این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فروش مسکونی

خرید و فروش املاک، رهن و اجاره 0 تومان

خرید و فروش املاک، رهن و اجاره

%0
  • تهران شمال
فروش مجتمع تجاری و مسکونی تماس بگیرید

فروش مجتمع تجاری و مسکونی

%0
  • بندر عباس
ویلای شهرکی 160 متربنا سنددار تماس بگیرید

10 هزارمترزمین در شمال فقط 100 میلیون

در استان گیلان رشت, | خرید و فروش املاک مسکونی، آپارتمان، برج، پنت هاوس

یک قطعه زمین به مساحت 10 هزارمتر واقع در رشت ،منطقه ساحلی و توریستی زیباکنار با قیمت هر متر 10 هزار تومان بفروش میرسد.توضیح بر اینکه این زمین در حال حاضر شالیزار می باشد و حداقل فعلا نمی شود از ان برای ساخت و ساز استفاده کرد اما به دلیل اینکه به صورت روز افزون ویلا سازی و شهرک سازی در زیباکنار در حال افزایش است هر روز قیمت زمین در حال بالا رفتن می باشد و به همین خاطر هر ساله تعداد زیادی از زمینهای کشاورزی به مسکونی تبدیل می شود.پس اگر به دنبال یک سرمایه گذاری خوب ، مطمئن و بدون ریسک هستید بدون شک این مورد و موارد این چنینی برای شما و هدفتان بسیار مناسب است. املاک اهورا در این راه شما را در اندازه توان خود یاری خواهد داد . ما معتقدیم راه در جهان یکیست وان راستیست.

09119403879 سعید عاشورزاده

01324684048 املاک اهورا

www.ahooramelk.ir

s.ashoorzadeh@gmail.com

درود بر شما . .


زمین در زیباکنار ، زمین متراژ بالا در زیباکنار ، املاک اهورا ، ویلا در زیباکنار ، زمین مناسب شهرک سازی ، زمینهای مرغوب در شمال ، زمینهای ارزان در زیباکنار ، زمینهای پول لازم زیباکنار ، ویلاهای پول لاز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا