این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مواد شیمیایی در همین محل

پوششهای ضدخوردگی سرامیک پلیمر

در تهران مرکز, قلهک | مواد شیمیایی

شرکت مشاورین پوششهای صنعتی کسری نمایندۀ انحصاری شرکت سرامیک-پلیمر (Ceramic-Polymer) آلمان می باشد.
شرکت سرامیک-پلیمر (Ceramic-Polymer) آلمان ،
سرام کوت (Ceram Kote) سابق ، تولید کنندۀ رنج وسیعی از پوششهای ضدخوردگی صنعتی است که خلاصه ای از آن به شرح ذیل می باشد:
پوششهای داخلی و خارجی خطوط لوله انتقال گاز ، نفت و مشتقات نفتی ، آب دریا و ... ، که دارای سوابق اجرایی و تاییدیه های متعدد در داخل ایران و سراسر جهان می باشد.

پوششهای تخصصی صنایع دریایی off- shore ، Maritime ، Jetty piles رطوبت دائمی همراه با نمک ، تماس هوا و تابش دائمی اشعۀ UV در مجموع شرایط بسیار خوردنده ای را فراهم می نمایند. محصولات شرکت سرامیک پلیمر (Ceramic-Polymer) مقاوم در برابر آب دریا ، بطور دائمی تجهیزات دریایی را در مقابل سایش و خوردگی محافظت می نمایند. در نواحی که سازه در معرض جزر و مد آب و پاشش امواج قرار می گیرد ، میزان اکسیژن آب دریا بخاطر امواج و جریانات افزایش می یابد و به همین سبب در اثر حرکت مداوم آب ، خوردگی بشدت زیاد می شود ، بعلاوه سایش مکانیکی شدیدی در اثر جریان آب رخ می دهد که به منظور جلوگیری و محافظت در مقابل این نوع از خوردگی ، سرامیک-پلیمر پوششهای ضدخوردگی ایده آلی طراحی نموده است.

 پوششهای مخازن و خطوط لوله: شرکت Ceramic-Polymer آلمان تولید کنندۀ نسل جدیدی از پوششهای ضدخوردگی جهت مخازن و خطوط لوله می باشد. این پوششها با پایۀ پلیمری حاوی نانو فیلر های سرامیکی است. حضور این فیلر ها و افزودنیهای دیگر خواص منحصر بفردی را به این پوششها اعطا می نماید.

این پوششها ضمن دارا بودن مقاومت سایشی و حرارتی بالا ، در مقابل مواد نفتی ، انواع ترکیبات آلی ، انواع اسید ها ، قلیاها و آب دریا ، از لحاظ شیمیایی نیز بسیار مقاوم می باشند. کلیۀ خواص فوق در کنار قابلیت اجرای آسان ، این پوششها را از سایر پوششهای ضدخوردگی متداول مستثنی نموده است و در بسیاری موارد جایگزین بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برای پوششهای رابرلاینینگ (پوششهای لاستیکی) می باشند.

 کفپوشهای صنعتی سرامیک پلیمر Ceramic Polymerآلمان (سرام کوت Ceram Kote) از کیفیتی بی نظیر ، ظاهری زیبا و اجرای سریع و آسان برخوردار است. این کفپوش ها بسیار متنوع و دارای خواص ویژه برای استفاده در صنایع مختلف نظیر: کفپوش بیمارستان و آزمایشگاه ، کفپوش پارکینگ و گاراژ ، کفپوش صنایع غذایی و دارویی ، کفپوش انبارهای یخچالدار و اتاقهای داغ ، می باشند.
 پوشش های مخصوص صنایع غذایی و آبهای آشامیدنی: این نوع سیستمهای پوششی از لحاظ کیفی تمام قابلیت های سیستمهای پوششی مخازن را دارا هستند. مقاومت شیمیایی ، حرارتی ، سایشی و چسبندگی عالی ، از جمله این ویژگیها هستند و علاوه بر آن برای مخازن آب آشامیدنی ، استخرهای شنا و صنایع غذایی نیز مورد تائید قرار گرفته اند. تک لایه بودن سیستمهای پوششی سرامیک پلیمر ، برتری بسیار عمده ای در مقایسه با سیستمهای چند لایۀ سنتی که دارای پرایمر هستند به این پوششها اعطا نموده است. سیستمهای چند لایه که دارای پرایمر زینک ریچ (zinc rich) هستند ، دارای طول عمر محدود و ضعف چسبندگی هستند.
این دسته از محصولات شرکت Ceramic-Polymer آلمان ، دارای استاندارد مخصوص آب آشامیدنی از موسسۀ آلمانی
German Standard KTW می باشد.

از مزایای دیگر پوششهای سرامیک- پلیمر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• خواص ضدخوردگی بسیار بالا
• مقاومت مکانیکی بسیار بالا
• چسبندگی فوق العاده بالا
• قابلیت انعطاف بالا
• قابلیت اجرای آسان ، با ایرلس اسپری (Airless spray) ، با برس (Brush) و رولر (Roller)
• قابلیت ترمیم آسان و کم هزینه
• مقاومت شیمیایی بسیار بالا
• نفوذ ناپذیری منحصر بفرد به دلیل وجود نانو فیلرها

ارتباط با ما :
وب سایت: www.kasracompany.com
آدرس پست الکترونیک : info@kasracompany.com


، سرامیک پلیمر ، CERAM ، kote ، سرام کوت ، پوشش خط لوله شرکت کسری ، پوشش خطوط لوله شرکت کسری ، پوشش خارجی لوله شرکت کسری ، پوشش داخلی لوله شرکت کسری ، پوشش ضد خوردگی شرکت کسری ، پوشش Anti ، کفپوش آزم


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا