این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

املاک پونک مشاوره خرید و فروش املاک در پونک 0 تومان

فروش مسکونی در همین محل

جدیدترین آگهی فروش مسکونی

ویلای شهرکی 160 متربنا سنددار تماس بگیرید
پیش فروش اپارتمان شهر جدید هشتگرد تماس بگیرید
زمین ویلایی شهر جدید هشتگرد تماس بگیرید

زمین ویلایی شهر جدید هشتگرد

%0
  • هشتگرد

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

در تهران مرکز, سازمان آب | خرید و فروش املاک مسکونی، آپارتمان، برج، پنت هاوس

سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران بویژه سرمایه گذاری در پروژه های مسکونی و تجاری اداری اطراف دریاچه چیتگر یکی از گزینه های امروز سرمایه گذاران خرد و کلان در کشور و بویژه تهران می باشد. گروه مشاورین مسکن 30-40 بواسطه کادر قوی از کارشناسان جوان و مجرب و تحصیلکرده و با پشتوانه سابقه درخشان خود آماده ارائه مشاوره رایگان و تخصصی برای خرید و سرمایه گذاری در منطقه22 می باشد. گروه مشاورین املاک چلسی با توجه به شعار همیشگی خود مبنی بر اطلاع رسانی صحیح و رایگان به سرمایه گذاران و خریداران در سال 1391 اقدام به طراحی و پیاده سازی اولین و جامعترین وبسایت تخصصی املاک در منطقه 22 تهران نمود تا سرمایه گذاران عزیزی که با هدف دستیابی به بهترین نتیجه به این منطقه روی می آورند با دیدی باز و اطلاعات کامل نسبت به خرید خود اقدام نمایند. گروه مشاورین مسکن چلسی همواره سعی نموده تا به روز رسانی اطلاعات وبسایت و مشاوران خود راهنمایی امین برای سرمایه گذاران عزیز در منطقه 22 باشد.
منطقه 22 تهران بواسطه داشتن پروژه های تجاری اداری مانند آرتمیس و آیرانا و پروژه تجاری اداری ابنیه همت و پروژه های شهید خلیلی و علوم و فنون و زیتون که همگی بصورت سهام واگذار می گردند این فرصت و امکان را برای سرمایه گذاری با کمترین بودجه فراهم نموده است .
برای کسب اطلاعات کامل و جامع در مورد سرمایه گذاری در منطقه22 نهران بویژه اطراف دریاچه و پارک چیتگر و شهرکهای در حال احداث چیتگر و مروارید شهر و یاس و .... می توانید به وبسایت مسکن 30-40 مراجعه یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید . 44740244 - 44761276


، سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران ، سرمایه گذاری منطقه22 ، سود سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران ، سرمایه گذاری اطراف دریاچه چیتگر ، سرمایه گذاری در پروژه های تجاری اداری ، خریدار آپارتمان ، اجاره مسکونی

تهران / تهران مرکز / سازمان آب     فروش مسکونی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا