این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم اداری

مبلمان  سینمایی هگزان طرح تماس بگیرید
صندلی آمفی تئاتری ، سینمایی ،صندلی همایشی تماس بگیرید
رول حرارتی دستگاه پوز 7,200 تومان

رول حرارتی دستگاه پوز

%0
  • تهران جنوب

محصولات GPS حرفه ای جهت کاربرد ژئودتیک پرومارک 3

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم اداری

شرکت بعدنگار نماینده انحصاری کمپانی Ashtech- magellan فرانسه در ایران.

اولین محصول GPS حرفه ای کمپانی ماژلان فرانسه که در گذشته با نامهای داسو-سرسل یا تالس نویگیشن در ایران مشهور و کاربران آن گسترده و متفاوت در کاربردهای متنوع میباشند را با سری پرومارک-3 (پس پردازش) یا پرومارک-3 (تعیین موقعیت آنی RTK ) آغاز می کنیم .یقینا" کاربران خاطرات خوشی از دستگاه پرومارک2 را بخاطر دارند .
حال پرومارک-3 پس پردازش ( بدون رادیو ) و پرومارک-3 تعیین موقعیت آنی (با رادیو) مژده ای است برای کاربران یا نقشه بردارانی که کیفیت نتایج و قیمت برایشان        ( محدودیت بودجه خرید ) بسیار پر اهمیت است .
گیرنده پرومارک-3 با استفاده از تکنولوژی BLADE که باعث حذف خطای Multipath , ایجاد سرعت دریافت سریع و ره گیری ماهواره ها و نیاز به 30% زمان کمتر در مشاهدات استاتیک و حصول دقت میلیمتر و سانتیمتر را برای شما به ارمغان می آورد.

مشخصات کلی : گیرنده تک فرکانسه 14 کاناله , توانایی دریافت اطلاعات فاز و کد ماهواره در باند L1 , دقت 5mm+1ppm برای مسطحات و دقت 10mm+2ppm برای ارتفاع در حالت پس پردازش یا پردازش مشاهدات و اطلاعات خام ماهواره در حالت استاتیک , کینماتیک یا ایست رو , مجهز به حافظه داخلی 128MB یا استفاده از کارت حافظه SD بعنوان حافظه خارجی , توانایی کارکرد با یک باطری بمدت 8 ساعت , در صورت وجود رادیو RTK 6 ساعت , توانایی ضبط اطلاعات در دامنه زمانی 1 تا 30 ثانیه , سهولت و سادگی در استفاده و یادگیری از پرومارک-3 یک ابزار کاملا" موفق در سطح جهانی و ایران ساخته است . مضافا" آنکه پرومارک3 بدون اتصال به آنتن خارجی جهت کاربرد در GIS نیز طراحی شده است که میتوان نقشه دلخواه را با فرمتهای معروف GIS مانند SHPیاDXF به حافظه آن منتقل نمود .

کمپانی ماژلان فرانسه با توسعه پرومارک-3 به پرومارک-3(RTK) و توانایی کاربرد در تعیین موقعیت آنی ابزاری مناسب برای برداشت یا پیاده کردن نقاط که همیشه عدم وجود آن عدم وجود راه حل مناسب در تعیین موقعیت آنی را ایجاد کرده بود را ارائه نموده است .
بعبارتی از لحاظ تئوری تلفیق کارایی پرومارک3 و دستگاه توتال استیشن باعث ایجاد پرومارک-3 (تعیین موقعیت آنی) گردیده است . بکمک نرم افزار صحرایی          FAST SURVEY بر روی هر دستگاه وجود رادیوی پرتابل و کم توان و کم مصرف(Play & Plug)UHF در کنار پرومارک3 به کاربر یا نقشه بردار امکان برداشت نقاط در حالتهای گوناگون , پیاده سازی در موقعیتها و حالتهای متفاوت (مانند مسیر مستقیم , مسیر منحنی) , کاربرد استاتیک , محلی سازی برداشت یا پیاده سازی نقاط پروژه و هر آنچه را که یک کاربر یا نقشه بردار حرفه ای در زمین نیاز دارد را فراهم میکند .


پرومارک 3 RTK ، PRO MARK ، ماژلان ، MAGELLAN ، ASHTECH ، بعدنگار


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا