این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم گوناگون

اسکنر جیبی حرفه ای , اسکنردستی 2014

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم گوناگون

اسکنر جیبی حرفه ای پرتابل 900 DPI
اسکنر دستی قابل حمل جدید,,,, اسکتر رم خور قابل حمل
اسکنر جیبی+اسکنر دستی+اسکنر کوچک
خرید اسکنردستی-خرید+اسکن+دستی+اسکنرجیبی

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که بخواهید از تصویری روی دیوار، یا عکسی درون آلبوم و در کل صفحه ای که به دلیل بزرگی یا هر مورد دگر قابلیت قرار گرفتن در اسکنرهای معمولی را ندارد اسکن تهیه کنید؟

تا چه حد موفق بوده اید؟

شاید یک اسکنر مناسب بتواند این نیاز شما را برطرف بکند.

همان طور که میدانید اسکنر ها از ابتدا تا کنون نه فقط در حوزه فنی بلکه در ابعاد و اندازه نیز تغییرات فراوانی داشته اند. برخی کمپانی ها با تولید اسکنرهای بسیار کوچک که تحت عنوان اسکنرهای دستی به بازار معرفی شدند توانستند کمک بسیار شایانی به افراد مختلف بکنند.این دستگاه ها پرتابل ( قابل حمل ) بوده و این خصوصیت، امکان زیادی را به شما میدهد.


اگر شما یک دانشجو باشید حتما می دانید که به دفعات برایتان پیش آمده که نیاز به گرفتن کپی و یا عکس از یک کتاب و یا جزوه داشته اید، مهندسین عمران معمولا نیاز دارند که نقشه های خود را همراه داشته باشند، وکلا همیشه مدارک زیادی را حمل می کنند و چندین مورد دیگر که در تمامی این ها یک پویشگرهای دستی می تواند به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه از این مدارک ، نقشه ها و متون اسکن تهیه کرده و بر روی یک حافظه ذخیر کند و در مواقع مورد نیاز در اختیار شما قرار دهد.

این پویشگرهای دستی در دو مدل به بازار معرفی شده اند.گروهی از آنها نیاز به اتصال به کامپیوتر برای کارکرد دارند ولی برخی دیگر این نیاز را ندارند و با داشتن کارت حافظه می توانند اسکن های تهیه شده را بر روی این کارت ها ذخیره کنند و در مواقع مورد نیاز استفاده کنند.

این اسکنر با توجه به اطلاعاتی که بیان شد می توان برای کارهای معمولی و حتی تا حدودی حرفه ای مناسب باشد.کار با این پویشگرها بسیار ساده است.

تنها کافی است آن را بر روی قسمتی که می خواهید از آن اسکن تهیه کنید قرار دهید و سپس کلید اسکن را فشار داده و روی آن قسمت بکشید و در انتها بار دیگر کلید اسکن را فشار دهید.

اگر بخواهید که اسکنی که تهیه کرده اید کیفیتی خوبی داشته باشد باید سعی کنید که سرعت پیمایش یکنواختی داشته باشد.

نکته جالب این دستگاه این است که به جز سطوح صاف از خیلی چیزها می توان اسکن تهیه کرد به طوری که ما در آزمایش های خود از صورت و دست خود نیز اسکن تهیه کردیم ولی توصیه می کنیم شما این کار را تجربه نکنید.

ضمنا این مدل اسکنر تا 32 گیگابایت حافظه را می تواند پشتیبانی کند که اگر با کیفیت معمولی اسکن کنید، ظرفیتی معادل 25000 صفحه A4 را در اختیار شما قرار می دهد.

عرض قابل اسکن این دستگاه 21 سانتی متر و طول قابل اسکن نیز 100 سانتی متر می باشد.منبع تغذیه این وسیله دو عدد باتری و از نوع AA Alkaline می باشد.


در مجموع کوچکی دستگاه این امکان را به شما می دهد که به راحتی آن را درون کیف خود گذاشته و حمل کنید و هر جا که نیاز به تهیه کپی یا اسکن از صفحات یا مدارکی داشتید استفاده کنید.

همچنین پرتابل بودن این دستگاه و عدم نیاز به کامپیوتر برای تهیه اسکن یک امکان ویژه ی دیگر را در اختیار شما قرار می دهد و آن تهیه اسکن از سطوح مختلف از جمله اعلامیه های روی دیوار که اسکنرهای معمولی چنین امکانی را ندارند.
مزایا:
قابلیت پرتابل بودن
پشتیبانی از کارت حافظه
عدم نیاز به کامپیوتر برای تهیه اسکن
عدم نیاز به برق
ابعاد و وزن مناسب

» سایر تصاویر برای این آگهی


اسکنر جیبی ، اسکنردستی ، اسکنر جیبی حرفه ای ، اسکن دستی ، اسکنر پرتابل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا