این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی الکترونیک

مونتاژ BGA با دستگاه BGA Machine تماس بگیرید

مونتاژ BGA با دستگاه BGA Machine

%0
  • تهران مرکز
مونتاژ بردهای الکترونیکی و BGA با دستگاه تماس بگیرید
UPS برق اضطراری باتری منبع تغذیه 0 تومان
آداپتور و منبع تغذیه سوپیچینگ 120,000 تومان

آداپتور و منبع تغذیه سوپیچینگ

%0
  • تهران مرکز
خرید انواع باطری و UPS دست دوم 0 تومان

خرید انواع باطری و UPS دست دوم

%0
  • اصفهان
خدمات مونتاژ برد الکترونیکی SMD-DIP-THT تماس بگیرید
هوشمندسازی ساختمان در گرگان | گرگستا تماس بگیرید

سیستم هوشمند ساختمان BMS

در استان تهران تهران مرکز, | الکترونیک

گروه صنعتی ssco با تکیه بر دانش متخصصین مجرب خود در زمینه های انرژی، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، رایانه و شبکه و با بهره گیری از محصولات معتبرترین تولید کنندگان جهانی، مشاور و مجری پیاده سازی اصولی سیستم های مدیریت ساختمان (BMS) و سیستم های ولتاژ پایین (ELV)در ساختمان (سیستم های حفاظتی و امنیتی، دوربین مدار بسته، سیستم های اعلام سرقت و سیستم های اعلان حریق، هوشمندسازی داخلی، مدیریت پارکینگ و...) می باشد .
همچنین با توجه به نیاز کشور به بهینه سازی مصرف انرژی، این شرکت انجام ممیزی انرژی و ارائه راه حل های جامع در این خصوص را در مجموعه خدمات خود قرار داده است
این شرکت با طراحی، تامین ، و اجرای موفق پروژه های مختلف اتوماسیون و با استفاده از تجارب پرسنل متخصص و خلاق مفتخر به ارائه خدمات در زمینه سیستم های هوشمند خانگی، تجاری، اداری می باشد. استراتژی کلی شرکت ارائه راه حلهای جامع برای اتوماسیون ساختمان با استفاده از تکنولوژی های مطرح در این صنعت می باشد. در طراحی های این شرکت همیشه صرفه جویی در مصرف انرژی ، سهولت کاربری و قابلیت اعمال تغییرات در سیستم از نکات قابل توجه بوده است .
گروه صنعتی ssco صاحب امتیاز نمایندگی شرکت های بزرگ و معتبر جهان در زمینه های سیستم مدیریت ساختمان، سیستم اعلان حریق و سیستم های دوربین های مدار بسته و ... می باشد و با تکیه بر محصولات مدرن این شرکت ها و با توجه به دانش کافی و به روز این سیستم ها، برای محیط های درخواستی ویژه، می تواند پیشنهادهای اقتصادی برای کاربردهای حساس و چالش برانگیز ارائه و در زمینه پیاده سازی آنها نیز فعالیت کند.


سیستم هوشمند ساختمانBMS ، Building Management System ، Building Automation System ، سیستم کنترل تردد ، سیستمهای امنیتی و حفاظتی ، سیستم اعلام حریق ، سیستم نظارت تصویری ، سیستمهای بیسیم ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا