این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

ملات ضد اسید - ملات فوران

در استان تهران تهران مرکز, | مواد شیمیایی

شرکت مشاورین پوششهای صنعتی کسری با سالها تجربه و تخصص در زمینۀ پوششهای ضد اسید و قلیا ، تأمین کننده انواع ملات های ضد اسید و قلیا از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های تولید کنندۀ اروپایی نظیر Steuler-KCH آلمان و ACCS انگلستان می باشد.
شرکت کسری با بهره مندی از کادر فنی مجرب و کارآزموده متشکل از کارشناسان ارشد پلیمر ، شیمی و متالوژی همچنین بهره گیری از مشاوره فنی شرکتهای معتبر اروپایی مفتخر است با توجه به شرایط فرآیندی پروژه شما ، مناسب ترین نوع ملات ضد اسید و قلیا را جهت نصب و بند کشی کاشی ها و آجرهای ضد اسید و قلیا با قیمتی رقابتی به شما ارائه نماید.
ملات های ضد اسید و قلیای اروپایی در انواع مختلف و بر پایه های فوران ، سیلیکات پتاسیم ، وینیل استر و نوولاک قابل ارائه می باشند.

ملات ضد اسید و قلیای فوران با نام های تجاری Keranol FU 310/ Keranol FU 320, Furan T, Furan ST, Furan S از محصولات پر مصرف در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، غذایی و لبنی ، دارویی و ... در ایران است. این ملات شامل رزین فوران و پودر فوران می باشد که دارای مقاومت شیمیایی بالا در شرایط اسیدی ، قلیایی و در مقابل حلالها می باشد. مصرف این نوع ملات در نصب و بندکشی کاشی ها و آجرهایی است که دائماً در معرض اسید و قلیاهای قوی ، نظیر مخازن خنثی سازی ، pickling ، کفپوشهای صنعتی ، مخازن تصفیه پسابهای صنعتی ، کفپوش کارخانجات صنایع غذایی و لبنی و ... می باشد. بعلاوه این ملات دارای مقاومت مکانیکی و حرارتی بالایی می باشد .

ملات ضد اسید Keranol WG 311 نوع دیگری از ملات بر پایه سیلیکات پتاسیم محصول شرکت Steuler-KCH آلمان می باشد. این ملات مناسب جهت نصب و بند کشی کاشی ها و آجرهای ضد اسید و قابل کاربرد در غلظت های بالای اسیدی و اسیدهایی با درصد خورندگی بالا مانند HCL و H2SO4 و HNO3 با دمای عملیاتی بسیار بالا می باشد.

ملات های پایه وینیل استر و پایه نوولاکی ساخت شرکت ACCS انگلستان برای شرایطی که غلظت اسید و قلیا بطور همزمان بسیار بالاست ، طراحی شده است.
همچنین با اعمال یک لایه نفوذ ناپذیر "ممبرین" که متناسب با شرایط فرآیندی پروژه شما انتخاب می شود به عنوان یک لایه محافظتی به تثبیت ملات روی سطح فلز یا بتون کمک نموده و از نفوذ اسید و باز به سطح زیرین جلوگیری می شود ، این لایه ممبرین می تواند از انواع سیستم های رابرلاینینگ و یا رزین های وینیل استر که شرکت کسری تأمین کننده هر دو این محصولات می باشد ، ارائه گردد.
شرکت مشاورین پوششهای صنعتی کسری جهت تسریع در رفع نیاز های صنعت در بخش ضد خوردگی ، ملات های ضد اسید و قلیا را همواره موجود دارد و بصورت تحویل فوری ارائه می دهد.
برای دریافت سریع اطلاعات می توانید شماره تماس یا e-mail خود را از طریق SMS به شماره 3000722707 ارسال فرمایید.
آدرس پایگاه اینترنتی: www.kasracompany.com

آدرس پست الکترونیک : info@kasracompany.com

آدرس : تهران - خیابان شریعتی ، قلهک ، بالاتر از یخچال ، پلاک 1495 ، طبقه چهارم ، واحد 17


، ملات ضد اسید و قلیای شرکت کسری ، ملات ضد اسید شرکت کسری ، ملات ضد قلیا شرکت کسری ، ملات فوران شرکت کسری ، ملات سیلیکاتی شرکت کسری ، ملات ACCS انگلستان شرکت کسری ، ملات FU 310 شرکت کسری ، ملات کرانو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا