این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

راکتور استیل 70 لیتری 316 دست دوم تماس بگیرید

راکتور استیل 70 لیتری 316 دست دوم

%0
  • تهران تهران مرکز
مخزن همزن دار استیل 150 لیتری 304 دست دوم تماس بگیرید

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

30
ماساژ در منزل تهران.......آنلاین ماساژور آقا تماس بگیرید
7
ماساژ شبانه روزی در عید نوروز تماس بگیرید

ماساژ شبانه روزی در عید نوروز

%0
  • تهران شمال
1
ماساژ توسط خانم  ویژه بانوان گرامی تماس بگیرید
خدمات ماساژ در سالن و‌منزل تماس بگیرید

خدمات ماساژ در سالن و‌منزل

%0
  • تهران شمال
10
ماساژور آقا تهران و حومه تماس بگیرید

ماساژور آقا تهران و حومه

%0
  • تهران غرب
روغن شترمرغ امگا5 + 2 هدیه و ارسال رایگان تماس بگیرید
کرم لاغری و چربی سوز کاسه ای هات ویتا HOT VITA تماس بگیرید

فایل های Help فارسی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

فایل های Help فارسی: 3Dsmax- کاراکتراستودیو – راکتور – مولتی مدیابیلدر – پروتل DXP

استفاده ازنرم افزارهای مختلف، برای کاربردهای مختلف، نیاز به آموزش کامل وکافی وآگاهی ازتمام امکانات و عملکردهایی که نرم افزاردراختیارما قرارمی دهد، دارد.
معمولابرای استفاده ازهرنرم افزاری دردرجه اول، نیاز به یک آموزش اولیه و آشنایی با نرم افزار و توانمندی های آن مورد توجه قرارمی گیرد. با استفاده از کلاس های آموزشی مختلف یا روش های آموزش گوناگون، این کارصورت می پذیرد. ولی آنچه که مسلم است اینکه، امکان آشنایی کامل و مطلق با نرم افزار، دراین مدت زمان محدود، امکان پذیر نمی شود و کاربر، در ادامه کار با نرم افزار، با جنبه ها و امکانات جدیدی روبرو می شودکه باید پاسخی برای این سئوالات جدید پیدا کند. از طرفی هم استفاده از روش تجربه شخصی و آزمون و خطا، صرف نظر از اینکه نیاز به زمان بیشتری دارد، باز هم نتیجه نهایی و قطعی حاصل نمی کند.
در اینجاست که نیاز به استفاده از فایل های مرجع و Help خود را نشان می دهد.
فایل های Help که به همراه تمام نرم افزارها و در داخل نرم افزار با امکان دسترسی سریع و مدیریت شده ارائه می شوند، حاوی تمام اطلاعات موردنیاز کاربران در مورد نرم افزار و روش استفاده از آن است. همچنین در آنها درس های طبقه بندی شده و ساده ای برای آموزش نرم افزار ارائه شده است که می توانند درسرعت بخشیدن به یادگیری نرم افزار بسیار موثر باشند. همچنین برای هرسئوالی که در رابطه با نرم افزار ایجاد شود، پاسح کامل و راهنمایی های مناسب ارائه می شود.
برای استفاده کامل و درست از هرنرم افزاری نیاز به مراجعه به فایل های Help ، حتی برای کاربرانی که مدت ها با نرم افزار کار کرده اند و احساس می کنند به آن مسلط هستند، اجتناب ناپذیراست.
چون این فایل ها به زبان انگلیسی نوشته می شوند، معمولا برای بیشتر کاربران نرم افزار، استفاده از آنها به دلیل عدم تسلط کافی به زبان انگلیسی، ناکارآمد شده است و به قول معروف اکثر کاربران از خیر مطالعه و ترجمه آن می گذرند و حتی به آن مراجعه هم نمی کنند.
به همین دلیل تصمیم گرفتیم اقدام به ترجمه کامل این فایل ها برای نرم افزارهایی که دارای کاربری زیاد هستند، کنیم و در حال حاضر تعدادی از این فایل ها آماده شده و می توانند در اختیار کاربران و علاقمندان این نرم افزارها قرار بگیرند.
ترجمه فارسی این فایل ها کاملا مشابه ساختار انگلیسی و با همان فرمت تهیه شده اند و به راحتی می توانند در هر لحظه ای که نیاز بود، به آن ها مراجعه کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.aagahsoft.com مراجعه فرمائید.


فایل Help فارسی ، فایل Help فارسی 3dsmax ، کاراکتراستودیو ، راکتور ، انیمیشن ، طراحی یه بعدی ، مولتی مدیا بیلدر ، پروتل DXP


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا