این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی زیبایی و بهداشت

طرح سلامت دهان و دندان

در استان البرز کرج, | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

شرکت پولوس پرسا در زمینه ی اجرای طرح های خدماتی رفاهی پزشکی که به مدت ده سال سابقه اجرایی در این زمینه را دارد طرحی به نام طرح سلامت دهان و دندان را طراحی کرده است.
این طرح یک طرح خدماتی پزشکی در زمینه ی سلامت دهان و دندان است که به جهت پایین آوردن هزینه های بهداشت و درمان برای قشر آسیب پذیر و متوسط جامعه طراحی شده است.
نکته ی قابل توجه در طراحی این پروژه این مسئله است که تاکنون خدمات دندان پزشکی که توسط شرکت های بیمه ای دولتی و خصوصی در اختیار عموم مردم قرار می گیرد چندان توجهی به مسئله ی کیفیت درمان و زمان های تلف شده بیماران در مراکز پزشکی ندارد.کما اینکه خدماتی که توسط این مراکز ارائه می شود با مشکلات فراوان دیگری نیز همراه است که از حوصله ی این بحث خارج است.
مدیران شرکت پولوس پرسا با در نظر گرفتن یکایک این مشکلات تصمیم به طراحی پروژه ی طرح سلامت دهان و دندان گرفته اند که در آن قشر آسیب پذیر جامعه با کم کردن هزینه های درمان در بخش دهان ودندان بتوانند از بهترین خدمات در مجهزترین مراکز خصوصی و دولتی بهره مند شوند.
در طرح سلامت دهان و دندان هر فرد با پرداخت مبلغی اندک در زمان ثبت نام و عضویت در طرح سلامت دهان و دندان امکان برخورداری از تمام خدمات دندان پزشکی را از قبیل انواع جراحی های دندان و لثه,ارتودنسی,ایمپلنت و.....را تا سقف 50%تخفیف و هم چنین امکان استفاده از خدماتی نظیر پرکردن دندان ها,عصب کشی, روکش,جرم گیری و......را به مدت یکسال برای خود بدست می آورد.
طرح سلامت دهان و دندان شامل پنج بخش مختلف برای بزرگسالان و یک بخش برای اطفال است که هر کس با توجه به نیاز خود از خدمات تخفیفی و رایگان می تواند یکی از شش طرح را انتخاب نماید.بعد از انتخاب طرح مورد نظر توسط فرد عضو شونده یک دفترچه ی خدمات به ایشان تحویل می گردد که در آن خدمات رایگان از قبیل پرکردن دندان ها,عصب کشی, روکش,جرم گیری و....و خدمات جراحی ها,ارتودنسی,ایمپلنت کاشت دندان لمینت چینی و......با درصد تخفیف بین 25 تا 50% در آن لحاظ گردیده است.فرد عضو شونده می تواند از تمام خدمات ذکر شده در دفترچه ی خدماتی خویش به مدت یکسال از زمان ثبت نام در طرح سلامت دهان و دندان استفاده نماید.لازم به ذکر است عمده ی تفاوت بخش های مختلف طرح سلامت دهان ودندان در میزان خدمات رایگانی است که در هر بخش گنجانده شده است.
و در پایان اینکه چون تشریح کامل خدمات و بخش های مختلف این طرح بصورت کتبی طولانی بوده لذا امید است شما بزرگوار بعد از مطالعه خدمات ارزشمندی که توسط این طرح در اختیار آنها گذاشته می شود کمال استفاده را ببرند.




طرح سلامت دهان و دندان



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا