این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
کلاس آمادگی کنکور روانشناسی تماس بگیرید

کلاس آمادگی کنکور روانشناسی

%0
  • تهران تهران شمال
1
آموزش رزین در مشهد ، آموزش چوب و رزین مشهد 0 تومان
1
آموزش سیاه قلم ، طراحی چهره در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش خوشنویسی در مشهد تماس بگیرید

آموزش خوشنویسی در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
1
دریافت دیپلم رسمی از آموزش و پرورش غیرحضوری تماس بگیرید
1
آموزش رزین در مشهد 0 تومان

آموزش رزین در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
1
آموزش گچبری مدرن در مشهد 0 تومان

آموزش گچبری مدرن در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
1
آموزش رزین در مشهد تماس بگیرید

آموزش رزین در مشهد

%0
  • خراسان مشهد
1
آموزش رزین تماس بگیرید

آموزش رزین

%0
  • خراسان مشهد
1
آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت 0 تومان

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

%0
  • تهران تهران شرق

آگهی های مرتبط

آموزش کامپیوتر و دریافت مدرک فنی و حرفه ای تماس بگیرید

آموزش کامپیوتر و دریافت مدرک فنی و حرفه ای

%0
  • تهران تهران مرکز
آموزشگاه کنکور هشترودی 0 تومان

آموزشگاه کنکور هشترودی

%0
  • تهران تهران مرکز
تدریس خصوصی زبان انگلیسی از متوسطه تا آیلتس تماس بگیرید
1
کلاس آمادگی کنکور روانشناسی تماس بگیرید

کلاس آمادگی کنکور روانشناسی

%0
  • تهران تهران شمال
آموزشگاه تدریس خصوصی صائب تماس بگیرید

آموزشگاه تدریس خصوصی صائب

%0
  • تهران تهران شرق
شروع ترم زبان خردسالان بهار 0 تومان

شروع ترم زبان خردسالان بهار

%0
  • تهران تهران غرب
تدریس خصوصی ترکی استانبولی تماس بگیرید

تدریس خصوصی ترکی استانبولی

%0
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی زبان

تدریس خصوصی ترکی استانبولی تماس بگیرید

تدریس خصوصی ترکی استانبولی

%0
  • اصفهان
آموزش زبان ترکی استانبولی تماس بگیرید

آموزش زبان ترکی استانبولی

%0
  • اصفهان
شروع ترم زبان خردسالان بهار 0 تومان

شروع ترم زبان خردسالان بهار

%0
  • تهران غرب
شروع ترم زبان انگلیسی 0 تومان

شروع ترم زبان انگلیسی

%0
  • تهران غرب
2
آزمون تافل تضمینی | دولینگو تضمینی | gre , oet تضمینی تماس بگیرید

خود آموز مکالمه زبان انگلیسی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش زبان

خود آموز کامل مکالمه زبان انگلیسی
آموزش کامل مکالمه زبان انگلیسی در همه جا ( MP3)

جامع ترین مجموعه آموزش کامل مکالمه زبان انگلیسی به فارسی از مبتدی تا عالی
آموزش مکالمات روزمره چامسکی + آموزش انگلیسی در سفر + آموزش مکالمه عمومی و کاربردی برای موقعیتهای مکانهای مختلف همراه با متن کامل مکالمات انگلیسی و ترجمه فارسی + آموزش زبان استریم لاین + آموزش زبان بوسیله اخبار و سخنرانی بصورت گویش انگلیسی و فارسی همزمان + ترجمه و گویش 1500 لغت کلیدی مکالمه زبان انگلیسی
آموزش لغت به لغت و جمله به جمله مکالمه و اصطلاحات روزمره زبان انگلیسی به فارسی
صدها مکالمه در تمامی زمینه ها و موقعیتهای مختلف با ترجمه جمله به جمله
آموزش مکالمه زبان انگلیسی در خانه . محل کار . ماشین و... قابل استفاده در همه جا :
کامپیوتر و سی دی پلیر و ام.پی تی پلیر و موبایل

آموزش زبان به روش آسان - مفید و ارزان . فراگیری زبان انگلیسی بر اساس روش استاد چامسکی . همراه با ترجمه فارسی لغت به لغت و ترجمه صوتی جمله به جمله از مبتدی تا عالی . مناسب برای فراگیری مکالمه زبان . تقویت درک گفتگوهای رایج و درک مطالب فیلمهای انگلیسی و...

آیا واقعا میخواهید مکالمه انگلیسی را بیاموزید ؟ به همان سادگی که فارسی صحبت میکنید بدون ترس و خجالت !
بدون نیاز به تمرین - خواندن و نوشتن - بدون نیاز به معلم . این روش بهترین و سریعترین و همچنین موفق ترین روش آموزش زبان انگلیسی در دنیاست .شما بعد از تهیه این مجموعه و شنیدن دروس آن طبق متد خاص به آن چه چیزی می آموزید ؟ و چه تغیری در زبان شما روی میدهد ؟ شما به راحتی فیلم های آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید . شما به راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملا میتوانید ارتباط برقرار نمائید. احساس میکنید معجزه ای روی داده است . چیزی که بعد از سالها با کمترین هزینه محقق خواهد شد . این دروس با فرمولی که در قرار گیری کلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما خیلی آسان می آموزد تنها باید گوش کنید و تمرین نمائید.اما راز موفقیت این متد چیست ؟ این متد معجزه میکند ! چون با شخص شما طرف نمیشود بدون آنکه احساس کنید با مغز شما طرف میشود ! کلمات و جملات با فاصله زمانی خاص تکرار میشود و شما آنها را می آموزید بدون آنکه خودتان بفهمید . به همراه آموزش مکالمه زبان در مکانها و موقعیتهای مختلف مسافرتی. بعلاوه مکالمات مورد نیاز در مکانهای مختلف همراه با متن مکالمات و ترجمه فارسی .

جمعا" در 11 سی دی29000تومان ( بیست و نه هزار تومان ) کد این مجموعه S 89
اطلاعات بیشتر در سایت www.cdsiran.com
الف - خرید تلفنی - ارسال بوسیله پیک : ( فقط برای تهران )
از ساعت 16 تا 22 با شماره تلفن 77162618تماس گرفته و کد سی دی ها . تلفن تماس و آدرس خود را ذکر نمائید . . سی دی ها بوسیله پیک برای شما ارسال خواهد شد. و هزینه در محل شما دریافت می شود ..
پ - خرید تلفنی - ارسال بوسیله پست پیشتاز :

از هر نقطه کشور میتوانید به یکی از شعب بانک ملی که دارای سیستم سیبا می باشند مراجعه کرده و بهای کل سفارشهای خود را به اضافه هزینه پستی به صورت فیش نقدی به شماره حساب سیبا 0100892433006 به نام مهندس احمد صالحی ، واریز نموده و سپس از ساعت 16 به بعد با شماره تلفن 77422883 با پیش شماره 021 تماس گرفته و کد سی دی ها . شماره فیش .تلفن تماس و آدرس خود را ذکر نمانید .هزینه پستی برای  مجموعه سی دی های مورد نظر شما هر تعداد که باشد جمعا " 2500 تومان است که به  مبلغ سی دی ها اضافه  می گردد .برای خریدهای بیشتر از 35000 تومان هزینه پست بعهده شرکت صفا رایانه می باشد.سی دی ها بوسیله پست  پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد .در این حالت نیازی به تکمیل فرم خرید و ارسال فیش نمی باشد.
روش دوم ( بدون مراجعه به بانک در هرساعت از شبانه روز ): در صورت داشتن حساب سیبای بانک ملی بدون مراجعه به بانک در هر ساعت شبانه روز از طریق انتقال از خود پرداز اقدام کنید . امکان واریز مبلغ از طریق خود پرداز نیز وجود دارد . برای این منظور می توانید گزینه "انتقال" را از خودپرداز انتخاب کرده و بسته به نوع کارت خود به شماره حساب زیر مبلغ را منتقل سازید.
شماره کارت حساب سیبای بانک ملی برای انتقال دستگاه عابر بانک به دستگاه عابر بانک در زیر آورده شده است. که از روی رسید می توانید نام مهندس احمد صالحی را مشاهده نمائید. شماره کارت سیبا برای انتقال از خودپرداز عبارت است از :
6037991034645295 
بعد از انتقال کافی است شماره ارجاع مندرج روی کاغذ رسید خودپرداز و نام محصول و آدرس خود را از طریق تلفن به شرکت صفا رایانه اطلاع دهید تا محصول بلافاصله برای شما به آدرس شما ارسال گردد.
ت - خرید تلفنی - ارسال بوسیله پست : ( شهرستانها ) حالت دوم از طریق بانک صادرات یا کارت عابر بانک صادرات ( سپهر ) :روش اول :
همچنین از هر نقطه کشور میتوانید به یکی از شعب بانک صادرات مراجعه کرده و بهای کل سفارشهای خود را به اضافه هزینه پستی به صورت فیش نقدی به شماره حساب سپهر 0306861728000 به نام احمد صالحی   ، واریز نموده و سپس از ساعت 16 به بعد با شماره تلفن33789752 تماس گرفته و کد سی دی ها . کد بانک . شماره فیش .تلفن تماس و آدرس خود را ذکر نمانید .هزینه پستی برای  مجموعه سی دی های مورد نظر شما هر تعداد که باشد جمعا " 2500 تومان است که به  مبلغ سی دی ها اضافه  می گردد .برای خریدهای بیشتر از 35000 تومان هزینه پست بعهده شرکت صفا رایانه می باشد.سی دی ها بوسیله پست  پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد .در این حالت نیازی به تکمیل فرم خرید و ارسال فیش نمی باشد.
روش دوم ( بدون مراجعه به بانک در هرساعت از شبانه روز ): در صورت داشتن حساب سپهر بانک صادرات بدون مراجعه به بانک در هر ساعت شبانه روز از طریق انتقال از خود پرداز اقدام کنید . امکان واریز مبلغ از طریق خود پرداز نیز وجود دارد . برای این منظور می توانید گزینه "انتقال" را از خودپرداز انتخاب کرده و بسته به نوع کارت خود به شماره حساب زیر مبلغ را منتقل سازید.
شماره کارت حساب سپهر بانک صادرات برای انتقال دستگاه عابر بانک به دستگاه عابر بانک در زیر آورده شده است. که از روی رسید می توانید نام احمد صالحی  را مشاهده نمائید. شماره کارت سپهر برای انتقال از خودپرداز عبارت است از :
6037691034475558
بعد از انتقال کافی است شماره ارجاع مندرج روی کاغذ رسید خودپرداز و نام محصول و آدرس خود را از طریق تلفن به شرکت صفا رایانه اطلاع دهید تا محصول بلافاصله برای شما به آدرس شما ارسال گردد.


، خودآموز زبان ، آموزش زبان ، زبان انگلیسی ، آموزش انگلیسی ، کنکور ، کامپیوتر ، فنی و حرفه ای ، تدریس خصوصی ، آموزشگاه دروس ، پروژه های دانشگاهی ، کتابهای آموزشی ، فرصتهای دانشجویی ، رشته های ورزشی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا