این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کافه کارآفرینی تیم کوچینگ ایرانیان تماس بگیرید

کافه کارآفرینی تیم کوچینگ ایرانیان

%25
  • تهران تهران شمال

برنامه نویسی نرم افزار در همین محل

جدیدترین آگهی برنامه نویسی نرم افزار

نصب، راه اندازی و اختصاصی سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Microsoft Dynamic CRM به همراه ماژولهای پیام کوتاه و ..

در تهران مرکز, سهروردی | آگهی های برنامه نویسی نرم افزار

نصب ، راه اندازی و اختصاصی سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Microsoft Dynamic CRM به همراه ماژولهای پیام کوتاه ، فکس و بسته فارسی ساز بدون ایراد، همراه با آموزش کاربرو ادمین توسط شرکت کارا سیستم

چرا به این نرم افزار نیاز دارید ؟
کسب و کارهای امروزی شرایط رقابتی بسیار پیچیده ای را تجربه می کنند. این شرایط سبب شده است که شرکتها در هر کسب و کاری که هستند به دنبال راهکارهای نوین و مبتکرانه برای استفاده از فرصتهای نادیده شده توسط رقبا و ایجاد مزیت رقابتی پایدار بمنظور افزایش سود باشند. برای رسیدن به این هدف سازمان ها ناگزیرند از استراتژیها، ابزارها و سیستمهای نوین در حوزه مدیریت کسب و کار استفاده نمایند.
چرا مایکروسافت را انتخاب کرده ایم ؟
طبق گزارش سالانه شرکت BAIN & COMPANY درباره ابزارهای برتر مدیریتی، در سال 2013 برای چندمین سال پیاپی "مدیریت ارتباط با مشتری" یا CRM همچنان به عنوان محبوب ترین و برترین ابزار مدیریتی برگزیده شده است. طبق تحقیقات شرکت Microsoft نرخ بازگشت سرمایه در پیاده سازی سیستم CRM حدود 243 درصد می باشد.

چرا ما در این زمینه بهترین هستیم ؟
شرکت مشاوره مدیریت کاراسیستم به پشتوانه ی یک دهه تجربه و فعالیت مدیران مجرب ، این هدف را به دنبال دارد که شرایط مطلوبی در زمینه ی مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمان های ذینفع به وجود آورد. سازمان های پیشرو در صنایع مختلف از جمله: نفت، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و.....
همچینین ما با ایجاد شرایط کار مشترک با شرکتهای همکار مستقیم مایکروسافت، محصولی با اصالت و به دور از نقصهای محصولات کپی شده و غیر کارشناسانه را به مشتریانمان تحویل خواهیم داد.
رویکرد شرکت کارا سیستم در استقرار این نرم افزار، یک رویکرد استراتژیک است و سعی در برطرف کردن مشکلات سازمان مشتری خود دارد
خدمات پشتیبانی طلایی کارا سیستم
ما برای ایجاد تمایز در خدمات پشتیبانی و بمنظور ارائه بیشترین ارزش به مشتریان، خدمات پشتیبانی طلایی را ارائه می دهیم که هدف اصلی آن رفع کامل دغدغه های مشتریان در حوزه مدیریت ارتباط مشتری و حفظ کارائی سیستم CRM پیاده سازی شده است. خدمات پشتیبانی طلایی کارا سیستم عبارتند از:
بازدیدهای ماهیانه کارشناسان تا سقف 4 ساعت در ماه جهت ارائه خدمات ذیل:
o رفع اشکالات و اختلالات سیستم CRM
o اطمینان از عملکرد سیستم CRM استقرار یافته
o مشاوره و ارائه پیشنهادات در جهت بهبود عملکرد سیستم CRM
o مشاوره در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش
o پاسخگویی به سوالات کاربران سیستم
1.
راههای ارتباط با ما چیست ؟
تلفنهای تماس : 88454548 – 88457071
فکس : 88454950
وبسایت ما : www.karasystem.co
ایمیل : info@karasystem.co


مشاوره مدیریت ، نرم افزار CRM و مدیریت ارتباط با مشتری ، Microsoft Dynamics CRM


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا