همچنین صادرات محصول انواع گوگرد (گوگرد کلوخه و گوگرد گرانوله و همچنین گوگرد پودری) با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه اشاره نمود لازم به ذکر می باشد همچنین تولید حجم بالا جهت صادرات ما را در زمینه قیمت تمام شده کالا نسبت به تولید کنندگان محترم متمایز نموده و نکاتی همچون تواناییهای بالای جابه جایی در بخش ناوگان حمل و نقل اختصاصی و بارگیری در محوطه اختصاصی بندرعباس اشاره کرد که باعث ممتاز بودن این شرکت در زمینه تولید و صادرات این کالا در ظرفیتهای کم و زیاد به صورت حمل کانتینری و فله جهت صادرات از بندر عباس شده .
برآن شده ایم تا با به خدمت گرفتن این تواناییهای بازرگانی خود و بهره گیری از تجار و صادر کنندگان این کالا همچنان سربلند باشیم.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

کاربردهای گوگرد در کشاورزی :
گوگرد قسمتی از هر سلول زنده است و در سنتز آمینو اسیدهایی مثل سیستئین و متیونین و بطور کلی پروتئین ها و همچنین ویتامین ها شرکت دارد. اهمیت گوگرد در فرآیند فتوسنتز و افزایش مقاومت گیاه در فصل سرما شناخته شده است. حضور گوگرد در حبوبات برای جذب نیتروژن به مقدار کافی ، ضروری است. حضور گوگرد در فرآیند nitrate-reductase که در آن نیتروژن نیتراته به آمینو اسید تبدیل می شود ، از اهمیت خاصی برخودار است.
گوگرد موجود در خاک به صورت ترکیبات آلی و معدنی وجود دارد. همانطور که قبلا نیز ذکر شد بیشتر گوگرد موجود در خاک به صورت ترکیبات آلی است که نمی تواند توسط گیاه جذب شود. گوگرد موجود تنها در صورتی می تواند جذب گیاه شود که این ترکیبات طی فرآیند معدنی شدن به فرم سولفات تبدیل شود.
سولفات در خاک متحرک بوده و مانند نیترات به راحتی توسط آب شسته شده و با آبیاری و یا بارش سنگین باران از منطقه فعال ریشه خارج می شود. با تبخیر آب ، سولفات می تواند مجددا به سطح خاک منتقل شود. تحرک پذیری سولفات در خاک تعیین نیاز خاک به کودهای گوگردی را مشکل می نماید. ذرات رس موجود در خاک سولفات را بیشتر از نیترات جذب می نمایند. با بارش بهاره ، سولفات موجود در بخش ماسه ای خاک شسته می شود ولی در بخش رسی خاک که در قسمت های پایین تر خاک قرار دارد نگه داشته می شود. بنابر این در این مناطق در رشد اولیه گیاه ممکن است علائم کمبود گوگرد مشاهده شود که با رشد بیشتر ریشه گیاه و نفوذ آن به مناطق رسی این علائم بر طرف می شوند. در مناطقی که بخش ماسه ای خاک عمیق است و یا فاقد بخش رسی هستند ، گیاهان نسبت کمبود گوگرد عکس العمل نشان می دهند.
تأثیر سدیم و نمک ها بر خاک و گیاهان:
نمک و سدیم با ساختمان خاک به طرق مختلف فعل و انفعال می دهند. سدیم در خاک پخش شده و باعث کاهش نفوذپذیری آن می شوند در حالیکه غلظت بالای نمک ها در خاک به ویژه کلسیم ، مانند سیمان عمل نموده و باعث تجمع یافتن ذرات خاک می شوند. به همین دلیل است که در خاک های آهکی آب باران بر روی خاک باقی می ماند تا تبخیر شود در صورتی که در خاک های سدیمی ، آب به راحتی در خاک نفوذ می نماید.


، فروش کود گوگردی، فروش گوگرد، فروش گوگرد پودری، فروش گوگرد گرانوله، فروش گوگرد میکرونیزه، فروش گوگرد کلوخه، فروش پودر گوگرد، فروش گوگرد کشاورزی، فروش گوگرد صادراتی، فروش پودر گوگرد کشاورزی،

تهران / تهران مرکز / یوسف آباد     مواد شیمیایی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا