این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

پوشاک در همین محل

جدیدترین آگهی پوشاک

 کیف فلاکسی تماس بگیرید

کیف فلاکسی

%0
  • مشهد
کیف استخری تماس بگیرید

کیف استخری

%0
  • مشهد
فروش ساعت مچی 159,000 تومان

فروش ساعت مچی

%0
  • تهران شرق
تولید کاور لباس شرفی تماس بگیرید

تولید کاور لباس شرفی

%0
  • تهران جنوب
فروش اسپان باند پارچه سوزنی پارچه یکبار مصرف تماس بگیرید
چمدان نشکن فایبرگلاس چمدان مسافرتی 0 تومان
نوار برزنتی نوار سراجی نوار سوزنی 0 تومان

نوار برزنتی نوار سراجی نوار سوزنی

%0
  • تهران جنوب

اورکت مردانه مدل تئوری

در اصفهان, احمد آباد | خرید و فروش پوشاک

اورکت مردانه مدل تئوری محصولی از گروه تولیدی پوشاک تیرگان

اورکت مردانه تئوری(TEORY) اورکتی است از جنس فوتر اعلا با یقه کشباف و لاینری از جنس خز با قابلیت جداشدن که به آن ویژگی گرم کنندگی فوق العاده ای می بخشد.طراحی این اورکت به گونه ای است که آن را دلخواه آن دسته از افراد خاص جامعه کرده است که می خواهند اورکتی کلاسیک و متفاوت داشته باشند.این افراد بیش از آنچه انتظار دارند در اورکت تئوری خواهند یافت.
اورکت مردانه تئوری ازجنس فوتر اعلا و در دو رنگ مشکی و مدادی تولید شده است.جنس فوتر به کار رفته در این اورکت از بهترین نوع فوتر می باشد که به هیچ وجه کاستیهای دیگر همتایان موجود در بازارش را ندارد. این مشکلات شامل پرز دادن , تل و گلوله شدن و یا کچل شدن فوتر است که هیچ یک را در اورکت تئوری نخواهید یافت.
یقه اورکت مردانه تئوری دارای رویه ای از جنس کشباف ظریف می باشد.این یقه را می توان به دو حالت ایستاده و خوابیده بر روی اورکت قرار داد.جلوی این اورکت هم با زیپ و هم با دکمه بسته می شود.
این اورکت دارای یک لاینر ( تویی ) از جنس خز با قابلیت جدا شدن ( توسط زیپ ) می باشدکه این بر ویژگی گرم کنندگی و کاربریهای آن دوچندان افزوده است.می توان در سرمای معمولی این اورکت را بدون لاینر و به هنگام سرمای شدید هوا همراه با لاینر پوشید .
کوشش ما در طراحی اورکت مردانه تئوری بر این بوده است که تا جای ممکن از زوائد و حاشیه های ظاهر آن بکاهیم و اورکتی تولید کنیم که علاوه بر ویژگی گرم کنندگی زیاد . طرحی کلاسیک و نیز شیک و زیبا داشته باشد. مناسب برای آنانی که می خواهند اورکتی کلاسیک و متفاوت بپوشند.


اورکت ، پالتو ، کاپشن ، اورکت اصفهان ، اورکت مردانه ، تولیدی کاپشن ، تولیدی پوشاک ، اورکت اصفهان ، تولیدی اصفهان ، تولیدی اورکت ، کت اسپرت ، تولیدی کاپشن ، لباس مردانه ، پوشاک زمستانه ، تولیدی پالتو

اصفهان / اصفهان / احمد آباد     پوشاک در استان اصفهان

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا