این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
تهیه ، مشاور و مجری طرح توجیهی سرمایه گذاری 0 تومان

آگهی های مرتبط

تجهیزات آزمایشگاهی  شرکت به آزماسکوسامان تماس بگیرید
1
تهیه ، مشاور و مجری طرح توجیهی سرمایه گذاری 0 تومان

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

1
پر فروش‌ترین پد آنتی فریز کرایولیپولیز، بکو(BECO) 65,000 تومان
1
اسپری کرایوتراپی(درمان خانگی خال و زگیل تناسلی) 1,550,000 تومان
 ویلچرو رولیتور. واکر ویلچر تاشو تماس بگیرید
توالت فرنگی توان یاب تماس بگیرید

توالت فرنگی توان یاب

%0
  • اصفهان
دستگاه ضدعفونی کننده یوتابUTab تماس بگیرید
شارژر ۲۴ ولت ۵ آمپر مدل 8204B تماس بگیرید

شارژر ۲۴ ولت ۵ آمپر مدل 8204B

%0
  • تهران شمال
پد آنتی فریز وارداتی تولید 2024 موجود شد 0 تومان
ژل خالص کرایولیپولیز، کولتک 620,000 تومان

ژل خالص کرایولیپولیز، کولتک

%0
  • تهران غرب

موبایل آداپتور برای عکسبرداری میکروسکوپی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

دستگاه موبایل آداپتور یک وسیله مناسب برای تبدیل هر نوع میکروسکوپ به یک میکروسکوپ دیجیتال است. با استفاده از این دستگاه می توان از هر نوع گوشی موبایل دارای دوربین دیجیتال برای عکس برداری از نمونه های آزمایشگاهی و تصاویری که در چشمی میکروسکوپ می بینید استفاده نموده و یک نسخه دیجیتالی تهیه کنید. این دستگاه از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و می تواند پاسخگوی نیاز های روزمره در عکسبرداری دیجیتال میکروسکوپی باشد.
مقدمه:
در سال های اخیر استفاده از ابزار های الکترونیکی در آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پزشکی بسیار رایج شده است.

یکی از این دستگاه ها دوربین های عکس برداری دیجیتالی است که بر روی میکروسکوپ ها استفاده می شوند. این دوربین ها علاوه بر مزایایی که دارند دارای معایبی نیز می باشند که قیمت بالا و عدم انعطاف اصلی ترین معایب آنان می باشد. موبایل آداپتور برای عکسبرداری میکروسکوپی به عنوان راه حل جایگزین و برای رهایی از این دست مشکلات ساخته شده است.


معرفی اولیه :
این دستگاه بر روی چشمی میکروسکوپ با استفاده از 3 عدد پیچ بسته می شود و امکان عکسبرداری از نمونه های زیر چشمی میکروسکوپ را با استفاده از گوشی تلفن همراه فراهم می نماید.


کاربری :
شاید یاد گرفتن نحوه استفاده از دستگاه برای بار اول کمی زمان بر باشد. اما بعد از این که مزیت استفاده از دستگاه و نحوه استفاده از آن را فرا گیرید کاربرد های خود را بیشتر نشان می دهد.

همچنین در صورتی که افراد مختلفی از دستگاه استفاده می کنند، به آسانی می توانند با قرار دادن و تنظیم گوشی خود تصاویر میکروسکوپی دیجیتال خود را تهیه کنند.

همچنین با استفاده از آن و ترکیب این دستگاه و برنامه های موجود بر روی گوشی به آسانی می توان به عنوان مثال یک تصویر در ابعاد میکروسکوپی تهیه کرد و نظر سایر کارشناسان و اساتید را با ارسال تصویر برای آنان جویا شد
بدنه دستگاه:

جنس بدنه دستگاه از پلیمری سخت با سطح براق ساخته شده است و مقاومت خوبی در استفاده طولانی مدت دارد. بر روی دهانه اتصال دستگاه به میکروسکوپ سه پیچ وجود دارد که جنس آنها نیز برای جلوگیری از آسیب زدن به چشمی میکروسکوپ از پلاستیک ساخته شده است و به آسانی می توان آداپتور را بر روی چشمی میکروسکوپ قرار داده و با استفاده از پیچ ها دستگاه را برای جلوگیری از جابه جا شدن در جای خود محکم کرد.

همراه با دستگاه سه عدد نگه دارنده مغناطیسی عرضه می شود که با اتصال آن ها بر روی سطح بیرونی آداپتور مکان قرار گیری موبایل ایجاد محیا می شود. استفاده از آهن ربا برای اتصال نگه دارنده ایده هوشمندانه ای بوده است. به این شکل فضای قابل اتکایی برای قرار گیری موبایل به صورت ثابت ایجاد می شود و همچنین امکان جابه جایی آن برای کاربر نیز به آسانی محیاست.

به این شکل بر خلاف بسیاری از دستگاه های مشابه خارجی که تنها برای یک گوشی خاص ( به عنوان نمونه آیفون 4S ) ساخته شده اند بر روی این آداپتور میتوان به آسانی موبایل های با ابعاد مختلف را قرار داد.



ظاهر دستگاه:
در مورد این دستگاه باید بگوییم با یک طراحی زیبا مواجه هستیم که برخلاف سایر آداپتور های موجود در بازار به هیچ عنوان ظاهر میکروسکوپ را تحت تاثیر قرار نمی دهد. همچنین بعد از قرار دادن آن بر روی دستگاه نیز می توان در صورت لزوم با چشم میکروسکوپ را تنظیم کرد. بر روی دستگاه نشان و نام شرکت سازنده و آدرس سایت درج شده است.
گارانتی :
این دستگاه همراه با یک هفته ضمانت تعویض و یک سال صمانت شرکت زیست راه دانش ارائه می شود. می توانید

پشیبانی و را هنمایی:
در هر ساعت از شبانه روز می توانید با تماس با واحد فروش شرکت این محصول را سفارش دهید. همچنین اگر سوالی دارید در قسمت پایین سایت بر روی Chat now بزنید و بعد از پر کردن فرم مستقیما سوالتان را کارشناسان شرکت بپرسید. همچنین می توانید از قسمت فرم تماس برای شرکت سازنده ایمیل ارسال کنید.


تحقیقات ، موبایل میکروسکوپی ، دیجیتال میکروسکوپی ، میکروسکوپ دیجیتال ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا